Amper 40xquote:Op donderdag 29 december 2016 11:32 schreef DO2 het volgende:
Top2000 topic loopt wel iets harder, zie ik.
Nou enquote:Op donderdag 29 december 2016 11:32 schreef DO2 het volgende:
Top2000 topic loopt wel iets harder, zie ik.
Minder voorspelbaar, iig.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou enHier hoor je de echte muziek.
Gewoon jammer dat zulke bandjes de Gothic gekaapt hebben. Juist die post-punk goth is fantastisch, maar die symfonische opera metal:quote:
Heerlijke gesprekken indertijd ook op het werk (toen o.a. Within Temptation populair werd)quote:Op donderdag 29 december 2016 12:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gewoon jammer dat zulke bandjes de Gothic gekaapt hebben. Juist die post-punk goth is fantastisch, maar die symfonische opera metal:
Haha herkenbaar.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heerlijke gesprekken indertijd ook op het werk (toen o.a. Within Temptation populair werd)
'Hey Ceased! Jij luistert toch Gothic?'
'Yup'
'Heb je de nieuwe Within Tempation?'
'Nope'
'Maar je luistert toch Gothic?'
'Klopt helemaal'
Er was destijds ook zo'n briljante Gothic special van de Hitkrant.. waarin ze bands zoals The Rasmus, Within Temptation en Him e.d. interviewden.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha herkenbaar.
Nog mooier was dat ik The Gathering wel heel tof vond. "oh vind je dat leuk, dan moet je dit eens proberen..". En leg dan het verschil tussen leuke nummers met een vrouwenstem en puber-opera maar eens uit
Mja, het bewandelt wel n heel dun pad langs allerlei gevaarlijke afgronden. Maar ze lijken toch nog net de overkant te halen.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:10 schreef Gehenna het volgende:
Het is wel een klein beetje cheesy dat Rainbow, maar ik luister dit al sinds m'n basisschool-tijd. Toch wel speciaal plekje gevormd
ze hadden toch een speciale podcast met alle nummers > 10 minuten?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:06 schreef Gehenna het volgende:
Ben benieuwd of ze 'viðrar vel til loftárása' met z'n 10:16 ook gaan draaien, hoop het wel, één van mijn favorieten van hun..
Ja. Maar ze maken voor nummers die iets langer duren nog weleens n uitzondering, geloof ik.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ze hadden toch een speciale podcast met alle nummers > 10 minuten?
Klopt, maar ze draaiden net ook een nummer van Neil Young van 10:06quote:Op donderdag 29 december 2016 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ze hadden toch een speciale podcast met alle nummers > 10 minuten?
quote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja. Maar ze maken voor nummers die iets langer duren nog weleens n uitzondering, geloof ik.
Mea maxima culpa. Ik scheen net iets met werk te moeten doen dus nummer va Neil gemistquote:Op donderdag 29 december 2016 13:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Klopt, maar ze draaiden net ook een nummer van Neil Young van 10:06
Nee..?quote:Op donderdag 29 december 2016 13:19 schreef Gehenna het volgende:
Vervormd bij jullie de stream ook nu?
Ja vet irritant.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:19 schreef Gehenna het volgende:
Vervormd bij jullie de stream ook nu?
Niet gedraaid.quote:Op donderdag 29 december 2016 13:33 schreef Gehenna het volgende:
Kut korte bespreking gehad, sigur ros gemistof hebben ze 'm niet gedraaid?
Maar wel door het intro heen lullen "DING DING DING DING DING".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |