Hier zit een verhaal achterquote:Op woensdag 28 december 2016 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, het nummer dat me een Nintendo DS heeft gekost
Werd je te gefrustreerd van Elite Beat Agents ja?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, het nummer dat me een Nintendo DS heeft gekost
Ojaquote:
Nee, mijn vrouw. Maar uiteindelijk heeft ze het uitgespeeld op Divaquote:Op woensdag 28 december 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd je te gefrustreerd van Elite Beat Agents ja?
Ga je naar de musical van de Jeugd?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boh, Daft Punk en De Jeugd. Jullie boy ging even los.
Dat record gaan we nooit meer halen. Toen postte Frits over elke scheet.quote:
Oh.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Watskeburt en Sterrenstof
Sowieso kwam ik er pas laatst achter dat dat dus over cocaïne gaat
En je bent zelf weer de hoofdverantwoordelijke?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat record gaan we nooit meer halen. Toen postte Frits over elke scheet.
Vind het eigenlijk ook wel prima. Het gaat me dit jaar af en toe al weer te hard
Cocaine van JJ Cale heb ik gemistquote:
Dat gaat me dan weer een beetje te ver.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ga je naar de musical van de Jeugd?
Ik dacht dat t over anale seks ging :$quote:
Pas als je steeds I Got You Babe van Sonny & Cher hoort moet je je zorgen maken.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit voelt een beetje als Ground Hog Day. Toen ik 20 minuten op mn werk mn oortjes weer indeed hoorde ik de Stones, 10 minuten geleden ook, en zojuist..
Jawel joh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |