quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef DaniqueV het volgende:
En? en? en?
Al wat wijzer?
Heb met broer aan de wijn gezeten. let niet op mij![]()
maar ben nog wel nieuwsgierig
UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daarquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:53 schreef DaniqueV het volgende:
En? en? en?
Al wat wijzer?
Heb met broer aan de wijn gezeten. let niet op mij![]()
maar ben nog wel nieuwsgierig
owwww thanksquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daar
OMG hij is ook zo'n badoo gangerquote:
Gastquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:57 schreef mario390 het volgende:
is dat niet die? Rob Vijfschaft,Hilversum
[ afbeelding ]
wordt tijd voor een brilquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
is hij dat niet? hij heet rob en is groot
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG hij is ook zo'n badoo gangermaar goed spuerwerk
quote:
Dit is Robin Martens en die is het ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
is hij dat niet? hij heet rob en is groot
ja wollt nur helpenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is Robin Martens en die is het ook niet
[ afbeelding ]
Jammer...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was wel beter geweest jaquote:
Nou ze is wat kleiner maar verderquote:Op woensdag 28 december 2016 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.....sneu als je het via zo'n site zoektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:02 schreef Raskolnikow het volgende:
Is dit 'm niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Is dit 'm niet?el capi baraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Is dit 'm niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Krijg de neiging om te gaan kietelen nuquote:
Ook een Rob jaquote:Op woensdag 28 december 2016 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rob Thielen, Quote 500 ??
[ afbeelding ]
Als ik die gast zie heb ik nergens trek meer in. Goeie voor Ramonaquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik die gast zie heb ik nergens trek meer in. Goeie voor Ramona
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef Raskolnikow het volgende:
HEBBUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef Raskolnikow het volgende:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Oh hou op zegquote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn investeringsbedrijf heet Waterland ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik had met deze Rob een band vroegerTEAM TAFEL
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:07 schreef rowan634 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
ik had met deze Rob een band vroeger![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staan wel wat foto's van de taxi met Rob en chauffeur.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:05 schreef Annelies1980 het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat er op de utopia site, bij de clips enzo helemaal niets staat over zijn binnenkomst. het is toch best groots nieuws. ik kreeg overigens van utopia wel een appje dat ik de streams aan moest komen want er kwamen grote veranderingen aan. ik zette hem aan en daar was ons Robke... maar verder totaal geen video bij de clips ofzo. meestal gooien ze dat er echt wel op.... wrom dat nu dan niet?!
Ja jammer genoeg weer geen fotoquote:
Nee is van Ras...quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij hebt de juiste foto, waar heb je die vandaan?
Kiep loekinquote:Op woensdag 28 december 2016 00:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg weer geen foto
Jaaa heb ik gezienquote:
toch ik heb wat gevondenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg weer geen foto
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:10 schreef r0ydr het volgende:
Verstaat iemand wat ze in de caravan zeggen
Je bent wel lid dus aapquote:Op woensdag 28 december 2016 00:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa heb ik gezienbij badoo
goedf van Ras gevonden
maar bij de zoektocht naar verder vinden wij nu niets geen foto
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomst van Rob.
[ afbeelding ]
De groep ondervraagt Rob.
Keek later terug en zag het, maar waar hij hem vandaan heeft, kan hij daar niet verder mee komen?quote:
Nope, heb de top2000 opstaanquote:Op woensdag 28 december 2016 00:10 schreef r0ydr het volgende:
Verstaat iemand wat ze in de caravan zeggen
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek later terug en zag het, maar waar hij hem vandaan heeft, kan hij daar niet verder mee komen?
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:11 schreef markvanrinsum het volgende:
ik heb rob gevondenjaaa gooi die er maar in...Witsche (of hoe schrijf je het ook alweer? hihi)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steviequote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nope, heb de top2000 opstaan
[ afbeelding ]
ik heb rob gevondenrob witschgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek later terug en zag het, maar waar hij hem vandaan heeft, kan hij daar niet verder mee komen?
nee....Ras heeft dat in dat topic gezet. Je zal mij never nooit niet op dat soort sites vindenquote:
ik heb rob gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee? Ik kan gaan zoeken...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee....Ras heeft dat in dat topic gezet. Je zal mij never nooit niet op dat soort sites vinden
Ja ik snap ook niet wat Ras daar doetquote:Op woensdag 28 december 2016 00:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee....Ras heeft dat in dat topic gezet. Je zal mij never nooit niet op dat soort sites vinden
Ja hoor zoek maarquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat Ras daar doet
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Aankomst van Rob.
[ afbeelding ]
De groep ondervraagt Rob.
Is dit 'm niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna, je zoekt in de goede richting denk ik
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
hij zegt altijd dat hij vroeg naar bed gaat , maar hij zal eens wat missen wat over hem gaatquote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef Joke43 het volgende:
Ruud moet op tijd op bed. Maar loopt nog buiten zijn tanden te poetsen.
DGK heb jij de pitches van vandaag misschien?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik blijf bij Rob Thielen, undercover boss ....
Tot hij geen glazuur meer overhoud, zou die angst voor de tandarts hebben? denken door het fanatiek poetsen er nietr heen te moeten, hij niet snapt dat het averechts werkt na eten en drinken meteen poetsen?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:14 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud poetst langer dan 5 minuten zijn tanden maar nu is dat niet verdacht.
Ja, stel je eens voor dat hij een kans misloopt om te stoken.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij zegt altijd dat hij vroeg naar bed gaat , maar hij zal eens wat missen wat over hem gaat
Nee, PC was vastgelopen ....quote:Op woensdag 28 december 2016 00:16 schreef rowan634 het volgende:
DGK heb jij de pitches van vandaag misschien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]achzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ahh okeequote:Op woensdag 28 december 2016 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, PC was vastgelopen ....
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, Billy in haar string met Ruud in das Boot .....
dankuuquote:Op woensdag 28 december 2016 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er staan er een aantal op de Utopiasite.
Daar komen we verder mee...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb 8 Rob de Boer op facebook gevonden
Dat betekent dat Rob is ontworpen in een geheim lab van John de Mol ergens rondom de top van de Mt. Everest met behulp van buitenaardse technologie met als doel ons te verwarren met zijn deelname aan Utopia.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob slaapt op zijn rechterzij. Wat zou dat betekenen?
Denk eigenlijk niet dat het een nieuwe bewoner is......quote:Op woensdag 28 december 2016 00:22 schreef Yaksa het volgende:
Kweenie, maar die Rob heeft zich goed verborgen op Internet. Normaliter kan ik een nieuwe bewoner binnen een half uurtje Googelen wel plaatsen, maar nu nog niet. Morgen maar ff kijken of hij zich verpraat op een of andere manier.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat betekent dat Rob is ontworpen in een geheim lab van John de Mol ergens rondom de top van de Mt. Everest met behulp van buitenaardse technologie met als doel ons te verwarren met zijn deelname aan Utopia.
Ja, irritant hè?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:22 schreef Yaksa het volgende:
Kweenie, maar die Rob heeft zich goed verborgen op Internet. Normaliter kan ik een nieuwe bewoner binnen een half uurtje Googelen wel plaatsen, maar nu nog niet. Morgen maar ff kijken of hij zich verpraat op een of andere manier.
Misschien is het de broer van Ron die nog blijkt te leven...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eigenlijk niet dat het een nieuwe bewoner is......
ik heb rob gevondenVolges mij is het deze Rob M.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.fhhlaw.com/attorneys/winteringham-robert.htm
Dit was i ovember; Hij heeft dus gewoo zij sor afgeschore
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
whahaaahaaha ik stik bijna in mijn wijn hahahaahaquote:Op woensdag 28 december 2016 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat betekent dat Rob is ontworpen in een geheim lab van John de Mol ergens rondom de top van de Mt. Everest met behulp van buitenaardse technologie met als doel ons te verwarren met zijn deelname aan Utopia.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:25 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is het de broer van Ron die nog blijkt te leven...
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:25 schreef mario390 het volgende:
deze Rob De Boer wohnt in lelystad en is SingleJa dat is DE Rob die wij zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt sprekend
deze Rob De Boer wohnt in lelystad en is SingleHij lijkt alleen voor geen ene meter op de Rob die in Utopia bivakkeert nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tochquote:Op woensdag 28 december 2016 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij lijkt alleen voor geen ene meter op de Rob die in Utopia bivakkeert nu
Er is een en ander weggehaald op internet.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:22 schreef Yaksa het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die foto va hem is u al iet meer te videquote:Op woensdag 28 december 2016 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Er is een en ander weggehaald op internet.Updates van vandaag.
deze Rob De Boer wohnt in lelystad en is SingleHou eens op, die lijkt in de verste verte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zullen duizenden Rob de Boers zijn.
![]()
deze Rob De Boer wohnt in lelystad en is SingleNou, die nagels op zijn vingers zitten inderdaad op dezelfde plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daarquote:Op woensdag 28 december 2016 00:21 schreef mario390 het volgende:
ik heb 8 Rob de Boer op facebook gevonden
Waarom is het zo zeker dat hij Rob de Boer heet?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hou eens op, die lijkt in de verste verte niet.Er zullen duizenden Rob de Boers zijn.
Elke Rob gaat nu langs komenquote:
Ow echt?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die foto va hem is u al iet meer te vide
Deze bijvoorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dat komt door een aantal dingen die bij elkaar gevoegd zijn. Zie andere topic.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom is het zo zeker dat hij Rob de Boer heet?
ja mensen zetten toch niet hun echte naam op badoo enzo ?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom is het zo zeker dat hij Rob de Boer heet?
Ja, serieus Ras liet hem et zie e u is hij al iet meer te videquote:
Lache toch niks te verliezen. Waarom is het raarquote:Op woensdag 28 december 2016 00:29 schreef Yaksa het volgende:
Maar eigenlijk is het wel gek dat je op je 46e al kunt zeggen: Ik ga met pensioen, ik verdien genoeg om niet meer te hoeven werken. Dan moet je toch kapitalen hebben verdiend op de een of andere manier? En waarom ga je dan in Utopia zitten? Heel raar.
Nee, niet op de vide...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, serieus Ras liet hem et zie e u is hij al iet meer te vide
Ja of maandelijks geld zo bijgeschreven krijgt via onroerend goedquote:Op woensdag 28 december 2016 00:29 schreef Yaksa het volgende:
Maar eigenlijk is het wel gek dat je op je 46e al kunt zeggen: Ik ga met pensioen, ik verdien genoeg om niet meer te hoeven werken. Dan moet je toch kapitalen hebben verdiend op de een of andere manier? En waarom ga je dan in Utopia zitten? Heel raar.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld
gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Ik ken geen mensen in mijn omgeving die op hun 46e al binnen zijn en de rest van hun leven kunnen teren op het verdiende geld.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Lache toch niks te verliezen. Waarom is het raar
levensmoequote:Op woensdag 28 december 2016 00:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja of maandelijks geld zo bijgeschreven krijgt via onroerend goedgoed geïnvesteerd daarin.
Maar dan nog is het de vraag waarom in hemelsnaam dan gaan zitten in Utopia
Ik wel. Er zijn er genoeg hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen in mijn omgeving die op hun 46e al binnen zijn en de rest van hun leven kunnen teren op het verdiende geld.
Ik welquote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen in mijn omgeving die op hun 46e al binnen zijn en de rest van hun leven kunnen teren op het verdiende geld.
Ja je zou het echt denken. of hij denkt nog wat te kunnen maken van dat ongeregelde zooitje. Van niets iets maken kan hij als een uitdaging zienquote:
En hij kan er gewoon vandoor gaan als hij het niet leuk meer vindt. Niets te verliezen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja je zou het echt denken. of hij denkt nog wat te kunnen maken van dat ongeregelde zooitje. Van niets iets maken kan hij als een uitdaging zien
Ja, maar ik denk niet dat het hem gaat lukken als dat zijn doel is.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja je zou het echt denken. of hij denkt nog wat te kunnen maken van dat ongeregelde zooitje. Van niets iets maken kan hij als een uitdaging zien
Stond ook niet bij de foto op badoo. De Boer is weer gevonden door wat hij vertelde wat hij deed en waar hij woonde en wie hij belde.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mensen zetten toch niet hun echte naam op badoo enzo ?
Jaquote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
En hij kan er gewoon vandoor gaan als hij het niet leuk meer vindt. Niets te verliezen.
ou deze daquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
ou deze da
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee denk dat niemand het meer lukt bij dat zooitje wat er nu nog zitquote:Op woensdag 28 december 2016 00:34 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat het hem gaat lukken als dat zijn doel is.
Hij verhuurt panden en krijgt maandelijks een x bedrag gestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
ou deze da
is dat ook een vieze pedofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik wel, erfenis en goede investeringen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:
Rob de ijsquote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
is dat ook een vieze pedofiel?
Die gast heeft er lol in.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee denk dat niemand het meer lukt bij dat zooitje wat er nu nog zit
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Yaksa het volgende:
IDD, wat doe je dan in Utopia? Kan natuurlijk ook zijn dat zijn advo op Badoo niet werkte en hij het op deze manier probeert.
Maar dan kan hij alleen voor Karin gaan toch? Hij zocht 35+quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef Yaksa het volgende:
IDD, wat doe je dan in Utopia? Kan natuurlijk ook zijn dat zijn advo op Badoo niet werkte en hij het op deze manier probeert.
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.
Filmpjes van bas nog gelukt?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gotver, Billy in haar string met Ruud in das Boot .....
En wie weet zit hij in het blik van de Mol. Ooit is ingeschreven.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Of hij vindt het gewoon een leuke uitdaging.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...
Ja dat zou heel goed kunnen.quote:
In de loods investeren als een leuk vastgoed dingetjequote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Of hij wil de loods aan zijn vastgoedcollectie toevoegen en de mensen boeien hem verder niet...
Dat hij links dragend is en het langzaam weer naar rechts kan dalen zodat het morgen weer fier recht vooruit staat...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob slaapt op zijn rechterzij. Wat zou dat betekenen?
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het gaat niet om de streamers, maar om de kijkcijfers.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:40 schreef rowan634 het volgende:
tomorrow
[ afbeelding ]![]()
toch triest dat ruzies amper nog op de streams komen
Dus dit zat achter een lock?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:40 schreef rowan634 het volgende:
tomorrow
[ afbeelding ]![]()
toch triest dat ruzies amper nog op de streams komen
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:22 schreef Yaksa het volgende:
Ja klopt, dat zei ik etquote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Moete we toch weer uitzedige gaa kijke zodat wequote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we mochten er maar een glimp van zien op de streams
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
is dat ook een vieze pedofiel?
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:42 schreef DaniqueV het volgende:
Je hebt ook een Rob de Boer Productions (gehad?)UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neverquote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moete we toch weer uitzedige gaa kijke zodat we
va Joh weer verplicht aar de reclames moete kijke
De uitzending kijken is best leukquote:Op woensdag 28 december 2016 00:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
we mochten er maar een glimp van zien op de streams
Staat der al miepiequote:Op woensdag 28 december 2016 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
ja, maar er wordt veel geknipt en het gaat altijd zo snelquote:
waarschijnlijk een stukje herkenning in zichzelfquote:
mss begit het ee beetje door te drige op wie dat leipe shit slaatquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef rowan634 het volgende:
rowena en ramona zijn nog druk in gesprek op de vide
zit jij ook aan de drank?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
mss begit het ee beetje door te drige op wie dat leipe shit slaat
Owww ahhhhh, ik dacht het ffquote:
De koetjes op ze slippers dek ikquote:Op woensdag 28 december 2016 00:49 schreef Yaksa het volgende:
Do heeft de wekker gezet voor morgenvroeg. Ze wil per sé ook om 7.30 uur opstaan om te kijken wat Rob gaat doen.
Het is irritant dus hup naar de winkel morgen voor een toetsenbordquote:
Rob gaat zekers dan weer 3 uur sportenquote:Op woensdag 28 december 2016 00:49 schreef Yaksa het volgende:
Do heeft de wekker gezet voor morgenvroeg. Ze wil per sé ook om 7.30 uur opstaan om te kijken wat Rob gaat doen.
Nou, ik denk niet dat Rob de koetjes gaan doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
De koetjes op ze slippers dek ik
Maar die staat hier nog wel, in het andere topic van Rob, Ras had hem onder een spoiler gezet, ik heb hem even makkelijk zichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
De foto die Ras had gevonden is geloof ik ook al verwijderd...
Je bedoelt vadaagquote:Op woensdag 28 december 2016 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is irritant dus hup naar de winkel morgen voor een toetsenbord
Vidt ie leukquote:Op woensdag 28 december 2016 00:51 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat Rob de koetjes gaan doen.
Deze doet het iet meerquote:Op woensdag 28 december 2016 00:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Welke letter doet het nou niet?
Der aura is vast doorgrond waardoor haar bioritme in de war isquote:
[..]
ou deze da
deze rob de boer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze doet het iet meer
Had hem goed en dat met wijn opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
deze rob de boer ?ee, da og eerder dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze doet het iet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel heel vervelend voor je.
Het script word echt ongeloofwaardiger met deze Rob, maar goed het houd de Cos iig wel lekker bezig.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op woensdag 28 december 2016 00:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
ee, da og eerder deze
zijN Neus....heb je dat gezieN, valt mij Nu op.staat schreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Adobe lolquote:Op woensdag 28 december 2016 00:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zijN Neus....heb je dat gezieN, valt mij Nu op.staat schreef
Ja door jouw foto hahahahaquote:
Als Puk hier was, zou hij zegge, waar bemoei je je mee e je post deletequote:Op woensdag 28 december 2016 01:00 schreef mootie het volgende:
Als Punk hier was zou hij jullie vragen om naar de SC te gaan.
Deze Rob heeft Robert Redford kaken.zal het aan de naam Rob(ert) liggen?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij lijkt ook ee beetje op deze:
![]()
goeie goeiequote:Op woensdag 28 december 2016 01:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Deze Rob heeft Robert Redford kaken.zal het aan de naam Rob(ert) liggen?
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
goeie goeieieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als ik 'm niet kan vinden, dan wordt het lastig hoor. Ik vond alle nieuwe inwoners binnen een half uur. Mits ik wat aanknopingspunten had. Maar deze gast laat niks los.quote:
Vul in en kleur de plaatjesquote:
yep kloptquote:Op woensdag 28 december 2016 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, als ik 'm niet kan vinden, dan wordt het lastig hoor. Ik vond alle nieuwe inwoners binnen een half uur. Mits ik wat aanknopingspunten had. Maar deze gast laat niks los.
UTO / Wie is Rob en waarom is Rob daarquote:Op woensdag 28 december 2016 01:21 schreef markvanrinsum het volgende:
is hij van de pvda ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Komt nog wel Mario, hij zal vast nog wat vertellen morgen
Ik wilde net vragen waar Rob woont.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je dat danquote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef Yaksa het volgende:
Heel apart, we zien ineens geen stelletjes meer gedurende de nacht.
slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2016 01:33 schreef Yaksa het volgende:
Ik ga mijn wekker ook zetten. Tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscia mens recti, famae mendacia ridet
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:42 schreef Revoltant het volgende:
Ik weet wie Rob is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscia mens recti, famae mendacia ridet
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:48 schreef Revoltant het volgende:
zn broerDaT IS jAN DE wAARDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrr capslock
ik wil je alleen maar helpenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
DaT IS jAN DE wAARD
Grrrr capslock![]()
ah kussiequote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 02:02 schreef Revoltant het volgende:
Dikke SnorkelSnurk.Toen was hij nog gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 28 december 2016 02:16 schreef Revoltant het volgende:
Hier heb je z'n oom.Cor Jochems??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.spa-assurantien.nl/cor-jochems/Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja! ze laten ons spoken midden in de nachtquote:Op woensdag 28 december 2016 02:20 schreef formule het volgende:
Ik snap het hele verhaal Rob niet, misschien is dat ook wel de bedoeling
Ja, ome Cor. Misschien issie ook boos.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Cor Jochems??
http://www.spa-assurantien.nl/cor-jochems/
quote:Op woensdag 28 december 2016 02:22 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Ja, ome Cor. Misschien issie ook boos.
Oh zit jij dat te luisteren, goeie tip, ga ik ook doen, in bed.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja! ze laten ons spoken midden in de nacht![]()
Gelukkig is David Bowie in de buurt(where are we now, 1144 in de top2000)
Ik zo ookquote:Op woensdag 28 december 2016 02:23 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Oh zit jij dat te luisteren, goeie tip, ga ik ook doen, in bed.
Dat snap ik niet, wie is dat nu weer?quote:Op woensdag 28 december 2016 02:22 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Ja, ome Cor. Misschien issie ook boos.
Revoltant denkt oom van Rob, die nieuwe nu in Utopiaquote:Op woensdag 28 december 2016 02:24 schreef formule het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wie is dat nu weer?
Nog eentje, kan best.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Revoltant denkt oom van Rob, die nieuwe nu in Utopia![]()
Ik ben best nog wel helder eigenlijk na wijn, denk vast morgen anders![]()
Ja zit nog aan 1tjequote:Op woensdag 28 december 2016 02:29 schreef Revoltant het volgende:
[..]
Nog eentje, kan best.
Wat kun je eigenlijk winnen? Als je als eerste Rob ontmaskert?
Het prikkelt mij juist om op zoektocht te gaanquote:Op woensdag 28 december 2016 02:32 schreef formule het volgende:
Waarom gooien ze opeens ene Rob in het programma,ik moet daar zo aan wennen
Ja, wie is hij?quote:Op woensdag 28 december 2016 02:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het prikkelt mij juist om op zoektocht te gaanhet mysterie ontrafelen. En ja had eigenlijk allang moeten gaan slapen....
quote:Op woensdag 28 december 2016 02:35 schreef Revoltant het volgende:
Kom ik ineens Ramona tegen.Vond die ik toen tegenkwam meer toepasselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UTO / Utopia Look-a-likesLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja......euhmm.....wij zoekenquote:Op woensdag 28 december 2016 02:37 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, wie is hij?
Maakt me natuurlijk niets uit
Rood of Wit?quote:Op woensdag 28 december 2016 02:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja......euhmm.....wij zoekenna wat wijn denk ik steeds makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Conscia mens recti, famae mendacia ridet
wel toepasselijk dan de top 2000quote:Op woensdag 28 december 2016 02:42 schreef formule het volgende:
[..]
Ja hoor,Engels
Rob ligt verscholen onder het dekbed,ik hou hem in de gaten,wat best zielig is
Waar naar toe?quote:Op woensdag 28 december 2016 02:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
wel toepasselijk dan de top 2000
Vluchten kan niet meer nu
bedtime for me, tomorrow a bright new day.quote:Op woensdag 28 december 2016 02:47 schreef formule het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Rob ligt nog te slapen
Dag. ik heb de streams uit gegooid, voel me een beetje een gluurder, dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 28 december 2016 02:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
bedtime for me, tomorrow a bright new day.
Ben benieuwdsleep well
Welke uitslover zou dat doen om half 6?quote:Op woensdag 28 december 2016 07:36 schreef mazaru het volgende:
Rob is wakker en wacht op zijn ontbijtje dat om half zes zou worden gebracht
[ afbeelding ]
Creep Kevin is ook wakker en Kaat loopt ook rondquote:Op woensdag 28 december 2016 07:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke uitslover zou dat doen om half 6?
Las dat Do ook haar wekker zou zetten om half 8 ...
Is het ook. Maar wel leuk. Die hele loods is paranoiaquote:Op woensdag 28 december 2016 08:02 schreef Poezewoes het volgende:
Vind het een vreemde wending met die nieuwe man Rob!
Billy voorop, die had ineens de leiding op zich genomen, nog even en ze loopt net als haar neukmaatje met een mapje onder haar arm in de loods!quote:Op woensdag 28 december 2016 08:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het ook. Maar wel leuk. Die hele loods is paranoia
Fik en Billy waren het ergst gisterenquote:Op woensdag 28 december 2016 08:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Billy voorop, die had ineens de leiding op zich genomen, nog even en ze loopt net als haar neukmaatje met een mapje onder haar arm in de loods!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |