Oh dat doet ze ook zeker wel hoor!quote:Op woensdag 28 december 2016 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou jij moeten afkicken van Whatsapp? Net als jij moet accepteren dat zij niet zo in elkaar zit, moet zij accepteren dat jij wél zo in elkaar zit.
Jij moet het accepteren als ze niks terugstuurt terwijl je dat wil en zij moet accepteren dat ze berichtjes krijgt waar ze stiekem niet op zit te wachten
Vrijwel alleen mijn vriendin...quote:Op woensdag 28 december 2016 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
App je andere mensen ook zo veel of alleen je vriendin?
gelukkig heb je wel FOK! om dagelijks te postenquote:Op woensdag 28 december 2016 09:38 schreef Copycat het volgende:
Als ik dit soort problemen lees, ben ik zo blij van een generatie te zijn die niet elk moment van de dag via social media en apps in contact met alles en iedereen kon staan.
Nou, doe dat dan ook. Echt, waarom moet je elke hersenscheet direct delen? Niets zo irritant als iemand die constant om aandacht loopt te bedelen.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:43 schreef Ortin het volgende:
Vrijwel alleen mijn vriendin...
Ik app andere mensen (lijkt me) zoals mijn vriendin wil dat ik haar app.
Ze moeten niks.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:39 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou jij moeten afkicken van Whatsapp? Net als jij moet accepteren dat zij niet zo in elkaar zit, moet zij accepteren dat jij wél zo in elkaar zit.
Jij moet het accepteren als ze niks terugstuurt terwijl je dat wil en zij moet accepteren dat ze berichtjes krijgt waar ze stiekem niet op zit te wachten
Dat is ook archaïsch.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:44 schreef fathank het volgende:
gelukkig heb je wel FOK! om dagelijks te posten
Da lijkt het me niet zozeer het probleem dat je moet afkicken van WhatsApp, maar dat je moet accepteren dat je het relatief kleine deel van een relatie wat je gewend bent via WA te doen nu mist/op een andere manier in moet vullen.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:41 schreef Ortin het volgende:
[..]
Oh dat doet ze ook zeker wel hoor!
Zij zegt altijd; 'Als jij iets wilt sturen, moet je dat gewoon doen hoor - verwacht alleen niet dat je altijd een zelfde antwoord terugkrijgt.'
Alleen ik mis dat stukje van 'Open Communicatie' via WhatsApp altijd. Ik stuur meestal berichtjes met een (te) grote verwachting.
Ik dacht hetzelfde toen ik het las.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:44 schreef fathank het volgende:
[..]
gelukkig heb je wel FOK! om dagelijks te posten
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Ortin het volgende:
Ik denk dat ik mijn probleem nu al iets beter kan verwoorden.
Zoals ik ook naar 'timmmmm' typte;
Ik mis dat stukje 'Open Communicatie'.
Ik stuur altijd berichtjes naar mijn vriendin met een veeeelste grote verwachting.
BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'. Dat is geen probleem voor waarschijnlijk 99% op FOK!, maar omdat ik dan met grote verwachtingen dat berichtje heb getypt - vind ik dat weer kloten. Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
Ik snap dat wel. Bij praten vallen de spelfouten niet zo op.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:32 schreef Ortin het volgende:
Zij is zo van; ik zeg je liever dat ik van je houdt, in plaats van dat ik het naar je typ.
Maar wat is dan je verwachting? Wat wil je dan dat ze antwoordt, wat mis je wat je wel hoopt?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Ortin het volgende:
Ik denk dat ik mijn probleem nu al iets beter kan verwoorden.
Zoals ik ook naar 'timmmmm' typte;
Ik mis dat stukje 'Open Communicatie'.
Ik stuur altijd berichtjes naar mijn vriendin met een veeeelste grote verwachting.
BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'. Dat is geen probleem voor waarschijnlijk 99% op FOK!, maar omdat ik dan met grote verwachtingen dat berichtje heb getypt - vind ik dat weer kloten. Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
Door je voor te stellen hoe vreselijk benauwend het is als iemand zulke verwachtingen van je heeft.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Ortin het volgende:
Hoe komt ik van die verwachtingsdrang af?
Wat verwacht je dan? Een passage uit shakespeare?quote:Op woensdag 28 december 2016 09:47 schreef Ortin het volgende:
BV; Ik stuur 'Goeiemorgen schat', en zij antwoord met 'Heyyy'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |