abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2016 @ 19:17:20 #76
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167717056
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:16 schreef Ortin het volgende:

[..]

Zeg dat wel
Lukt het afkicken een beetje?
pi_167717533
Hoe vaak zie je elkaar in het echt? Slechts eenmaal per week of vaker?

Maar goed, leg die domme telefoon gewoon eens weg, leg hem op een kast ergens in de woonkamer zodat je hem niet steeds kunt grijpen. Of schakel pushmeldingen uit. Zorg in ieder geval dat je er zo veel mogelijk mee stopt en bewaar je energie voor zaterdagavond. Al dat geforceerde whatsapp contact is zinloos.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167717672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe vaak zie je elkaar in het echt? Slechts eenmaal per week of vaker?

Maar goed, leg die domme telefoon gewoon eens weg, leg hem op een kast ergens in de woonkamer zodat je hem niet steeds kunt grijpen. Of schakel pushmeldingen uit. Zorg in ieder geval dat je er zo veel mogelijk mee stopt en bewaar je energie voor zaterdagavond. Al dat geforceerde whatsapp contact is zinloos.
Ik zie mijn vriendin op een 'normale week'basis, ongeveer 4 (soms 5) keer in de week.
En ik heb mijn meldingen inderdaad al uitgezet. Maar alsnog kijk ik om het kwartier.
pi_167717891
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:17 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Lukt het afkicken een beetje?
Een beetje ja. Ik vind het allemaal nog wel moeilijk.
pi_167718253
Ik zie net dit topic, en ik denk alleen maar, verrekt dit is mij ook overkomen. ik heb precies hetzelfde gehad als wat hier wordt genoemd.

Ben onzeker en verwachtte veel te veel van haar reacties. Ben op dezelfde leeftijd als TS.

Helaas voor mij is mede hierdoor de relatie uitgegaan.... inmiddels al meer dan een maand maar baal er nog ieder moment van.
pi_167718982
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 19:35 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik zie mijn vriendin op een 'normale week'basis, ongeveer 4 (soms 5) keer in de week.
En ik heb mijn meldingen inderdaad al uitgezet. Maar alsnog kijk ik om het kwartier.
Dan moet je helemaal dringend stoppen met die whatsapp onzin, leg je telefoon ergens ver weg neer waar je er niet zomaar bij kan en laat je telefoon ook eens thuis als je even de deur uit moet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_167720151
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan moet je helemaal dringend stoppen met die whatsapp onzin, leg je telefoon ergens ver weg neer waar je er niet zomaar bij kan en laat je telefoon ook eens thuis als je even de deur uit moet.
Daarom zit ik er ook zo mee; mijn vriendin is sinds woensdag al weg naar haar zus, die in Den Haag studeert. Dan is mijn enige communicatie dus WhatsApp.
pi_167720267
Ik had haar al sinds vanochtend niet gesproken, dus ik dacht ik bel haar even.
Nou nam ze niet op, maar kreeg ik het volgende appje;

''Je moet wel even inzien dat ik vandaag druk ben geweest met andere dingen en niet altijd in staat ga zijn te bellen wanneer je wilt''

Vinden jullie dit een logische reactie van haar?
Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen omtrent de gehele situatie?
pi_167720441
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:52 schreef Ortin het volgende:
Ik had haar al sinds vanochtend niet gesproken, dus ik dacht ik bel haar even.
Nou nam ze niet op, maar kreeg ik het volgende appje;

''Je moet wel even inzien dat ik vandaag druk ben geweest met andere dingen en niet altijd in staat ga zijn te bellen wanneer je wilt''

Vinden jullie dit een logische reactie van haar?
Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen omtrent de gehele situatie?
Gewoon eens laten gaan, ga iets anders doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_167721692
Ik heb eens wat punten over dit gehele probleem naast elkaar gezet, en ben tot de conclusie gekomen dat het toch echt wel diep in mijzelf zit. Ik moet er echt van af.
Ik moet toch gvd wel een dag door kunnen komen ZONDER WhatsAppje?!
Ik wordt gewoon zo gek van mezelf dat ik die open communicatie mis. Dat ik gewoonweg niet een appje kan sturen, ZONDER een bepaald antwoord terug te verwachten. Ik moet hier echt mee aan het werk.

Kan een psycholoog met dit soort problemen goed helpen, of moet ik dan toch echt wel denken aan iets van gedragstherapie.

Om even terug te komen naar mijn ontkenning over onzekerheid. Bij nader inzien is die er inderdaad wel. Toevallig heb ik die vandaag dus heel erg gevoeld.
Omdat ik de hele dag geen bericht kreeg (logisch, ze is druk/doet leuke dingen), begon ik me gewoon random zorgen te maken [ONZEKERHEID DUS]. Dan ga ik dus (sorry Jopie78), toch weer geforceerd liefde sturen, in de hoop er een soortgelijk antwoord op te krijgen. Dat maakt de situatie alleen maar erger.

Ik wil echt van die drang af. Ik denk zelf niet dat dat alleen al kan door mijn telefoon weg te leggen. Onzekere gevoelens liggen toch echt wel dieper dan dat?
pi_167722005
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ortin het volgende:
*knip
Doe niet zo raar. Je beloningscentrum is op vakantie nu je verliefd bent. Je bent net een junk, vandaag ging het mis, morgen weer proberen. Zorg gewoon dat het niet de overhand neemt, door met jezelf af te spreken eens in de 2 of 3 dagen wat te sturen.

Maar maak er ook geen drama van.
pi_167722117
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef Ortin het volgende:
Ik heb eens wat punten over dit gehele probleem naast elkaar gezet, en ben tot de conclusie gekomen dat het toch echt wel diep in mijzelf zit. Ik moet er echt van af.
Ik moet toch gvd wel een dag door kunnen komen ZONDER WhatsAppje?!
Ik wordt gewoon zo gek van mezelf dat ik die open communicatie mis. Dat ik gewoonweg niet een appje kan sturen, ZONDER een bepaald antwoord terug te verwachten. Ik moet hier echt mee aan het werk.

Kan een psycholoog met dit soort problemen goed helpen, of moet ik dan toch echt wel denken aan iets van gedragstherapie.

Om even terug te komen naar mijn ontkenning over onzekerheid. Bij nader inzien is die er inderdaad wel. Toevallig heb ik die vandaag dus heel erg gevoeld.
Omdat ik de hele dag geen bericht kreeg (logisch, ze is druk/doet leuke dingen), begon ik me gewoon random zorgen te maken [ONZEKERHEID DUS]. Dan ga ik dus (sorry Jopie78), toch weer geforceerd liefde sturen, in de hoop er een soortgelijk antwoord op te krijgen. Dat maakt de situatie alleen maar erger.

Ik wil echt van die drang af. Ik denk zelf niet dat dat alleen al kan door mijn telefoon weg te leggen. Onzekere gevoelens liggen toch echt wel dieper dan dat?
Meer van jezelf houden.
pi_167722420
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:37 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Meer van jezelf houden.
Wat bedoel je?
pi_167722466
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:34 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Doe niet zo raar. Je beloningscentrum is op vakantie nu je verliefd bent. Je bent net een junk, vandaag ging het mis, morgen weer proberen. Zorg gewoon dat het niet de overhand neemt, door met jezelf af te spreken eens in de 2 of 3 dagen wat te sturen.

Maar maak er ook geen drama van.
Eens in de 2 of 3 dagen? En dan de andere dagen helemaal niets?!
pi_167722734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:45 schreef Ortin het volgende:
Eens in de 2 of 3 dagen? En dan de andere dagen helemaal niets?!
Alsof ik je heroïne afpak... Dude, vergeet niet te ademen. ;)
Probeer het eerst eens 1 dag, kijk je dan weer verder..
pi_167723025
Als je nou elke keer als je naar je telefoon kijkt je 10 x opdrukt, hou je er in ieder geval nog iets aan over.
  donderdag 29 december 2016 @ 21:59:17 #92
452947 frietenstamp
pi_167723099
Vertel haar anders gewoon dat je baalt van je app verslaving en dat je wil afkicken. Spreek af dat je wel haar berichten beantwoordt maar niet zelf begint. En als je dat toch doet dat ze je kan helpen door je te negeren. Tot je weer normaal kan doen zoals je met andere vrienden doet.
pi_167723103
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:44 schreef Ortin het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Meer van jezelf houden. Dan heb je een ander minder nodig. Minder leegtes die je wil vullen. Minder de neiging om liefde te geven (in de hoop het terug te krijgen) maar meer je 'eigen liefde' aanspreken waardoor je er sneller van bewust bent dat ze 'het' echt wel snel bij je komt halen.
pi_167723676
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:59 schreef frietenstamp het volgende:
Vertel haar anders gewoon dat je baalt van je app verslaving en dat je wil afkicken. Spreek af dat je wel haar berichten beantwoordt maar niet zelf begint. En als je dat toch doet dat ze je kan helpen door je te negeren. Tot je weer normaal kan doen zoals je met andere vrienden doet.
Dat is wel iets goeds, ik zal het er met haar over hebben. Ik denk dat zij dat ook wel fijn vindt.
pi_167723685
quote:
3s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:50 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Alsof ik je heroïne afpak... Dude, vergeet niet te ademen. ;)
Probeer het eerst eens 1 dag, kijk je dan weer verder..
Dan gaat die ene dag wel heel zwaar worden zeg ;p
pi_167723731
Maar dat is ook gewoon het hele probleem; WHY IN THE WORLD, zou ze niet meer van me houden als ik bijvoorbeeld geen 'goeiemorgen' krijg. Dat is absurd. Toevallig reageert ze nu wel weer gewoontjes, dus ik laat het nu gewoon ff. Ik zal haar vanavond slaaplekker zeggen, zonder een 'ik hou van jou' of iets dergelijks, dat heeft ze me immers net nog aan de telefoon verteld.
  donderdag 29 december 2016 @ 22:25:09 #97
452947 frietenstamp
pi_167724063
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:17 schreef Ortin het volgende:
Maar dat is ook gewoon het hele probleem; WHY IN THE WORLD, zou ze niet meer van me houden als ik bijvoorbeeld geen 'goeiemorgen' krijg. Dat is absurd. Toevallig reageert ze nu wel weer gewoontjes, dus ik laat het nu gewoon ff. Ik zal haar vanavond slaaplekker zeggen, zonder een 'ik hou van jou' of iets dergelijks, dat heeft ze me immers net nog aan de telefoon verteld.
Heyyyy, goeiemorgen, ik hou van je, ik mis je, slaap lekker ... allemaal zuigende teksten. Als er verder niets volgt leg je de uitdaging om nog iets van het gesprek te maken bij haar. Sla die kleverige taal over en vertel wat je hebt gedaan, hoe vaak je je hebt opgedrukt, waar je om hebt gelachen, whatever.
pi_167724888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:25 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Heyyyy, goeiemorgen, ik hou van je, ik mis je, slaap lekker ... allemaal zuigende teksten. Als er verder niets volgt leg je de uitdaging om nog iets van het gesprek te maken bij haar. Sla die kleverige taal over en vertel wat je hebt gedaan, hoe vaak je je hebt opgedrukt, waar je om hebt gelachen, whatever.
Ik heb haar net dit gestuurd;
''Ik ga slapen, geniet nog van je avond'' en daarna ''slaap lekker'' met een hartje
Nu moet ik alleen nog proberen om er niet over te gaan piekeren.
Als ik bijvoorbeeld morgenvroeg zie dat ze er niet op heeft gereageerd, kan ik me vet kut gaan voelen. Dat moet dus uit mij. Maar dat komt wel, morgen moet ik werken - en ik zal proberen om haar morgen geen enkel berichtje te sturen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 december 2016 @ 23:13:31 #99
163650 Greys
pi_167726437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:49 schreef Ortin het volgende:

[..]

Daarom zit ik er ook zo mee; mijn vriendin is sinds woensdag al weg naar haar zus, die in Den Haag studeert. Dan is mijn enige communicatie dus WhatsApp.
"sinds woensdag al"
DAT IS GISTEREN

Je doet alsof ze drie weken weg is en op een onbewoond eiland zit.

En ik wil je niet bang maken, maar dat ze nu appte dat je rekening moet houden met het feit dat ze bij haar zus is en niet de hele tijd met jou kan bellen en appen is een heel duidelijk teken dat het haar gaat irriteren. Sterker nog, het irriteert haar al.
Gun haar nou eens de tijd met haar zus. Hou eens op met op haar lip te zitten. Je ziet haar al onwijs vaak.

Zoals ik al eerder zei, je verpest het. Echt, geloof me, je jaagt haar weg. HOU OP.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167726791
Snapchat ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')