quote:Op woensdag 28 december 2016 11:21 schreef Zorro het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben er weer evenDrukke dag vandaag, dus weinig aanwezig ben ik bang, maar meepikkken wat er megepikt kan worden.
Goeiemorgen!
Ik ben er weer evenDrukke dag vandaag, dus weinig aanwezig ben ik bang, maar meepikkken wat er meegepikt kan worden.
Goeiemorgen!
Ik ben er weer evenDrukke dag vandaag, dus weinig aanwezig ben ik bang, maar meepikkken wat er meegepikt kan worden.
Misschien dat Radio 2 binnenkort een kuikentje als logo wil gaan gebruikenquote:Op woensdag 28 december 2016 11:20 schreef asco het volgende:
Veel van The Stones zakt. Waarom stijgt deze dan 500 plaatsen?
Goeiemorgen!
Luilakquote:Op woensdag 28 december 2016 11:23 schreef Achterhoker het volgende:
Heerlijk wakker worden met de Stones.
ik heb t gemist?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:23 schreef Bugno het volgende:
Best een emotioneel praatje van die mevrouw, maar wat bezielt dat soort mensen dit op de radio te doen...snap dat nooit
Papa ging dood, vrouw was zelf zwanger. Toen hoorde ze Circle of Life en dat raakte haar diep van binnen.quote:
Bigmouth ate all the Smithsquote:
Smiths bestaat niet meerquote:Op woensdag 28 december 2016 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bigmouth ate all the Smiths
Nee, Smisszzzzquote:
Tuurlijk welquote:
Als daarna een brandstapel volgt, of op zijn minst alle tanden uit een mond worden geslagen... waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2016 11:28 schreef Zorro het volgende:
Gaan ze hiermee Trumps inauguratie opluisteren?
Oh, nog wel zoutjes enzo zie ikquote:
Haha, mooi. Toen ze hier klein waren sliepen ze altijd buitengewoon goed op technoquote:Op woensdag 28 december 2016 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
Niet toepasselijk, maar wel een goed slaapliedje voor babies heb ik gemerkt.
En chips ookquote:Op woensdag 28 december 2016 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, nog wel zoutjes enzo zie ik
M'n fiets gestoooooo-lahquote:
Ik doe elke dag op de wc een Dagobah.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:31 schreef Isorden het volgende:
Met him in a swamp down in dagobah
Y-O-D-A
YODA
Eagles of Death Metal?quote:
Yepquote:Op woensdag 28 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
Is dit weer zo'n debiel geval van een live en een studio versie van 1 nummer in de lijst?
Dit hoor je nog weleens op de radio. Verder nog maar zelden iets. Dus het is niet heel onlogisch dat meer mensen dit kennen.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
Leuk nummer, maar dat dit de hoogste Kinks is is op veel verschillende manieren niet OK!
Jupquote:Op woensdag 28 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
Is dit weer zo'n debiel geval van een live en een studio versie van 1 nummer in de lijst?
Vorig uur was ook geweldig.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:32 schreef Slobeend het volgende:
Wow goede nummers gemist al dit uurtje.
Ja. Net als Like the Way I Do van Melissa Etheridge.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:32 schreef Zorro het volgende:
Wow. dat met trots posten. Wat een baas ben jijquote:
Zeker. Je mag me Lola noemen.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wow. dat met trots posten. Wat een baas ben jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |