Wat een pech.quote:
Wist ik ook niet. Had best in de t2k gemogen.quote:
Okee. Wel apart, Dat nummer is inderdaad best wel materiaal voor een lijst als dezequote:
ben ik tenminste toch nog trendy.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:10 schreef Uccie het volgende:
Is het tegenwoordig trendy om spastisch te zijn?
Ik snap dat debben, dubben, dabben, wat het ook is echt niet.
Je mag er zijn hoor ouwe reusquote:Op woensdag 28 december 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben ik tenminste toch nog trendy.
Ik heb niet eens een idee waar je op doeltquote:Op woensdag 28 december 2016 18:10 schreef Uccie het volgende:
Is het tegenwoordig trendy om spastisch te zijn?
Ik snap dat debben, dubben, dabben, wat het ook is echt niet.
Dat ben je toch wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben ik tenminste toch nog trendy.
quote:
quote:
Dat maken kinderen ineens vanuit het niets een rare beweging met hun arm, die lichtelijk lijkt op een hitlergroet.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een idee waar je op doelt
En da's 'hip'?quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat maken kinderen ineens vanuit het niets een rare beweging met hun arm, die lichtelijk lijkt op een hitlergroet.
Inderdaad, maar gelukkig staat het er nog in.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow dit is ook flink gezakt, dit vind ik 30 december materiaal.
We worden genept waar we bij staan.
Het is hier al een paar weken iedere dag 31 december...quote:Op woensdag 28 december 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
wow dit is ook flink gezakt, dit vind ik 30 december materiaal.
We worden genept waar we bij staan.
Ja, maar ik heb het eens gevraagd wat er nou hip aan is...toen kreeg ik als antwoord "gewoon".quote:
Ow, ze doen het met opzetquote:Op woensdag 28 december 2016 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het eens gevraagd wat er nou hip aan is...toen kreeg ik als antwoord "gewoon".
Het allang nieuwjaar, jongens.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is hier al een paar weken iedere dag 31 december...![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Shot through the balls and you're in pain
Darlin' you just had a sex change
Prayin' on a liverquote:Op woensdag 28 december 2016 18:18 schreef Dven het volgende:
WOOOOOOOOOOOOHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOO
quote:Op woensdag 28 december 2016 18:17 schreef Zorro het volgende:
Is het hele tussenstuk nou gewoon verdwenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |