quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sorry, mijn brein is niet voldoende toereikend om te begrijpen wat je bedoelt.
Ja, maar dat komt maar zelden voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij is pas en 10/10 als hij trouw is, en dan is het wel weer leuk.
met andere vrouwenquote:
Niels is meer van harige mannenkonten hoor.quote:
Op een goede dag welquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh en cholio ik ben geen 2,5 hoorrrrr
waarom vraag je ons dat te doen danquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
zelf ben ik niet zo oppervlakkig om schoonheid met een cijfer te raten
Nah, er lopen echt wel zat trouwe kerels rond.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
omdat ze begerig naar hem staren?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt maar zelden voor
[..]
met andere vrouwen
Oh ja leuk ons eerst in de val lokken en dan zoiets zeggen om ons na te trappen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
omdat ze proberen hem af te pakkenquote:
Heb echt minderwaardigheidscomplex nuquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:24 schreef Drug het volgende:
Echt hoeren ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze proberen hem af te pakken
hehehehe nicequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt hoeren ja.Maarja, kijken mag, joe. Loopt toch met mij. Bye bitch. Bekijk de achterkant ook maar want zijn kont is echt kapot aan.
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Echt zo geil als een man net zo breed als lang is tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
jesus ben so hyped om lekker swole opgepompt manlet te worden
Dit, alleen gaan sommige kerels zelfs vreemd met een natte plantenpot als ze de kans krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
sommige zullen gewoon altijd blijven proberenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat werkt both ways. gewoon zorgen dat ze kansloos zijn
wilde net pics dm'enquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen kap er nou mee, het gaat niets worden met je, nooit, het is mislukt, einde verhaal
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
sommige zullen gewoon altijd blijven proberen
Iemand moet het zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ging z'n laatste beetje zelfvertrouwen
wijven zijn ook smerige echt hoeren hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nergens voor nodigquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt minderwaardigheidscomplex nu
naar de suicidehotline ?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow Dima pik je dit? Zou een mail sturen.
Heb je een knap nichtje?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijven zijn ook smerige hoeren hoor
ik liep keertje met met mn nichtje op schiphol
echt zoveel meisjes keken naar me toenwas echt significant verschil als ik in mn eentje loop
Het is die Rotterdamse directheid he?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Iemand moet het zeggen
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat heb je dan snel genoeg door toch. Tenzij je elkaar maar een paar keer in de week ziet, bij samenwonen is het echt in bochten wringen wil je dat succesvol lang volhouden.
Voor jezelf? Ja dat ook.quote:
gewoon baf voor zijn bakkesquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is die Rotterdamse directheid he?
Nee jij doet niet aan cijfers dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Te laatquote:
zelfdequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef Drug het volgende:
oke volgende vraag: voor ons wat is jullie target schoonheid?
?/10
Dat ligt aan hoe je er in staat. Was vroeger wel jaloers, nu niet meer. Hij was laatst mee met me naar school, en al die hormonale kutmeisjes uit mijn klas stonden te kwijlen, en achteraf aan anderen te vertellen hoe lekker mijn vriend is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je hebt het vast door, maar alsnog irritant toch. Bedoel niet vreemd gaan zelf, maar gewoon dat die wijven aandacht van je vent vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |