Sportoverzicht idd. Dan Claudia de Breij. Match of the day en Jools Hootannyquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:45 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso het sportoverzicht.
Tot die tijd weet ik het niet, na middernacht vaak een concert en vanaf 1 uur meestal BBC om dat gedoe in Londen ff te zien.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
Denk eerder spelletjes met de top 2000 aan dan tv. Maar als hij aangaat zal het gok ik RTL 4 worden, en nee dat is niet mijn keus.
Ik denk dat ik ook naar MindF*ck op NPO1 kijkquote:
En je om 23:00 afvragen waarom ze al dat vuurwerk al aan het afsteken zijn. Topidee!quote:Op woensdag 28 december 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:
Niks waarschijnlijk, wel BBC jaarwisseling.
Ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook naar MindF*ck op NPO1 kijk
Dit jaar later op WDRquote:Op woensdag 28 december 2016 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uiteraard Dinner for One niet vergeten.
1.00quote:Op woensdag 28 december 2016 02:32 schreef Nober het volgende:
Die tv programmering.
RIP TV.
[..]
En je om 23:00 afvragen waarom ze al dat vuurwerk al aan het afsteken zijn. Topidee!
Begin van de avond.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:48 schreef Piranjavisje het volgende:
Ik hoop met de top 2000, dat is toch ook altijd op tv?
Die is er nu niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef Felixa het volgende:
Ik vind Die Kultnacht op ZDF altijd wel lekker fout.
Ik meende dat ik ook al eens tot 0:00 naar de top 2000 had gekeken. Toen kwamen al die clipjes in beeld. Maar dat is denk ik al wel 5 jaar geleden.quote:
Zou best kunnen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Ik meende dat ik ook al eens tot 0:00 naar de top 2000 had gekeken. Toen kwamen al die clipjes in beeld. Maar dat is denk ik al wel 5 jaar geleden.
Keek ik ook altijd naar 😀quote:Op woensdag 28 december 2016 11:41 schreef Felixa het volgende:
Ik vind Die Kultnacht op ZDF altijd wel lekker fout.
Toon kijk ik ook achterafquote:Op donderdag 29 december 2016 01:29 schreef golfer het volgende:
Top-2000 a gogo
Claudia
Toon (neem ik op)
Jools
Jawel hoor:quote:
Eén keer geweest daar, best wel leuk, hoewel ik toch liever gewoon thuis blijfquote:Op donderdag 29 december 2016 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel hoor:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar eerst vanaf 20:15 uur een liveuitzending vanaf de Brandenburger Tor, het grootste Nieuwjaarsfeest van Europe. Met o.a. Jermaine Jackson, DJ BoBo, Felix Jaehn, Marianne Rosenberg, Rainhard Fendrich, Max Giesinger, Kerstin Ott, Sebastian Hämer, Ray Wilson, Peter Schilling, Vengaboys, Powerkryner, Marquess, Fun Factory, La Bouche, Wincent Weiss, Albert Hammond, Radio Future, Symphoniacs, Captain Hollywood Project, Hermes House Band, Maschine.
En wie weet komt The Hoff ook weer langs
Meer info over de programma's op de ZDF is hier te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |