Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 28 december 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een serie zal never nooit meer zulke indrukwekkende scenes kennen met bijbehorende songs
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dit jaar teminste winterkampioen maar ja dAT EDOEL IK
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekochtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk.
Dan worden ze zeker kampioen.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook zeker mag het hopen ook want heb tering veel merchandise gekocht
nee op markplaats ga het danquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze geen kampioen worden verbrand je al die merchandise?
We hebben hier te maken met een diehardfanquote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee op markplaats ga het dan
True.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooitEr kan altijd weer een goede, toffe boekenreeks komen die ze dan gaan verfilmen. Die zijn er misschien al, maar die nu nog niet opgepikt zijn door de grote massa.
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
6 dagen per week, 3 keer 3 uur per dag. Beetje anabolen erbij en je word beast.
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denkenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een diehardfan
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
soms welquote:Op woensdag 28 december 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Marktplaats krijg je wel meer dan wat je betaald in de Feyenoordshop inderdaad
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True.
Ik blijf Sansa en Jon reünie wel echt mooiste scene vinden. Die muziek paste daar ook echt perfect bijKan daar echt niet koeltjes naar kijken
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja want van de opbrengst koop ik weer de nieuwe merchandise je moet wel slim denken
ja bedankt hansquote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat klinkt echt als gouden handel inderdaad.
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik het gesprek tussen Oberyn en Tyrion in die cel, dat is zo geniaal geacteerd.
Wel handig als je aambeien hebtquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wijf heeft wel scherpe nagels, als die haar reet afveegt trekt ze zo een messenset door haar naad.
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jonquote:Op woensdag 28 december 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar qua emotie bedoel ik dan ook meer. Beste geacteerd veel andere scenes ja.
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastardsquote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is de bevestiging van theorie R + L = J ook wel heerlijk qua gevoel hoor, vooral toen dat shot naar volwassen Jon
Heeft ons verraden voor klbquote:
Dat was wel wat cringequote:Op woensdag 28 december 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En de aankomst van Sansa en Littlefinger in Battle of the Bastards
Nee, dat was juist baas.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was wel wat cringe
Dan eerder toen Ramsay aan die honden werd gevoerd
quote:Op woensdag 28 december 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KLBwat moet ze daar nou weer
Lichamelijk zwakquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb 4x hardgelopen en nu een slijmbeurs in mijn knie. Yes.
Maar je zag het wel ver van tevoren aankomenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was juist baas.De bevestiging dat Sansa een total badass was geworden
Ja dat verhaal ken ikquote:
Worden moe van julliequote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
quote:
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klbquote:Op woensdag 28 december 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mad, moest ook toen ik 30 weken zwanger was en ontsluiting kreeg. Zegt die bitch dat ze een staafje langs mijn perineum ging halen om te kijken of de ontsluiting door een infectie kwam, doet ze dat ding m'n asser in. Dat is niet mijn perineum, hoer. Daarvoor had de verloskundige al in m'n doos gezeten, en daarna moest ook de gynaecoloog er nog in. Voelde me echt aangerand die periode.
Echt geen fuck aan, zwangerschap.
Ik vind het toch wat ordinair als vrouwen hun eigen geslachtsdeel "m'n doos" noemenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik zou na dit bericht al moe worden van iedereen in klb
typisch omdat sof daar aan het posten was. Ama post daar al tijdenquote:Op woensdag 28 december 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar posten ook gewoon allemaal mensen die normaal hier posten
Waarom daar dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |