abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167665515
Hallo,

Ikzelf zit met een klein (misschien groot) probleem;
WhatsApp in mijn relatie.

Ik weet dat, vrijwel alles daarop verkeerd wordt opgevat/uit de context wordt gerukt en
sommigen vinden het gewoon uberhaupt maar een onnodig iets.
Mijn vriendin behoort tot het laatste groepje mensen.

Zij is het type persoon, dat bijvoorbeeld geen 'Goeiemorgen' of 'Slaap lekker' zou kunnen
sturen. En ik ben het type persoon wat dit allemaal wèl in extreme mate zou kunnen doen.
In het begin van onze relatie kwam dit extreme app-verkeer wel van beide kanten, maar nu
merk ik dat het bij mijn vriendin afzwakt. Vrij logisch hoor - ik zie daar ook geen probleem bij.
Zij is zo van; ik zeg je liever dat ik van je houdt, in plaats van dat ik het naar je typ.
Kan ik in komen. Vaak worden berichtjes toch verkeerd opgevat.

Maar nu komt mijn vraag;
Heeft iemand tips voor hoe IK ook wat minder van WhatsApp kan laten afhangen?
Ik ben al goed op weg (vind ik) door te snappen dat mijn vriendin niet zo in elkaar steekt,
maar ik vind ook dat IK gewoonweg niet zoveel hoef te typen. Gek genoeg, schiet die gedachte
wel eens bij me weg - en typ ik weer iets waarvan ik 10 seconden later denk; ''Fuck, dat had ik niet moeten typen''.

Zijn er bijvoorbeeld apps voor - om iets van een timer op je telefoon te zetten, of weet ik wat.
Of is het toch echt een simpele; 'NIET MEER DOEN'. ;p

PS. Er zijn geen relatiestruggles of iets dergelijks hoor! Alleen WhatsApp is gewoon een hekel puntje. Maar dat lijkt me bij vrijwel alle situaties wel, als de een meer verwacht dan de ander...
pi_167665567
Prrrrr
pi_167665576
quote:
Hahahaha, ik denk niet dat dat handig is...
pi_167665578
Sowieso meteen de pushmeldingen uitschakelen en zorgen dat je maximaal 3x per dag checkt op berichten. Je hoeft niet altijd meteen te antwoorden.
pi_167665599
wtf
  woensdag 28 december 2016 @ 09:38:52 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_167665614
App je andere mensen ook zo veel of alleen je vriendin?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 28 december 2016 @ 09:38:54 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665615
Als ik dit soort problemen lees, ben ik zo blij van een generatie te zijn die niet elk moment van de dag via social media en apps in contact met alles en iedereen kon staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 december 2016 @ 09:39:31 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167665626
Waarom zou jij moeten afkicken van Whatsapp? Net als jij moet accepteren dat zij niet zo in elkaar zit, moet zij accepteren dat jij wél zo in elkaar zit.

Jij moet het accepteren als ze niks terugstuurt terwijl je dat wil en zij moet accepteren dat ze berichtjes krijgt waar ze stiekem niet op zit te wachten
Laffe huichelaar
pi_167665657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou jij moeten afkicken van Whatsapp? Net als jij moet accepteren dat zij niet zo in elkaar zit, moet zij accepteren dat jij wél zo in elkaar zit.

Jij moet het accepteren als ze niks terugstuurt terwijl je dat wil en zij moet accepteren dat ze berichtjes krijgt waar ze stiekem niet op zit te wachten
Oh dat doet ze ook zeker wel hoor!
Zij zegt altijd; 'Als jij iets wilt sturen, moet je dat gewoon doen hoor - verwacht alleen niet dat je altijd een zelfde antwoord terugkrijgt.'

Alleen ik mis dat stukje van 'Open Communicatie' via WhatsApp altijd. Ik stuur meestal berichtjes met een (te) grote verwachting.
pi_167665661
Gewoon met je klauwen er vanaf blijven. Kop op zeg..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_167665682
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
App je andere mensen ook zo veel of alleen je vriendin?
Vrijwel alleen mijn vriendin...
Ik app andere mensen (lijkt me) zoals mijn vriendin wil dat ik haar app.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:44:19 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167665701
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:38 schreef Copycat het volgende:
Als ik dit soort problemen lees, ben ik zo blij van een generatie te zijn die niet elk moment van de dag via social media en apps in contact met alles en iedereen kon staan.
gelukkig heb je wel FOK! om dagelijks te posten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167665712
Waarom plak je geen sticker op je beeldscherm? Is dat misschien een optie? :)
  woensdag 28 december 2016 @ 09:45:47 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:43 schreef Ortin het volgende:

Vrijwel alleen mijn vriendin...
Ik app andere mensen (lijkt me) zoals mijn vriendin wil dat ik haar app.
Nou, doe dat dan ook. Echt, waarom moet je elke hersenscheet direct delen? Niets zo irritant als iemand die constant om aandacht loopt te bedelen.

Typ je bericht, laat het een kwartier rusten, lees het dan nog eens en stel jezelf de vraag: is dit nu echt van belang? Voegt het iets toe of verschraalt het enkel wat er al is? En dan zul je neten van de tien keer dat berichtje deleten.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:46:06 #15
438527 MissButterflyy
pi_167665735
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:39 schreef timmmmm het volgende:

Ze moeten niks.

Wat dacht je van een goed gesprek met elkaar?
En dan bv allebei een beetje toegeven.

TS gaat minder appen en vriendin probeert dan als hij Appt wel te antwoorden. En dan in alle redelijkheid dat ze dat niet binnen 10 minuten hoeft te reageren.

En als TS dit appgedrag alleen vertoont naar z'n vriendin toe eens onderzoeken waar dit vandaan komt. Waarom haalt hij zo'n goed gevoel uit veel appen naar z'n vriendin en waarom voelt hij zich slecht als dit niet gebeurd? Zit hier een stukje onzekerheid? Waar komt dat vandaan?
  woensdag 28 december 2016 @ 09:46:06 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665736
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:44 schreef fathank het volgende:

Dat is ook archaïsch.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:46:41 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167665740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:41 schreef Ortin het volgende:

[..]

Oh dat doet ze ook zeker wel hoor!
Zij zegt altijd; 'Als jij iets wilt sturen, moet je dat gewoon doen hoor - verwacht alleen niet dat je altijd een zelfde antwoord terugkrijgt.'

Alleen ik mis dat stukje van 'Open Communicatie' via WhatsApp altijd. Ik stuur meestal berichtjes met een (te) grote verwachting.
Da lijkt het me niet zozeer het probleem dat je moet afkicken van WhatsApp, maar dat je moet accepteren dat je het relatief kleine deel van een relatie wat je gewend bent via WA te doen nu mist/op een andere manier in moet vullen.

Wat zijn dan zoal die dingen die je graag over whatsapp bespreekt, wat je nu 'mist'
Laffe huichelaar
  woensdag 28 december 2016 @ 09:46:44 #18
438527 MissButterflyy
pi_167665741
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde toen ik het las. :')
pi_167665753
Ik denk dat ik mijn probleem nu al iets beter kan verwoorden.
Zoals ik ook naar 'timmmmm' typte;

Ik mis dat stukje 'Open Communicatie'.

Ik stuur altijd berichtjes naar mijn vriendin met een veeeelste grote verwachting.
BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'. Dat is geen probleem voor waarschijnlijk 99% op FOK!, maar omdat ik dan met grote verwachtingen dat berichtje heb getypt - vind ik dat weer kloten. Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
  woensdag 28 december 2016 @ 09:47:53 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Ortin het volgende:

Ik stuur altijd berichtjes naar mijn vriendin met een veeeelste grote verwachting.
BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'. Dat is geen probleem voor waarschijnlijk 99% op FOK!, maar omdat ik dan met grote verwachtingen dat berichtje heb getypt - vind ik dat weer kloten. Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
Hoe oud ben jij?
  woensdag 28 december 2016 @ 09:48:03 #21
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167665768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:32 schreef Ortin het volgende:
Zij is zo van; ik zeg je liever dat ik van je houdt, in plaats van dat ik het naar je typ.
Ik snap dat wel. Bij praten vallen de spelfouten niet zo op.
pi_167665778
quote:
5s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
19.
  woensdag 28 december 2016 @ 09:49:53 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167665795
quote:

Maar wat is dan je verwachting? Wat wil je dan dat ze antwoordt, wat mis je wat je wel hoopt?

Wanneer ik iemand goedemorgen wens, is dat namelijk enkel om te laten weten dat ik aan haar denk. Ik verwacht daar helemaal niks voor terug. Dus ik heb wat moeite je probleem te begrijpen
Laffe huichelaar
  woensdag 28 december 2016 @ 09:49:56 #24
452947 frietenstamp
pi_167665796
quote:
Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
Door je voor te stellen hoe vreselijk benauwend het is als iemand zulke verwachtingen van je heeft.
pi_167665802
quote:

BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'.
Wat verwacht je dan? Een passage uit shakespeare?
pi_167665829
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Da lijkt het me niet zozeer het probleem dat je moet afkicken van WhatsApp, maar dat je moet accepteren dat je het relatief kleine deel van een relatie wat je gewend bent via WA te doen nu mist/op een andere manier in moet vullen.

Wat zijn dan zoal die dingen die je graag over whatsapp bespreekt, wat je nu 'mist'
In het begin van onze relatie kwam er van beide kanten extreem veel app-verkeer. Logisch, want alles is natuurlijk nieuw en spannend. Nu is het echter zo - dat als ik bijvoorbeeld een dag niets van me laat horen (als ik aan het werk ben of zo), ik ook geen enkel berichtje van haar krijg. Terwijl dat altijd wel zo was. Dan denk ik automatisch dat ze dat met een reden doet. En DAT - denken dat het met een reden is - is onnodig, 'want het is maar WhatsApp'. Dus van die gedachte wil ik af.
pi_167665841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Door je voor te stellen hoe vreselijk benauwend het is als iemand zulke verwachtingen van je heeft.
Dat is een goeie. Zo heb ik het niet eerder gezien.
pi_167665858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef muzas het volgende:

[..]

Nou, nee, absoluut niet. Maar als ik kijk naar hoe het ongeveer een maand geleden ging;
Dan typte ik bijvoorbeeld die 'Heyyy' en kreeg ik 'Goeiemorgen schat, ik hou van je' terug.
pi_167665871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:50 schreef muzas het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja :')
Met wie spreek ik ??
  woensdag 28 december 2016 @ 09:54:33 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:53 schreef Ortin het volgende:

Nou, nee, absoluut niet. Maar als ik kijk naar hoe het ongeveer een maand geleden ging;
Dan typte ik bijvoorbeeld die 'Heyyy' en kreeg ik 'Goeiemorgen schat, ik hou van je' terug.
Zo doorgaan en over een maand is het 'Laat me nu eindelijk eens met rust!'
pi_167665889
Hangt dit niet gewoon samen met een bepaalde intrinsieke onzekerheid en angst binnen je relatie?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2016 09:55:42 ]
pi_167665913
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
Hangt dit niet gewoon samen met een bepaalde intrinsieke onzekerheid en angst binnen je relatie?
Maar die heb ik vrijwel niet. Voor mij is het ècht een te hoge verwachting, denk ik.
pi_167665942
quote:

[..]

Ik zou op een goed moment ook niet meer weten wat ik moet reageren op de zoveelste 'hoi'...
  woensdag 28 december 2016 @ 10:00:41 #34
452947 frietenstamp
pi_167665945
quote:

[..]

Dit kan misschien nog wel bij de eerste fase, al zou ik er zelfs dan al op afknappen, maar wordt al gauw irritant. Wat je doet is weinig tot niets investeren (Heyyyy) en veel terugverwachten (moet zij een heel verhaal typen). Je stelt je lui op en laat haar al het werk doen.
pi_167665955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:58 schreef Ortin het volgende:

Maar die heb ik vrijwel niet. Voor mij is het ècht een te hoge verwachting, denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:51 schreef Ortin het volgende:
Dan denk ik automatisch dat ze dat met een reden doet.
Klinkt toch echt als onzekerheid!
pi_167665959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dit kan misschien nog wel bij de eerste fase, al zou ik er zelfs dan al op afknappen, maar wordt al gauw irritant. Wat je doet is weinig tot niets investeren (Heyyyy) en veel terugverwachten (moet zij een heel verhaal typen). Je stelt je lui op en laat haar al het werk doen.
Maar dat is dus nu vrijwel andersom. Dat was TOEN.
Ik ben nu degene die haar elke ochtend lief en vrolijk benaderd, en ik krijg weinig- tot niets terug.
pi_167665968
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:01 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

[..]

Klinkt toch echt als onzekerheid!
Ja, onzekerheid rondom WhatsApp-gedrag. Dat heeft toch niet zoveel te maken met de relatie zelf?
  woensdag 28 december 2016 @ 10:03:16 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167665980
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:02 schreef Ortin het volgende:
Ja, onzekerheid rondom WhatsApp-gedrag. Dat heeft toch niet zoveel te maken met de relatie zelf?
Als je het alleen bij haar hebt, is whatsapp een symptoom van je onzekerheid.
pi_167665981
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:01 schreef Ortin het volgende:
Ik ben nu degene die haar elke ochtend lief en vrolijk benaderd, en ik krijg weinig- tot niets terug.
Het is geen lieve en vrolijke benadering als je stiekem verlangt dat je een antwoord terugkrijgt. Het is afhankelijk en dwingend, misschien als je het zo bekijkt, dat de behoefte wel afneemt?
pi_167665999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:02 schreef Ortin het volgende:
WA is slechts het communicatiemiddel, symptoom, de onderliggende onzekerheid is het effectieve probleem.

Jij verbindt conclusies aan het uitblijven van een reactie. Dat gaat niet om WA, maar om jou!
pi_167666003
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:03 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het is geen lieve en vrolijke benadering als je stiekem verlangt dat je een antwoord terugkrijgt. Het is afhankelijk en dwingend, misschien als je het zo bekijkt, dat de behoefte wel afneemt?
Gek genoeg, inderdaad wel. Ik heb het nog nooit zo gezien!
Dit klinkt ineens heel radicaal, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Afhankelijkheid is toch wel iets wat je niet zoveel moet uiten, lijkt me...
  woensdag 28 december 2016 @ 10:06:37 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167666036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:51 schreef Ortin het volgende:

[..]

In het begin van onze relatie kwam er van beide kanten extreem veel app-verkeer. Logisch, want alles is natuurlijk nieuw en spannend. Nu is het echter zo - dat als ik bijvoorbeeld een dag niets van me laat horen (als ik aan het werk ben of zo), ik ook geen enkel berichtje van haar krijg. Terwijl dat altijd wel zo was. Dan denk ik automatisch dat ze dat met een reden doet. En DAT - denken dat het met een reden is - is onnodig, 'want het is maar WhatsApp'. Dus van die gedachte wil ik af.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je wel dagelijks contact wil, maar er zijn ook veel jongeren die dat niet willen. Een vriend/vriendin is leuk voor de max 2x per week dat je elkaar ziet en verder doe je allebei 100% je eigen ding.

Misschien zal je dus moeten accepteren dat zij nog niet klaar is voor het soort relatie wat jij wil.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is het erover hebben en aangeven dat je het wel leuk vindt veel van haar te horen, maar dat je het begrijpt dat ze niet zo van whatsapp houdt en dan afspreken dat je haar af en toe eens belt. Nou weet ik dat dat niet zo hip is bij onze generatie, maar het is persoonlijk contact ipv die berichtjes, misschien kan ze dat beter handelen
Laffe huichelaar
  woensdag 28 december 2016 @ 10:08:08 #43
452947 frietenstamp
pi_167666065
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:01 schreef Ortin het volgende:

[..]

Dat intensieve whatsappen is een manier om af te tasten bij een onzekere situatie: ben je daar? ja hoor ik heb nog steeds interesse in je. Je bent misschien een beetje verslaafd geraakt aan die aandacht maar nu de relatie serieus is, is die fase voorbij en zijn jullie toe aan de volgende: ook zonder voortdurend elkaars handje vasthouden in relatie zijn.
pi_167666067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:04 schreef Ortin het volgende:
Gek genoeg, inderdaad wel. Ik heb het nog nooit zo gezien!
Dit klinkt ineens heel radicaal, maar ik begrijp wat je bedoelt hoor. Afhankelijkheid is toch wel iets wat je niet zoveel moet uiten, lijkt me...
Het is niet raar om je afhankelijkheid te tonen in een relatie, als je dit niet zou hebben, zou de relatie ook niet echt diep gaan. Maar toon dit op momenten dat je ook genegenheid kan terugverwachten. Als je andere momenten kiest om je liefde te tonen, dan zou het onbaatzuchtig moeten zijn, zonder enige verwachting, anders wordt het een last voor de ander.

Te veel bevestiging vragen is wel een probleem, althans dat wordt het vaak wel. :Y
pi_167666083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:08 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Dat intensieve whatsappen is een manier om af te tasten bij een onzekere situatie: ben je daar? ja hoor ik heb nog steeds interesse in je. Je bent misschien een beetje verslaafd geraakt aan die aandacht maar nu de relatie serieus is, is die fase voorbij en zijn jullie toe aan de volgende: ook zonder voortdurend elkaars handje vasthouden in relatie zijn.
Ik begrijp het. Ik ben inderdaad een beetje verslaafd geraakt. Die fase moet ik inderdaad uit. Tijd voor de volgende.
pi_167666108
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat je wel dagelijks contact wil, maar er zijn ook veel jongeren die dat niet willen. Een vriend/vriendin is leuk voor de max 2x per week dat je elkaar ziet en verder doe je allebei 100% je eigen ding.

Misschien zal je dus moeten accepteren dat zij nog niet klaar is voor het soort relatie wat jij wil.

Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is het erover hebben en aangeven dat je het wel leuk vindt veel van haar te horen, maar dat je het begrijpt dat ze niet zo van whatsapp houdt en dan afspreken dat je haar af en toe eens belt. Nou weet ik dat dat niet zo hip is bij onze generatie, maar het is persoonlijk contact ipv die berichtjes, misschien kan ze dat beter handelen
Ik heb het er inderdaad al met haar over gehad. Ze zegt dan; Als ik een hartje of iets dergelijks wil sturen, dan stuur ik die echt wel hoor. 'In het echt' is er serieus niets aan de hand hoor! Alleen moet ik inderdaad iets meer begrijpen dat zijn niet zo van het intieme appen is, en haar misschien een keertje vaker bellen (dat doe ik vrijwel nooit namelijk).
pi_167666145
Als jij je frequentie laat afnemen, zal zij je meer gaan zoeken waarschijnlijk. Ze krijgt nu de hele dag bevestiging, gevraagd en ongevraagd. Hier zal ze ook gewend aan zijn geraakt.

Wie weet brengt minderen je juist wel wat je al die tijd zocht..
pi_167666162
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:08 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het is niet raar om je afhankelijkheid te tonen in een relatie, als je dit niet zou hebben, zou de relatie ook niet echt diep gaan. Maar toon dit op momenten dat je ook genegenheid kan terugverwachten. Als je andere momenten kiest om je liefde te tonen, dan zou het onbaatzuchtig moeten zijn, zonder enige verwachting, anders wordt het een last voor de ander.

Te veel bevestiging vragen is wel een probleem, althans dat wordt het vaak wel. :Y
Wat je hier typt is echt pre-cies waar ik mee zat/zit. Bij mij werden de 'ik hou van jou's bijna gespreksvullend. - Dan ga ik dus afhankelijkheid/liefde tonen op onnodige momenten. Dan is het bijna vanzelfsprekend dat ik dit niet terugkrijg.

Gek voorbeeld van wanneer ik het inderdaad wel terugkrijg; Gisteren was ik bij haar, en toen hadden we een lichamelijk momentje (;p), en toen vertelde ik haar dat ik van haar hield, en toen kreeg ik het overduidelijk terug.

Ik denk dat je dat bedoelt met, 'Maar toon dit op momenten dat je genegenheid terug kan verwachten'?
  woensdag 28 december 2016 @ 10:14:53 #49
452947 frietenstamp
pi_167666174
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:09 schreef Ortin het volgende:

[..]

Ik begrijp het. Ik ben inderdaad een beetje verslaafd geraakt. Die fase moet ik inderdaad uit. Tijd voor de volgende.
Wat minder van die kleffe berichtjes geeft juist vertrouwen: ook als ik niet de hele dag app dat hij mijn schatje is blijft hij bij mij.
pi_167666202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:14 schreef Ortin het volgende:
Wat je hier typt is echt pre-cies waar ik mee zat/zit. Bij mij werden de 'ik hou van jou's bijna gespreksvullend. - Dan ga ik dus afhankelijkheid/liefde tonen op onnodige momenten. Dan is het bijna vanzelfsprekend dat ik dit niet terugkrijg.

Gek voorbeeld van wanneer ik het inderdaad wel terugkrijg; Gisteren was ik bij haar, en toen hadden we een lichamelijk momentje (;p), en toen vertelde ik haar dat ik van haar hield, en toen kreeg ik het overduidelijk terug.

Ik denk dat je dat bedoelt met, 'Maar toon dit op momenten dat je genegenheid terug kan verwachten'?
Exact! Geven kan de hele dag, nemen alleen als de ander er voor open staat.

Slotje. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')