Jij als dragqueen, dat had ik mee willen maken...quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van Tina Turner heb ik geplaybackt.
Nou meid!!quote:
Ik denk dat Manu Chao de enige is met Baskisch bloed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:49 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat is de hoogst genoteerde Bask in de lijst?
Nooit geweten dat die uit Baskenland kwamen. Zo leer je nog eens wat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crystal Fighters zijn de enige Basken in de lijst vermoed ik
Godver, waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Franse Bask?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Manu Chao de enige is met Baskisch bloed.
*Uccie wakker schudtquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna komt er een "oh ja deze" momentje voor een aantal hier
de kerk uit?quote:
Ze staan er alleen al een paar jaar niet meer in zie ik net.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die uit Baskenland kwamen. Zo leer je nog eens wat.
Is heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik wil niet spoilen maar.. die staan er niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was toen 12 denk ik. Zoiets. Ik heb nog wel ergens een foto.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij als dragqueen, dat had ik mee willen maken...
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is dan ook een k*tnummerquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze staan er alleen al een paar jaar niet meer in zie ik net.
Zouden anders ook allang langs zijn geweest, besef ik nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil niet spoilen maar.. die staan er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |