Dit dus.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef Greys het volgende:
"sinds woensdag al"
DAT IS GISTEREN
Je doet alsof ze drie weken weg is en op een onbewoond eiland zit.
En ik wil je niet bang maken, maar dat ze nu appte dat je rekening moet houden met het feit dat ze bij haar zus is en niet de hele tijd met jou kan bellen en appen is een heel duidelijk teken dat het haar gaat irriteren. Sterker nog, het irriteert haar al.
Gun haar nou eens de tijd met haar zus. Hou eens op met op haar lip te zitten. Je ziet haar al onwijs vaak.
Zoals ik al eerder zei, je verpest het. Echt, geloof me, je jaagt haar weg. HOU OP.
Laat je telefoon lekker thuis, die heb je op je werk vast niet nodigquote:Op donderdag 29 december 2016 22:42 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ik heb haar net dit gestuurd;
''Ik ga slapen, geniet nog van je avond'' en daarna ''slaap lekker'' met een hartje
Nu moet ik alleen nog proberen om er niet over te gaan piekeren.
Als ik bijvoorbeeld morgenvroeg zie dat ze er niet op heeft gereageerd, kan ik me vet kut gaan voelen. Dat moet dus uit mij. Maar dat komt wel, morgen moet ik werken - en ik zal proberen om haar morgen geen enkel berichtje te sturen...
Jaja, maar ondertussen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:26 schreef Sarasi het volgende:
Vent.Als je je kut gaat voelen wanneer ze niet reageert op een berichtje, stuur dat berichtje dan gewoon niet. Twee keer op een dag bellen is ook wel idioot extreem, zeker als ze bij iemand op bezoek is. LET IT GOOOOO.
Ik moet er niet aan denken om goedemorgen/welterusten/heyyy appjes te krijgen van m'n vriend trouwens.Ik denk dat we elkaar gemiddeld elke twee weken een paar dagen zien en we appen ook lang niet elke dag. Alleen als we echt iets te vertellen/vragen hebben of iets tegenkomen wat we willen delen. Dat kan een frustratie zijn, input over iets van de studie, een pinguïnfoto, whatever. Ik app wel meer dan hij, maar het kan me geen drol schelen of hij reageert op een pinguïnfoto. Ik neem aan dat hij 'm heeft gezien en het leuk vond.
Ondertussen wat? Als hij me vorige week nog hartstikke leuk vond, waarom zou hij dat nu dan niet meer vinden? Zeker als ik alleen een pinguïnfoto heb gestuurd - pinguïns zijn vet awesome. Die maken niks stuk hoor. Hoe meer je lult en hengelt en jengelt en uitkauwt, hoe meer irritaties je kunt oproepen.quote:
Lijkt wel iets van jouw leeftijd imo. Het constant gekluisterd zitten op social media op zoek naar een stukje eenvoudige en snelle 'sociale bevrediging'. Krijg je die niet snel genoeg, dan ontstaan zonder goede reden meteen frustraties. Zie ook post boven mij wat voor effect dat kan hebben.quote:
Geloof me, ook dertigers en veertigers doen dit.quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:13 schreef Justinn het volgende:
[..]
Lijkt wel iets van jouw leeftijd imo. Het constant gekluisterd zitten op social media op zoek naar stukje een eenvoudige en snelle 'sociale bevrediging'. Krijg je die niet snel genoeg, dan ontstaan zonder goede reden meteen frustraties. Zie ook post boven mij wat voor effect dat kan hebben.
In dat opzicht is het wel beangstigend hoe nu een hele generatie opgroeit afhankelijk van technologie cq social media. Ben er zelf overigens ook wel onderdeel van.
Fair enough.quote:Op vrijdag 30 december 2016 02:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Geloof me, ook dertigers en veertigers doen dit.
Daarbij ben ik ervan overtuigd dat ze dit 'vroeger' ook over andere technologie dachten die we nu gewoon normaal vinden en geen enkel probleemquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Geloof me, ook dertigers en veertigers doen dit.
Als ik dat meisje was en ik zei dit tegen TS, was dit waarschijnlijk mijn laatste waarschuwing voordat ik het uit zou makenquote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze nu appte dat je rekening moet houden met het feit dat ze bij haar zus is en niet de hele tijd met jou kan bellen en appen is een heel duidelijk teken dat het haar gaat irriteren. Sterker nog, het irriteert haar al.
Inderdaad. Van mij ook. Ze zegt het nu nog vriendelijk maar het feit dat ze er al iets over zei betekent al dat het haar enorm stoort. En terecht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:51 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Als ik dat meisje was en ik zei dit tegen TS, was dit waarschijnlijk mijn laatste waarschuwing voordat ik het uit zou maken
Ja dat begint me nu erg duidelijk te worden inderdaad. Komt goed, ik ga er erg mee aan het werk - zo kan het ook niet langer.quote:Op donderdag 29 december 2016 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
"sinds woensdag al"
DAT IS GISTEREN
Je doet alsof ze drie weken weg is en op een onbewoond eiland zit.
En ik wil je niet bang maken, maar dat ze nu appte dat je rekening moet houden met het feit dat ze bij haar zus is en niet de hele tijd met jou kan bellen en appen is een heel duidelijk teken dat het haar gaat irriteren. Sterker nog, het irriteert haar al.
Gun haar nou eens de tijd met haar zus. Hou eens op met op haar lip te zitten. Je ziet haar al onwijs vaak.
Zoals ik al eerder zei, je verpest het. Echt, geloof me, je jaagt haar weg. HOU OP.
Goed zo. Zie mijn toevoeging hierboven. Misschien heb je daar nog iets aan. Over wat je in je hoofd moet houden als je haar appt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:58 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja dat begint me nu erg duidelijk te worden inderdaad. Komt goed, ik ga er erg mee aan het werk - zo kan het ook niet langer.
Ja, ik had het gelezen. Dankjewel, dat schud me wel wakker (ookal heb ik dat al 5000 keer gezegd - nu werkt het echt).quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo. Zie mijn toevoeging hierboven. Misschien heb je daar nog iets aan. Over wat je in je hoofd moet houden als je haar appt.
Je postte gisteren toch echt 'ik heb haar al sinds vanmorgen niet gesproken dus ik dacht ik bel haar even'. Broekzakgesprekken of niet, dát was geen broekzakgesprek maar een bewuste poging tot bellen tijdens hun zussendagje. Ze ziet jou vijf keer per week en is één dag bij haar zus. Laat haar dan echt met rust. Voor die zus toch ook totaal niet tof als zij eens een dagje heeft met haar zus en zij gaat jouw telefoontje beantwoorden en met jou kletsen? Die zus zal ook wel denken 'jemig vent, laat ons even zeg!'. Wat ze misschien weer (terecht) tegen jouw vriendin zegt. "Je vriendje weet toch dat je nu even bij mij bent, waarom belt ie dan weer, hij ziet je toch vaak zat?". Waarna jouw vriendin nog meer inziet dat je te veel tijd en aandacht van haar claimt. En hup, weer een stukje haar van je afgeduwd, wat je nou net niet wilt..quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:05 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezen. Dankjewel, dat schud me wel wakker (ookal heb ik dat al 5000 keer gezegd - nu werkt het echt).
Wat er overigens gisteren gebeurd is waardoor zij mij die reactie stuurde;
Ik heb blijkbaar 6 keer een 'broekszakgesprek' met haar gehad. Ik kon hier niets aan doen - ik deed natuurlijk erg mijn best haar niet te contacten - maar toch heb ik haar onbewust gebeld. Zo is bij haar die gedachte ontstaan. Dit hebben we gisteren al 'uitgepraat', en toen was het alweer goed.
Klopt hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je postte gisteren toch echt 'ik heb haar al sinds vanmorgen niet gesproken dus ik dacht ik bel haar even'. Broekzakgesprekken of niet, dát was geen broekzakgesprek maar een bewuste poging tot bellen tijdens hun zussendagje. Ze ziet jou vijf keer per week en is één dag bij haar zus. Laat haar dan echt met rust. Voor die zus toch ook totaal niet tof als zij eens een dagje heeft met haar zus en zij gaat jouw telefoontje beantwoorden en met jou kletsen? Die zus zal ook wel denken 'jemig vent, laat ons even zeg!'. Wat ze misschien weer (terecht) tegen jouw vriendin zegt. "Je vriendje weet toch dat je nu even bij mij bent, waarom belt ie dan weer, hij ziet je toch vaak zat?". Waarna jouw vriendin nog meer inziet dat je te veel tijd en aandacht van haar claimt. En hup, weer een stukje haar van je afgeduwd, wat je nou net niet wilt..
Ga dat alsjeblieft inzien.
Maar even het volgende; als dit nou allemaal goed gaat, ik kan haar alleen laten/doe veel dingen apart van haar etc. etc. wordt dan de 'balans' weer goed hersteld, denk je? Dat ik haar zo weer 'naar me toe trek' alshetware?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je postte gisteren toch echt 'ik heb haar al sinds vanmorgen niet gesproken dus ik dacht ik bel haar even'. Broekzakgesprekken of niet, dát was geen broekzakgesprek maar een bewuste poging tot bellen tijdens hun zussendagje. Ze ziet jou vijf keer per week en is één dag bij haar zus. Laat haar dan echt met rust. Voor die zus toch ook totaal niet tof als zij eens een dagje heeft met haar zus en zij gaat jouw telefoontje beantwoorden en met jou kletsen? Die zus zal ook wel denken 'jemig vent, laat ons even zeg!'. Wat ze misschien weer (terecht) tegen jouw vriendin zegt. "Je vriendje weet toch dat je nu even bij mij bent, waarom belt ie dan weer, hij ziet je toch vaak zat?". Waarna jouw vriendin nog meer inziet dat je te veel tijd en aandacht van haar claimt. En hup, weer een stukje haar van je afgeduwd, wat je nou net niet wilt..
Ga dat alsjeblieft inzien.
Ze hoeft niet naar je toe te trekken. Ze is al bij je; ze is al je vriendin. Het enige wat er nu nog kan gebeuren, qua richting, is dat je haar wegduwt. Je trekt aan iets wat al voor je neus staat, uit vrije wil nota bene, en ondanks dat getrek. Dit meisje vindt jou wel heel leuk dat ze dat allemaal nog doorstaat en niet bij je weggaat. Vertrouw daar nou eens op.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef Ortin het volgende:
[..]
Maar even het volgende; als dit nou allemaal goed gaat, ik kan haar alleen laten/doe veel dingen apart van haar etc. etc. wordt dan de 'balans' weer goed hersteld, denk je? Dat ik haar zo weer 'naar me toe trek' alshetware?
Het is zo apart, dat ik die dingen gewoon ben vergeten in de loop van mijn relatie. Hoe belachelijk is datquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ze hoeft niet naar je toe te trekken. Ze is al bij je; ze is al je vriendin. Het enige wat er nu nog kan gebeuren, qua richting, is dat je haar wegduwt. Je trekt aan iets wat al voor je neus staat, uit vrije wil nota bene, en ondanks dat getrek. Dit meisje vindt jou wel heel leuk dat ze dat allemaal nog doorstaat en niet bij je weggaat. Vertrouw daar nou eens op.
Als het nog niet te laat is wel ja. En je zult misschien vinden dat we hard of gemeen voor je zijn in dit topic maar - en dan spreek ik voor mezelf - de adviezen zijn juist zo hard en dwingend omdat dat de enige kans nog is. Als je nu niet stopt met dat afhankelijke is het te laat. Dus heb je een enorme schop onder je volwassen kont nodig om je dat te laten inzien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:39 schreef Ortin het volgende:
[..]
Maar even het volgende; als dit nou allemaal goed gaat, ik kan haar alleen laten/doe veel dingen apart van haar etc. etc. wordt dan de 'balans' weer goed hersteld, denk je? Dat ik haar zo weer 'naar me toe trek' alshetware?
Bedankt voor je goede woorden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het nog niet te laat is wel ja. En je zult misschien vinden dat we hard of gemeen voor je zijn in dit topic maar - en dan spreek ik voor mezelf - de adviezen zijn juist zo hard en dwingend omdat dat de enige kans nog is. Als je nu niet stopt met dat afhankelijke is het te laat. Dus heb je een enorme schop onder je volwassen kont nodig om je dat te laten inzien.
Geloof me, het is duizend keer beter en fijner als iemand uit zichzelf aan je laat merken dat ze gek op je is als wanneer iemand dat steeds doet omdat jij erom vraagt en het nodig hebt. En zelfs als het al te laat is in dit geval moet je het sowieso afleren want anders doe je exact hetzelfde bij de volgende.
Maar ik denk dat het nog goed kan komen. Stel je zelfverzekerder op. Bedenk dat zij ook blij mag zijn met jou. Bedenk dat als je elkaar eens een dagje niet spreekt je elkaar tenminste wat te vertellen hebt als je elkaar weer ziet. Waarom zou ze je niet gewoon gezellig kunnen vertellen hoe het bij haar zus was als ze jou weet ziet, dat hoeft helemaal niet tijdens de zussendag zelf.
Op zo'n dag dat ze een dagje weg is app je hooguit als je gaat slapen iets als 'hoop dat je een leuke dag hebt gehad, ik hoor het zaterdag allemaal wel! X' (of welke dag je haar ook weer ziet). Stuk minder beklemmend, je hebt haar niet gestoord tijdens haar dag weg, je dwingt haar niet tot een antwoord en bent toch attent. En dan ga je slapen en ga je niet zitten wachten op een antwoord.
Geef haar lucht. Ik ben dol op schattige puppies bijvoorbeeld maar als er na een uur nog steeds eentje in mijn broekspijp hangt omdat ik geen stap mag zetten gaat het irriteren. Snap je wat ik bedoel?
Je bent volwassen. Gedraag je daarnaar. Zij vindt het veel leuker als ze ook eens een beetje haar best voor jou moet doen, als je niet als een wanhopige pup achter haar aan holt. Je wordt er zelf véél gelukkiger van als je dit door krijgt. Voor jezelf. Doe je eigen dingen, ga op pad, of doe lekker geen hol en ga netflixen. Haal eens een paar keer diep adem en besef dat het graag of niet is. Ze wil je of ze wil je niet. Je helpt het de afgrond in door je claimerige gedrag en je helpt het de goede kant op door je volwassen en onafhankelijk te gedragen. Dus je mag kiezen.![]()
Desnoods post je hier de eerste paar dagen even steeds als je onnodig wilt appen. Dan praten we je er wel vanaf. Of, makkelijker nog, lees de adviezen en reacties terug als je voelt dat je de mist in gaat. Dat helpt.
Zit alleen nu zo met het feit van; ja, het kan me nu niet snel genoeg 'goed' komen...quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:15 schreef Greys het volgende:
Goed zo. En nu volhouden.
Want de ergste fout die je nu kunt maken is denken dat het allemaal wel meevalt, het voor jezelf goed gaan praten om jezelf gerust te stellen. Als het zo blijft komt het niet goed, dat kan je echt van me aannemen. Dus stapje terug. Kan je best. Succes!
Hoe vaker ik het teruglees (na advies van Greys), zie ik ook steeds meer in hoe kinderachtig/puberaal mijn probleem eigenlijk is. Ik snap je punt over hoe bizar het is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:00 schreef Koewam het volgende:
Bizar verhaal. Maar niet uniek vrees ik.
Zelfreflectie siert je. Dus puberaal ben je niet. Je bent lerende.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:02 schreef Ortin het volgende:
[..]
Hoe vaker ik het teruglees (na advies van Greys), zie ik ook steeds meer in hoe kinderachtig/puberaal mijn probleem eigenlijk is. Ik snap je punt over hoe bizar het is.
Zo kun je het ook zien inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:50 schreef Koewam het volgende:
[..]
Zelfreflectie siert je. Dus puberaal ben je niet. Je bent lerende.
Ik heb haar vandaag bewust niet zoveel geappt, en niet veel op mijn telefoon gekeken.quote:***
Dat is ook goed nieuws.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag bewust niet zoveel geappt, en niet veel op mijn telefoon gekeken.
Tot mijn verbazing zag ik een appje dat ze graag wilde dat ik met oud en nieuw bij haar was - en of ik dan kon blijven slapen. Dit is voor mij toch wel goed nieuws, want dat houdt wel in - leek mij - dat de kans op 'goed komen' er zeker in zit...
Ze had mij eigenlijk vorige week al gevraagd, of ik kwam (en het was vorige maand ook al soort van afgesproken), ik had haar dan waarschijnlijk morgen een appje gestuurd, wat de bedoeling was geweest. Ik had verder nog geen plannen - maar mocht dit met mijn vriendin niet doorgegaan zijn, dan kon ik makkelijk bij vrienden terecht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook goed nieuws.
Des te meer moet je je best doen het niet alsnog te verpesten.
Wat had je eigenlijk gedaan als ze je vandaag niet gevraagd had voor morgen om Oud en Nieuw samen te zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Had je nog nul plannen voor morgen? Of ga je die nu afzeggen?
En je hebt haar vandaag 'niet zo veel' geappt zeg je. Hoe vaak dan wel?eerlijk! En was het nodig?
Ik had bij haar naam altijd een hartje staan, hier staat nu een envelop-emoji bij (met zo'n kruisje erdoorheen), dat helpt idd wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:10 schreef Dinus het volgende:
Je moet haar in je contactenlijst even hernoemen naar bv "met rust laten" dan herinner je je iedere keer dat je een onnodig berichtje wil sturen dat je dat beter niet kunt doen
Soms doe ik dat inderdaad ook wel... Is er de laatste weken gewoon bij in geschoten. Radeloze verliefdheid/onzekerheid doet rare dingen :/quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:35 schreef Greys het volgende:
En als je een bericht getypt hebt, voordat je op Verzenden drukt, vraag je af:
- doe ik het weer?
- kan dit ook wachten tot morgen als ik haar toch weer zie?
- klinkt het claimerig?
- klinkt het wanhopig?
- geef ik haar weinig lucht?
- krijg ik hier spijt van zodra ik het verstuurd heb?
Als het antwoord op één of meer van die vragen Ja is stuur je het niet en wacht je gewoon rustig tot je haar ziet of tot ze zelf iets stuurt.
Ja, meestal verwijder ik de appjes die me weer aan het piekeren hebben gezet. En laat ik het 'leuke' staan. Maar nu ik erover nadenk; dan maak ik een schijn voor mezelf, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:40 schreef Dinus het volgende:
wat ook kan helpen is het lopende gesprek even weggooien, niet steeds teruglezen
Doen. Want radeloos verliefd en onzeker is ongezond en heel onprettig voor zowel jou als haar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:37 schreef Ortin het volgende:
[..]
Soms doe ik dat inderdaad ook wel... Is er de laatste weken gewoon bij in geschoten. Radeloze verliefdheid/onzekerheid doet rare dingen :/
Ik ga dit zeker weer doen.
Dat denk ik ook..... zo kun je een gesprek achteraf een beetje leuker makenquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ja, meestal verwijder ik de appjes die me weer aan het piekeren hebben gezet. En laat ik het 'leuke' staan. Maar nu ik erover nadenk; dan maak ik een schijn voor mezelf, toch?
Ik begrijp niet waarom je steeds hoopt dat het goed zal komen. Het was al goed en het is nog steeds goed. Er is niets veranderd en als jij haar gewoon de ruimte geeft dan blijft het ook goed.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Ortin het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag bewust niet zoveel geappt, en niet veel op mijn telefoon gekeken.
Tot mijn verbazing zag ik een appje dat ze graag wilde dat ik met oud en nieuw bij haar was - en of ik dan kon blijven slapen. Dit is voor mij toch wel goed nieuws, want dat houdt wel in - leek mij - dat de kans op 'goed komen' er zeker in zit...
Je verwacht nog steeds antwoord wanneer je appt. Dat laat je ook duidelijk merken in verschillende posts. Laat dat eens varen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:40 schreef Ortin het volgende:
Ik heb haar vandaag sinds dat ene appje van het blijven slapen niet verder geappt. Ik heb vanavond gegamed met een vriend van me, was erg gezellig. Ik had wel telkens een STERKE drang om haar te appen/een kut-gevoel omdat ik haar mistte, maar ik heb er (gelukkig) niet aan toegegeven.
Ik heb haar geappt dat ik ging slapen, en ik wenste haar een fijne avond - en hier kreeg ik een 'slaaplekker xxx' op terug. Wederom een goed antwoord dus.
Morgen zie ik haar, en blijf ik slapen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Heb het even gemist, hoe lang zijn jullie bij elkaar? Hoe lang hebben jullie al een relatie?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:40 schreef Ortin het volgende:
Ik heb haar vandaag sinds dat ene appje van het blijven slapen niet verder geappt. Ik heb vanavond gegamed met een vriend van me, was erg gezellig. Ik had wel telkens een STERKE drang om haar te appen/een kut-gevoel omdat ik haar mistte, maar ik heb er (gelukkig) niet aan toegegeven.
Ik heb haar geappt dat ik ging slapen, en ik wenste haar een fijne avond - en hier kreeg ik een 'slaaplekker xxx' op terug. Wederom een goed antwoord dus.
Morgen zie ik haar, en blijf ik slapen. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:21 schreef Forbry het volgende:
Greys![]()
![]()
(en, als bijna vanzelfsprekend, voor de TS niets meer aan toe te voegen)
Whatsapp is niet je probleem, je hebt gewoon teveel tijd voor Whatsapp.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:32 schreef Ortin het volgende:
Hallo,
Ikzelf zit met een klein (misschien groot) probleem;
WhatsApp in mijn relatie.
Ik weet dat, vrijwel alles daarop verkeerd wordt opgevat/uit de context wordt gerukt en
sommigen vinden het gewoon uberhaupt maar een onnodig iets.
Mijn vriendin behoort tot het laatste groepje mensen.
Zij is het type persoon, dat bijvoorbeeld geen 'Goeiemorgen' of 'Slaap lekker' zou kunnen
sturen. En ik ben het type persoon wat dit allemaal wèl in extreme mate zou kunnen doen.
In het begin van onze relatie kwam dit extreme app-verkeer wel van beide kanten, maar nu
merk ik dat het bij mijn vriendin afzwakt. Vrij logisch hoor - ik zie daar ook geen probleem bij.
Zij is zo van; ik zeg je liever dat ik van je houdt, in plaats van dat ik het naar je typ.
Kan ik in komen. Vaak worden berichtjes toch verkeerd opgevat.
Maar nu komt mijn vraag;
Heeft iemand tips voor hoe IK ook wat minder van WhatsApp kan laten afhangen?
Ik ben al goed op weg (vind ik) door te snappen dat mijn vriendin niet zo in elkaar steekt,
maar ik vind ook dat IK gewoonweg niet zoveel hoef te typen. Gek genoeg, schiet die gedachte
wel eens bij me weg - en typ ik weer iets waarvan ik 10 seconden later denk; ''Fuck, dat had ik niet moeten typen''.
Zijn er bijvoorbeeld apps voor - om iets van een timer op je telefoon te zetten, of weet ik wat.
Of is het toch echt een simpele; 'NIET MEER DOEN'. ;p
PS. Er zijn geen relatiestruggles of iets dergelijks hoor! Alleen WhatsApp is gewoon een hekel puntje. Maar dat lijkt me bij vrijwel alle situaties wel, als de een meer verwacht dan de ander...
Schrik niet, maar we zijn 4 maand samen. Dat is ook waarom ik er zo schijtziek van wordt. In het begin was ik totaal niet afhankelijk. Dat is de ook de IK waar mijn vriendin als een blok voor gevallen is. Ik ben ook van mezelf helemaal niet zo afhankelijk. Dit klopt ook niet, dat weet ik ook. Ik moet ervan af, maar dat lukt me wel - als ik zo door blijf doen (haar minder appen/minder zien).quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even gemist, hoe lang zijn jullie bij elkaar? Hoe lang hebben jullie al een relatie?
Want het lijkt bij jou echt meer een obsessie dan een relatie als je zegt dat je het erg gezellig hebt tijdens gamen met een vriend maar alsnóg een kutgevoel dat je haar mist. JE ZIET HAAR 1 DAG LATER! Je bent er echt veel veel veel veel te veel mee bezig. Ontspan eens. Toe. Dit is ongezond. Je bent echt volledig afhankelijk van haar qua gemoedstoestand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |