Lekker iddquote:
Yep. Ik begrijp verder echt niet waarom ie zo raar praat.quote:
*boks*quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een verademing zo meteen met The Jesus and Mary Chain na dit gejank.
De uitvinders van de shoe gazers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:50 schreef Gehenna het volgende:
Meest lamlendige popmuziek ooit gemaakt. Heerlijk
Ik hoorde dat ze er in de studio achter kwamen dat één van hun effect-bakjes stuk was, en heel noisy klonk. Na een poosje te klooien, was het 'fuck it, we gebruiken 'm zo wel'quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er in de studio achter kwamen dat één van hun effect-bakjes stuk was, en heel noisy klonk. Na een poosje te klooien, was het 'fuck it, we gebruiken 'm zo wel'![]()
en outro's ook!quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef tong80 het volgende:
Hou toch eens je muil. Intro's horen er ook bij.
Soloquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je meer van The Birthday Party was
ja. Besmet met de vlakke mainstream soundquote:Op vrijdag 30 december 2016 09:08 schreef Gehenna het volgende:
Foo fighters klinken ook op elk nummer exact hetzelfde
Veel beter idd. Staat The Fuzz in de lijst ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef Gehenna het volgende:
Had deze eigenlijk eerder verwacht in de lijst
Ik luisterde vannacht. DJ: 'Goedemorgen mensen.' Ah haquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:44 schreef Gehenna het volgende:
Lees net in de chat dat waarschijnlijk alle uren van de Snob2000 eerder zijn opgenomenIk dacht serieus dat het grootste deel gewoon live was
Nope, helemaal niets van Ty Segall, had ik eigenlijk wel iets van verwachtquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel beter idd. Staat The Fuzz in de lijst ?
Alex Chilton is wel een held. Die zong op 17 jarige leeftijd dit al:quote:
Die ken ik dan wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Alex Chilton is wel een held. Die zong op 17 jarige leeftijd dit al:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |