SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vriend accepteert friendzone niet
Mijn post wat doe jequote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
TS heeft een superaardige vriend alleen hij doet sinds kort heel flirty. Super irritant, want ik zie niet iets gebeuren tussen ons twee, op goede vriendschap na.
Alleen meneertje blijft het maar proberen, dat terwijl ik het zeer duidelijk heb gemaakt dat IK NIKS WIL.Lekker ongemakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vriend accepteert friendzone niet
Hier kan geen enkel dame nee op zeggenquote:
Nah not rlyquote:Op woensdag 28 december 2016 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Natuurlijk blijf je naïef als je bent wel gewoon vrienden met een lafbek die je het liefste gisteren nog zou willen volzalven met kindervocht.
Soooooooowwquote:Op woensdag 28 december 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier kan geen enkel dame nee op zeggen
Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...quote:Op woensdag 28 december 2016 22:34 schreef naoomx het volgende:
Dat is inderdaad wel lastig. Ik had dit ook een keer gehad met een gozer, tegen hem zei ik gewoon meerdere keren letterlijk zoveel irl als op whatsapp dat ik of vrienden wilde zijn of niets en nog snapte hij het niet. 😑
Gelukkig was het gewoon iemand die ik op vakantie ontmoet & ge'dated had en niet een echte vriend. Uiteindelijk heb ik hem dus gewoon geblockt zonder schuldgevoel verder.
Maar ik snap je pijn dus TS. Wijs hem duidelijk af & vraag je als hij nog doorgaat af of jullie vriendschap dit waard is..
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...
meer dan eens blijkt een van de twee wel meer te willenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.
Dat is alleen als de boys toch nog stille hoop hebben op de P. Als dat is uitgesloten dan zijn ze of gay of niet meer je vriend. Er is geen tussenwegquote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Uhm.. In mijn omgeving zijn vriendschappen tussen (vrijgezelle) mannen & vrouwen en jongens & meiden in ieder geval normaal. Sommigen zijn besties geweest sinds de basisschool zonder gezeik met gevoelens ofzo. Dus wat je zegt klopt niet hoor.
En lees mijn post nog eens?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:47 schreef naoomx het volgende:
[..]
Dus dat klopt wel hooooorquote:Op woensdag 28 december 2016 22:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vriendschap tussen twee vrijgezellen waar de ene op de andere valt gaat niet werken.. wanneer begrijpen vrouwen dat nou eens...
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:54 schreef MAHL het volgende:
Gewoon duidelijk zijn en nee zeggen. Dan begrijpt hij het wel, maar gaat hij je alsnog proberen dronken te voeren om daarna nog een poging te wagen.
Zit in onze genen.
Daarom chicks altijd warm en nat houden ook al wijzen ze je af (gebeurt mij eigenlijk nooit, maar dat ter zijde).quote:Op woensdag 28 december 2016 23:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?![]()
Als hij haar met ghb onder zeil maakt heeft hij haar pussy en haar vriendschap
Nooit meer nee met ghb?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die gozer zal toch niet zó dom zijn?![]()
Als hij haar met ghb onder zeil maakt heeft hij haar pussy en haar vriendschap
Oh sorry, daar had ik overheen gelezenquote:Op woensdag 28 december 2016 22:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En lees mijn post nog eens?
[..]
Dus dat klopt wel hooooor
Meer dan eens ja. Sowieso in de meerderheid van de gevallen als je seks meetelt. Maar het is lang niet altijd zo & dat iemand tijdelijk (!) meer wilt, hoeft ook geen probleem te zijnquote:Op woensdag 28 december 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meer dan eens blijkt een van de twee wel meer te willen
Zie.. het kan dus niet...quote:Op woensdag 28 december 2016 23:11 schreef naoomx het volgende:
[..]
Oh sorry, daar had ik overheen gelezen
Overigens ben ik wel echt goed bevriend geraakt met iemand die een crush op me had, maar die viel meer voor het idee van mij dan mijzelf & kwam dan ook al vrij snel over me heen. Dus het kán wel I guess, maar alleen bij hoge uitzondering.
Maar daar ging die post idd niet over, dus excuses!
Had Gers Pardoel daar geen nummer over?quote:Op woensdag 28 december 2016 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nooit meer nee met ghb?
We hebben een kenner
die gast moet gewoon de eer aan zichzelf houden. Dat gesprek uit de opquote:Op woensdag 28 december 2016 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ondertussen wel die lieve vriend alles laten betalen zodra jullie iets gaan eten he
Die knul is niet voor niets altijd zo galant. Friendzone vriend van TS gaat gekwetst worden tijdens nieuwjaar, als zij weer met iemand staat te zoenen op een feestje. Terwijl hij haar handje vast probeert te houdenarme jongen.
Hij zal het onzeker proberen weg te lachen, maar na die avond zijn jullie geen vrienden meer TS.
En dan ook nog verbaasd zijn
True, maar hij is jong en hij wilt watquote:Op woensdag 28 december 2016 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die gast moet gewoon de eer aan zichzelf houden. Dat gesprek uit de op
Zou mij echt geen flikker uitmakenquote:Op donderdag 29 december 2016 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
True, maar hij is jong en hij wilt wat
Zou natuurlijk mooi zijn als die knul volgende week de beste vriendin van TS aan de haak slaat. Maar dan hebben we de poppen weer aan het dansen hoor!
De vuile slet, zomaar met TS haar 'bestie' naar bed gaan
De vrind in kwestie, vind je hem fysiek aantrekkelijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou mij echt geen flikker uitmaken
Nop, leuk koppie maar niet mijn smaak.quote:Op donderdag 29 december 2016 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De vrind in kwestie, vind je hem fysiek aantrekkelijk?
Nou zijn we natuurlijk razend benieuwd wat jouw smaak dan wel isquote:Op donderdag 29 december 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop, leuk koppie maar niet mijn smaak.
Ik ben 12 waar heb jij het in hemelsnaam over ??quote:Op donderdag 29 december 2016 00:22 schreef spiritusbus het volgende:
Hoe oud ben je ts? Aan de manier van communiceren gok ik 14, maar vrees ouder.
Hij dus niet iigquote:Op donderdag 29 december 2016 00:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou zijn we natuurlijk razend benieuwd wat jouw smaak dan wel is
Dat is geen antwoord op mijn vraag jongedamequote:Op donderdag 29 december 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben 12 waar heb jij het in hemelsnaam over ??
[..]
Hij dus niet iig
"Leuk koppie"quote:Op donderdag 29 december 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nop, leuk koppie maar niet mijn smaak.
Leuk koppie wil zeggen van je bent eigenlijk kkr lelijk, maar er is nog hoop dat ooit een ander meisje je leuk vindt.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
Hoe kan je iets leuk vinden wat niet jouw smaak is?
Is het zelfde als: ik houd van tosti's maar krokant brood vind ik vies.
Of ik ben vegetarisch maar eet wel vis.
Ofterwel het slaat nergens op. Als je je friendzone vriend een compliment geeft zoals "leuk koppie" denkt hij natuurlijk dat jij hem leuk vind.
Vrouwenlogica
opzeggen... vriendschap is toch geen abonnement op een tijdschrift of wat...quote:Op donderdag 29 december 2016 12:40 schreef warp995 het volgende:
Je kan beter de vriendschap opzeggen want hij wilt geen vrienden zijn.
Wijs hem duidelijk af of ga met hem op date
Laten verwateren dan, het is maar waar je je druk om maakt he..quote:Op donderdag 29 december 2016 14:37 schreef GX3 het volgende:
[..]
opzeggen... vriendschap is toch geen abonnement op een tijdschrift of wat...
Had in dat geval een jaarabonnement op de Opso genomenquote:Op donderdag 29 december 2016 14:37 schreef GX3 het volgende:
[..]
Ja dit dusquote:Op donderdag 29 december 2016 14:37 schreef GX3 het volgende:
[..]
Hou je muil nou maar, slurfdier.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Leuk koppie"![]()
Hoe kan je iets leuk vinden wat niet jouw smaak is?
Is het zelfde als: ik houd van tosti's maar krokant brood vind ik vies.
Of ik ben vegetarisch maar eet wel vis.
Ofterwel het slaat nergens op. Als je je friendzone vriend een compliment geeft zoals "leuk koppie" denkt hij natuurlijk dat jij hem leuk vind.
Vrouwenlogica
Bron?quote:
Gleufdier bestaat, een slurfdier nietquote:Op donderdag 29 december 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dit dus
[..]
Hou je muil nou maar, slurfdier.
Hoe duidelijker wil hij het nog hebbenquote:Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef HSG het volgende:
Misschien moet je hem dat duidelijk maken TS want dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
verwijder hemquote:Op zondag 1 januari 2017 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe duidelijker wil hij het nog hebben
Je moet foto sturen dat je wordt gebruikt als snuitdoekje door lelijke neger. Succes verzekerd.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe duidelijker wil hij het nog hebben
je kan het ook omdraaien. Denk je een goede vriendschap te hebben, je investeerd daarin, blijkt later ineens dat hij geen vrienden meer wil zijn omdat je geen seks of een relatie met hem wil. Verspilde jaren dan. Als vrouw weet je wel dat zo een gast iets van je wil maar je weet niet of hij het wel of niet kan handelen als t niks word en of de vriendschap wel gewoon blijft bestaan en hij er wel overheen komt. Vooral niet als je vrij duidelijk gezegd hebt geen interesse te hebben. Dat doe ik inmiddels wel. Dan is die man toch zelf verkeerd bezig. Jij denkt dat hij gewoon kan handelen dat t niets meer word.quote:Op woensdag 28 december 2016 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Maar ondertussen wel die lieve vriend alles laten betalen zodra jullie iets gaan eten he
Die knul is niet voor niets altijd zo galant. Friendzone vriend van TS gaat gekwetst worden tijdens nieuwjaar, als zij weer met iemand staat te zoenen op een feestje. Terwijl hij haar handje vast probeert te houdenarme jongen.
Hij zal het onzeker proberen weg te lachen, maar na die avond zijn jullie geen vrienden meer TS.
En dan ook nog verbaasd zijn
nee hoor hij blijft vast hoop houden dat ze ooit ineens het licht ziet en hem alle hoeken van de kamer wil laten zienquote:Op zondag 1 januari 2017 15:57 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Je moet foto sturen dat je wordt gebruikt als snuitdoekje door lelijke neger. Succes verzekerd.
quote:Op zondag 1 januari 2017 16:13 schreef Chai het volgende:
Maar waarom wil je deze ongelijkwaardige vriendschap voortzetten dan? Hij is duidelijk een lapzwans en jij hebt de broek aan in deze 'vriendschap'. Wat is daar de meerwaarde nou van?
Beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hoor hij blijft vast hoop houden dat ze ooit ineens het licht ziet en hem alle hoeken van de kamer wil laten zien
Dat is gewoon zielig dat ie zo wanhopig is. Ops zou 'm een keil in zijn nutsack moeten gevenquote:Op zondag 1 januari 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hoor hij blijft vast hoop houden dat ze ooit ineens het licht ziet en hem alle hoeken van de kamer wil laten zien
als jij dit ziet als 'het licht zien' dan kan ik maar concluderen dat jij in complete duisternis verkeertquote:Op zondag 1 januari 2017 16:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dat zien die gastjes zoquote:Op zondag 1 januari 2017 16:44 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
als jij dit ziet als 'het licht zien' dan kan ik maar concluderen dat jij in complete duisternis verkeert
ik denk dat je hen te hoog inschat danquote:
Ze heet Fatima, idioot!quote:Op zondag 1 januari 2017 17:06 schreef KomVissen het volgende:
Jane... ik vind dit echt heel minder vann je
wil je dit verwijdere?
Ga dan geen leugens vertellenquote:Op zondag 1 januari 2017 17:11 schreef KomVissen het volgende:
[..]
wil je even normaal doen, ik vind dit niet grappig
Het is toch een kleine moeite van TS om een keer aan zijn stok te slobberen. Wat kan er nou gebeuren? Ze krijgt er hoogstens een vitamine shot van aan het einde. Is nog gezond ookquote:Op zondag 1 januari 2017 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zielig dat ie zo wanhopig is. Ops zou 'm een keil in zijn nutsack moeten geven
t begon met je naam Kloontjequote:Op zondag 1 januari 2017 18:09 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Oke als je wil aangeven waar ik lieg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |