Kan veel dingen hebben, maar eindeloos showen welke gitaartrucjes je kent op van die lullige achtergrond muziek, vind ik echt afschuwelijkquote:Op woensdag 28 december 2016 20:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kende het niet maar beter was dat zo gebleven.
En dit geneuzel helemaalquote:Op woensdag 28 december 2016 20:18 schreef Gehenna het volgende:
wtf.. dit wordt wel gewoon afgekapt..![]()
deze is niet zo heel bekend toch, stond pas op die 6e american plaatquote:Op woensdag 28 december 2016 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Deze had ik wel in de keuzelijst van Top 2000 verwacht.
Dat ging over Your Latest Trick van Dire Straits.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
deze is niet zo heel bekend toch, stond pas op die 6e american plaat
ah, dan iddquote:Op woensdag 28 december 2016 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ging over Your Latest Trick van Dire Straits.
Ken eigenlijk maar 1 gitarist waarbij ik het niet erg vind dat ie van geen ophouden weet.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kan veel dingen hebben, maar eindeloos showen welke gitaartrucjes je kent op van die lullige achtergrond muziek, vind ik echt afschuwelijkgevoelloze bende
Neil Young, Caspar Brötzmann en John Fahey schieten mij te binnenquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ken eigenlijk maar 1 gitarist waarbij ik het niet erg vind dat ie van geen ophouden weet.
Ik had ms in verleden tijd moeten spreken.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Neil Young, Caspar Brötzmann en John Fahey schieten mij te binnen
J Mascisquote:Op woensdag 28 december 2016 20:37 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ken eigenlijk maar 1 gitarist waarbij ik het niet erg vind dat ie van geen ophouden weet.
Ohja, ooit gezien met z'n heavy blanket (die gasten van Earthless). Eindeloze jam, prima te doenquote:
quote:
Dinosaur Jr.quote:Op woensdag 28 december 2016 20:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ohja, ooit gezien met z'n heavy blanket (die gasten van Earthless). Eindeloze jam, prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |