Ik las gister iets over naturesexualsquote:
Nee, beide ouders komen uit Spanje. Moeder uit het prachtige Baskenland.quote:
Mensen wetenquote:
Die steken hun pik in boomstronken of wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik las gister iets over naturesexuals
Da's als je 'm in een holle boomstam steekt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
die moet uiteraard volgend jaar gewoon weer terug!quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu 5th Dimension er uit is is dit het nieuwe ultieme hippieliedje.
Ja dat krijg je als je als hippie niet wil werkenquote:
Dat is in heel Amerika, maar vooral in Californië ja.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Da's als je 'm in een holle boomstam steekt?
ja, dit gaan we volgend jaar weer hebben.quote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, dit gaan we volgend jaar weer hebben.
Volgens mij ook wel in reclames enzo gebruikt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan me de versen uit dit nummer helemaal niet herinneren. Ik ken dit nummer vast vooral van een remix ofzo.
Follow was leuk ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even terugkomend op de Crystal Fighters: Na het eerste singletje vond ik ze best wel leuk. Ik heb Follow heel vaak gehoord en toen ook eea over ze opgezocht.
Toen kwam het album, en was het gelijk over. Wat een rotzooi.
Grote kans ja, is zo'n 20383x geremixt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan me de versen uit dit nummer helemaal niet herinneren. Ik ken dit nummer vast vooral van een remix ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |