SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Raskolnikow op 27-12-2016 22:07:59 ]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Rob, 46, Broek uit Langedijk. Zocht op Badoo vrouwen van 35+.Dit is hem gewoon, kan niet missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan weten we nog niet veel. Is hij die rijke vastgoedhandelaar?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is hem gewoon, kan niet missen.
ja dit is hem zeer zeker idd.... jeetje, mooi lichaam zeg! hahaha ach maar 10 jaar ouder als ik... dussss kan best! hahahaquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, ik herken die borstkasquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, ik herken die borstkas
Dat is hem niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:13 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Rob, wilson
Boek uitgebracht. Gedragstherapie voor dummies
Die twee kleine bulten he en die lachquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, ik herken die borstkas
De twee kleine bulten zeker weten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die twee kleine bulten he en die lach
Nu nog een foto,ter bevestiging.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:38 schreef IkFok het volgende:
Eigenaar Pand
Naam Dhr. Rob de Boer
Adres: Dorpstraat 5
1721 BA Broek op Langedijk
http://www.veiligopkamers.nl/heerlen/schaesbergerweg-53/
Die is het niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:18 schreef Koesjes het volgende:
https://nl.linkedin.com/in/robd5
Ik krijg de foto niet vergroot, misschien een wizard hier maar hij lijkt er op. Een jongere versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |