Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga me richting de slaapkamer bewegen. Nog veel luisterplezier en tot morgen
ik ga meequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Jij krijgt ook jeuk van Roxette en Robin Beck.quote:
Gast, het is tien uur.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Je hebt toch ook wel op Glory Box gestemd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er nog maar 3 liedjes komen waar ik op heb gestemdSplit Enz, A Forest en Starman
wel al een stuk of 15 liedjes gehad op zn minst
And I miss you ooeeehoeehoeeewoeehoehoehoeequote:
yup, zelfde soort jeukquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij krijgt ook jeuk van Roxette en Robin Beck.
Neuh, die redde het ook wel zonder mij en is niet 1 van mijn favorieten (mijn favoriet is The Rip)quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel op Glory Box gestemd?
dat ja. carmen is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Deze nieuwslezer heeft echt een verlepte stem. Ik wil Clemens terug.
Ik heb op The Rip en Glory Box gestemd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, die redde het ook wel zonder mij en is niet 1 van mijn favorieten (mijn favoriet is The Rip)
irritantste reclame dit jaar jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
KINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Dit jaar? die is er echt al jarenquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
irritantste reclame dit jaar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |