Deze discussie komt hier bijna elk jaar terug. Een deel van het land zegt patat, de andere helft friet.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier niet. kan mij het nou schelen hoe het heet . Als het maar lekker is. vreet ikhet op en maak ik er kak van
Muv dezequote:Op woensdag 28 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu Jo en de Banjo anders..
omdat het ook patat isquote:Op woensdag 28 december 2016 17:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze discussie komt hier bijna elk jaar terug. Een deel van het land zegt patat, de andere helft friet.
Mij is het ook om het even, maar wij zeggen patat.
ja en voor je het weet vragen ze daar hoeveel friet je wiltquote:Op woensdag 28 december 2016 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
Over patat gesproken: onze vaste cafetaria op loopafstand is failliet. Nu moeten we op zoek naar een andere.
Hmmm, langer lopen om ongezond te doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
Over patat gesproken: onze vaste cafetaria op loopafstand is failliet. Nu moeten we op zoek naar een andere.
friet schijnt juist helemaal niet zo ongezond te zijn...quote:Op woensdag 28 december 2016 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, langer lopen om ongezond te doen.
Ik kom uit een omgeving waar patat wordt gezegd maar ik erken dat friet de betere benaming is.quote:
Is dat nou zo moeilijk?quote:
Ik heb het geluk meerdere cafetaria's op loopafstand te hebbenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kom uit een omgeving waar patat wordt gezegd maar ik erken dat friet de betere benaming is.
Als we gaan lopen, is de patat koud als we terug zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, langer lopen om ongezond te doen.
Ah vandaar dat Bruce mindere muziek maakt tegenwoordigquote:
Ook als het niet waar is onthou ik datquote:Op woensdag 28 december 2016 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
friet schijnt juist helemaal niet zo ongezond te zijn...
niet dat het mij interesseert als ik het eet trouwens.
Als t niet Zwerts is heb je daar niets aanquote:Op woensdag 28 december 2016 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk meerdere cafetaria's op loopafstand te hebben![]()
Toen was Radio nog tofquote:
Lopen is Zwerts net te ver. Fietsen tussen de 5 en 10 minuten. En bij Zwerts heb ik laatst gegeten en om nu echt te zeggen om daar nog een keer heen te gaan.Mwaquote:Op woensdag 28 december 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als t niet Zwerts is heb je daar niets aan
De Willemquote:Op woensdag 28 december 2016 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lopen is Zwerts net te ver. Fietsen tussen de 5 en 10 minuten. En bij Zwerts heb ik laatst gegeten en om nu echt te zeggen om daar nog een keer heen te gaan.Mwa
Ik ga ook meestal gewoon naar de Oude Gracht, prima friet en toch wel effe een stuk minder ver.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lopen is Zwerts net te ver. Fietsen tussen de 5 en 10 minuten. En bij Zwerts heb ik laatst gegeten en om nu echt te zeggen om daar nog een keer heen te gaan.Mwa
Eensquote:Op woensdag 28 december 2016 17:27 schreef Fred_B het volgende:
Herman van Veen vind ik toch ook wel een held onder de Nederlandstalige artiesten.
Die is helemaal uit de richting voor mij.quote:
Maar die is wel lekkerquote:Op woensdag 28 december 2016 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is helemaal uit de richting voor mij.
Na 3 eigenaarswissels is dat wel een beetje een matige zaak geworden helaaschquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |