Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...quote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef naoomx het volgende:
Dat is inderdaad wel lastig. Ik had dit ook een keer gehad met een gozer, tegen hem zei ik gewoon meerdere keren letterlijk zoveel irl als op whatsapp dat ik of vrienden wilde zijn of niets en nog snapte hij het niet. 😑
Gelukkig was het gewoon iemand die ik op vakantie ontmoet & ge'dated had en niet een echte vriend. Uiteindelijk heb ik hem dus gewoon geblockt zonder schuldgevoel verder.
Maar ik snap je pijn dus TS. Wijs hem duidelijk af & vraag je als hij nog doorgaat af of jullie vriendschap dit waard is..
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...
meer dan eens blijkt een van de twee wel meer te willenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.
Dat is alleen als de boys toch nog stille hoop hebben op de P. Als dat is uitgesloten dan zijn ze of gay of niet meer je vriend. Er is geen tussenwegquote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.
En lees mijn post nog eens?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Dus dat klopt wel hooooorquote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:54 schreef MAHL het volgende:
Gewoon duidelijk zijn en nee zeggen. Dan begrijpt hij het wel, maar gaat hij je alsnog proberen dronken te voeren om daarna nog een poging te wagen.
Zit in onze genen.
Daarom chicks altijd warm en nat houden ook al wijzen ze je af (gebeurt mij eigenlijk nooit, maar dat ter zijde).quote:Op woensdag 28 december 2016 23:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?![]()
Als hij haar met ghb onder zeil maakt heeft hij haar pussy en haar vriendschap
Nooit meer nee met ghb?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?![]()
Als hij haar met ghb onder zeil maakt heeft hij haar pussy en haar vriendschap
Oh sorry, daar had ik overheen gelezenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En lees mijn post nog eens?
[..]
Dus dat klopt wel hooooor
Meer dan eens ja. Sowieso in de meerderheid van de gevallen als je seks meetelt. Maar het is lang niet altijd zo & dat iemand tijdelijk (!) meer wilt, hoeft ook geen probleem te zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meer dan eens blijkt een van de twee wel meer te willen
Zie.. het kan dus niet...quote:Op woensdag 28 december 2016 23:11 schreef naoomx het volgende:
[..]
Oh sorry, daar had ik overheen gelezen
Overigens ben ik wel echt goed bevriend geraakt met iemand die een crush op me had, maar die viel meer voor het idee van mij dan mijzelf & kwam dan ook al vrij snel over me heen. Dus het kán wel I guess, maar alleen bij hoge uitzondering.
Maar daar ging die post idd niet over, dus excuses!
Had Gers Pardoel daar geen nummer over?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nooit meer nee met ghb?
We hebben een kenner
die gast moet gewoon de eer aan zichzelf houden. Dat gesprek uit de opquote:Op woensdag 28 december 2016 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ondertussen wel die lieve vriend alles laten betalen zodra jullie iets gaan eten he
Die knul is niet voor niets altijd zo galant. Friendzone vriend van TS gaat gekwetst worden tijdens nieuwjaar, als zij weer met iemand staat te zoenen op een feestje. Terwijl hij haar handje vast probeert te houdenarme jongen.
Hij zal het onzeker proberen weg te lachen, maar na die avond zijn jullie geen vrienden meer TS.
En dan ook nog verbaasd zijn
True, maar hij is jong en hij wilt watquote:Op woensdag 28 december 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die gast moet gewoon de eer aan zichzelf houden. Dat gesprek uit de op
Zou mij echt geen flikker uitmakenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
True, maar hij is jong en hij wilt wat
Zou natuurlijk mooi zijn als die knul volgende week de beste vriendin van TS aan de haak slaat. Maar dan hebben we de poppen weer aan het dansen hoor!
De vuile slet, zomaar met TS haar 'bestie' naar bed gaan
De vrind in kwestie, vind je hem fysiek aantrekkelijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou mij echt geen flikker uitmaken
Nop, leuk koppie maar niet mijn smaak.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De vrind in kwestie, vind je hem fysiek aantrekkelijk?
Nou zijn we natuurlijk razend benieuwd wat jouw smaak dan wel isquote:Op donderdag 29 december 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop, leuk koppie maar niet mijn smaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |