Nee! Patat!quote:Op woensdag 28 december 2016 17:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kom uit een omgeving waar patat wordt gezegd maar ik erken dat friet de betere benaming is.
En het kindvriendelijke Blauwe Plekken.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:27 schreef Berkery het volgende:
Ook bekend van het feministische 'Opzij, opzij'
Sinds ik drie jaar geleden uit de Generalenbuurt ben vertrokken niet meer geweest. Maar inderdaad die is ook primaquote:Op woensdag 28 december 2016 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook meestal gewoon naar de Oude Gracht, prima friet en toch wel effe een stuk minder ver.
Alle geitebreiers zijn dood sinds dit jaarquote:Op woensdag 28 december 2016 17:28 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat de Geitenbreier dood is?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 28 december 2016 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 3 eigenaarswissels is dat wel een beetje een matige zaak geworden helaasch
Dat doet juist een beetje pijn aan m'n oren. Ik ben ook niet zo van gimmick'squote:Op woensdag 28 december 2016 17:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wel leuk dat er zo'n speelgoedpianootje wordt gebruikt.
Al jaren toch. De papjesbreier is dit jaar heen gegaanquote:Op woensdag 28 december 2016 17:28 schreef richolio het volgende:
Wisten jullie dat de Geitenbreier dood is?
[ afbeelding ]
Als het net even anders was gegaan van Van Veen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:29 schreef Fred_B het volgende:
Puur muziekgeschiedenistechnisch zou er best iets van Harry Bannink in de lijst mogen.
quote:
Ik vind het niet eens het beste nummer van het albumquote:
Van mij of?quote:
Nee, bedoelde van mijzelf en dit bleek zoquote:
ik ken alleen dit nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 17:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens het beste nummer van het album
Ai, da's wel een gemis hoorquote:
Hele album is goed en de dingetjes uit de Marr-tijd zijn ook prima.quote:
als de rest beter is, zal ik een poging wagenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ai, da's wel een gemis hoor
Ik zou Mind Bomb en Dusk eens proberenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
als de rest beter is, zal ik een poging wagen
Ik niet maar het staat wel in mijn top 10 van de lijst.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier had ik op gestemd, nummer 4 inmiddels
dat zijn latere albums dan deze singlequote:Op woensdag 28 december 2016 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou Mind Bomb en Dusk eens proberen
Dat is correctquote:Op woensdag 28 december 2016 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zijn latere albums dan deze single
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een fantastische plaat is dit toch. 3 jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik dit zo tof zou vinden, denk ik. Doedezemaar heeft me wel wat awareness voor The The bijgebracht.
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
Het eerste nummer dat ik tijdens deze editie hoor van R.E.M.
quote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
Drive gemist hebbenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
Het enige wat fout gaat, is dat ze zo vaak gedraaid worden.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
80's REM kan bijna niet fout ook, lekker nummer.
Dan heb je al genoeg moois gemist!quote:Op woensdag 28 december 2016 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat weten we hierquote:Op woensdag 28 december 2016 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen op de bank.![]()
![]()
Moet ook werk en slapen.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan heb je al genoeg moois gemist!
quote:
Ik vind deze reacties altijd erg leuk.quote:
Beneden haar niveauquote:
Dank je danquote:Op woensdag 28 december 2016 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben wij wel gehoord.Dan hebben wij hem voor jou gehoord.
ook weer zin in Venice, Queensryche en Jackson Browne.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
blijft grappig dat er elk jaar wel iemand ontdekt dat het geen vrouw is die dit zingt
vallende kwartjes, elke editie weer. Ik hou zo van deze topicreeksquote:Op woensdag 28 december 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook weer zin in Venice, Queensryche en Jackson Browne.
De huidige zanger van Queensr che isquote:Op woensdag 28 december 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook weer zin in Venice, Queensryche en Jackson Browne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |