Graag gedaan, zien je over een half uurtje wel terugquote:Op woensdag 28 december 2016 13:42 schreef -Phineas- het volgende:
Dat is een lekker gevoelHaat liefde verhouding altijd. Ik heb nu zin om mijn buikspieren te trainen!
Nee, een klein huisje. Maar ook een verrotte kniequote:Op woensdag 28 december 2016 13:40 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik dan ook een groot huis
Ons huis is klein, en ik neem ook voor het schoonmaken altijd een hele dag.. en soort schoonmaak dag. Meestal is het hele huis dan in twee dagen klaar.
Ik ben gewoon lam. En we zijn klaar met onze inboedel. Gaan gewoon alles weg doen, en nieuwe vloer laten lagen en nieuwe shit kopen. Maar willen het werk niet doenquote:Op woensdag 28 december 2016 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was ook wel beetje domme vraag natuurlijk
Hazmat suit aan.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje door hosti z'n vieze onderbroeken grabbelen he.
Ja nee, iew. Zo nasty ben ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje door hosti z'n vieze onderbroeken grabbelen he.
Breng je ook alle banken en shit naar de stort en leg je een nieuw vloertje voor die prijs binnen twee werkdagen?quote:
linkjequote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef Samzz het volgende:
Omg, mensen die zelf tekeningen van Blond Amsterdam overtekenen op borden en schalen, het vervolgens te koop aan te bieden en dan boos worden wanneer je ze wijst op copyright.
Is op een besloten Facebookpagina, maar je ziet duidelijk dat t nep is hoorquote:
Net terug uit de sportschool. Lekker om weer even de mindset op wat anders te hebben dan alcohol en allerlei lekkere hapjes.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:42 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dat is een lekker gevoelHaat liefde verhouding altijd. Ik heb nu zin om mijn buikspieren te trainen!
Dat doen die bedrijven ook niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Breng je ook alle banken en shit naar de stort en leg je een nieuw vloertje voor die prijs binnen twee werkdagen?
Rolt ze gewoon linoleum vloer uitquote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Breng je ook alle banken en shit naar de stort en leg je een nieuw vloertje voor die prijs binnen twee werkdagen?
Nee, maar die moet ik dus hebben. Maar die dienst die Cue linkte misschien wel, valt vast wel wat te regelen als je er maar geld tegenaan gooitquote:Op woensdag 28 december 2016 13:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat doen die bedrijven ook niet, dus dat scheelt.
Je inboedel laat je gewoon naar beneden dragen door skeere mensen van een Facebook weggeefgroepquote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook een goede ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je inboedel laat je gewoon naar beneden dragen door skeere mensen van een Facebook weggeefgroep
Er is ook iemand die een handeltje heeft in stickers van Riviere Maison. Dan koop je iets bij de Action, plak je er een sticker op en je lijkt meteen sjiekquote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef Samzz het volgende:
Omg, mensen die zelf tekeningen van Blond Amsterdam overtekenen op borden en schalen, het vervolgens te koop aan te bieden en dan boos worden wanneer je ze wijst op copyright.
Omgquote:Op woensdag 28 december 2016 13:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is ook iemand die een handeltje heeft in stickers van Riviere Maison. Dan koop je iets bij de Action, plak je er een sticker op en je lijkt meteen sjiek
Jeetje wat sneuquote:Op woensdag 28 december 2016 13:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is ook iemand die een handeltje heeft in stickers van Riviere Maison. Dan koop je iets bij de Action, plak je er een sticker op en je lijkt meteen sjiek
Echt, hoe vaak ik dat wel niet ziequote:
Zou het oude en het nieuwe gescheiden laten doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben zo voor een leuke prijs aan een groot gasfornuis gekomen. Mensen doen soms ook wel uit gemakzucht hele mooie spullen weg.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt, hoe vaak ik dat wel niet zie"een bed gemaakt van lood op de 12de verdieping zonder lift. Zelf naar beneden dragen!" en dan 50 mensen in de comments erom zien vechten
Tokkiesquote:Op woensdag 28 december 2016 13:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn ouders en ik jaquote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben zo voor een leuke prijs aan een groot gasfornuis gekomen. Mensen doen soms ook wel uit gemakzucht hele mooie spullen weg.
Hey!!!quote:
Goed! Werk goed en leuk. Huis gekocht ondertussen. Still single maar dat drukte de pret niet want er is bierquote:Op woensdag 28 december 2016 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey!!!
Dat is lang geleden?! Hoe is het met jou dan?
WT!!!quote:
Bierquote:Op woensdag 28 december 2016 14:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed! Werk goed en leuk. Huis gekocht ondertussen. Still single maar dat drukte de pret niet want er is bier
quote:
Haha, het antwoord op alles is nee.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT!!!
Hoe is het met jou? Nog leuke dingen meegemaakt? Vast wel!! Inmiddels al aan de partner? VERTEL MIJ ALLES
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, het antwoord op alles is nee.
Ik weiger te geloven dat de man die een monoloog van een half uur kan houden over de dichtheid van een bilpartij en hoe men dat kan berekenen niets leuks heeft meegemaaktquote:Op woensdag 28 december 2016 14:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, het antwoord op alles is nee.
Is niet erg nee. Vermaak mij wel. Wel fijn om te horen dat jij zo gelukkig bentquote:Op woensdag 28 december 2016 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier![]()
Ach, zo heel erg is het singlebestaan toch ook niet?
Al moet ik wel toegeven dat ik echt eng vet dolgelukkig ben in mn relatie hoor![]()
Erg hèquote:
Oh, ik heb vast wel wat leuke dingen meegemaakt (je kent het wel, van die dingen waarvan je achteraf moet bedenken of "dat nou wel zo verstandig was"), maar of die echt noemenswaardig zijn?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat de man die een monoloog van een half uur kan houden over de dichtheid van een bilpartij en hoe men dat kan berekenen niets leuks heeft meegemaakt
Awwwquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Erg hè
[..]
Oh, ik heb vast wel wat leuke dingen meegemaakt (je kent het wel, van die dingen waarvan je achteraf moet bedenken of "dat nou wel zo verstandig was"), maar of die echt noemenswaardig zijn?
Eigenlijk is er de laatste paar jaar gewoon weinig gebeurd bij mij. Misschien omdat ik jou dan ook niet gezien heb /sentimenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |