Zekers!!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Gigi word je misschien wel wakker straks!
People are Peoplequote:
Small People natuurlijkquote:
Spreek eens voor jezelfquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt alle meuk van tegenwoordig leuk. Normale mensen rijden hun auto spontaan de berm in als ze The Script horen.
Die zitten nu in een kastje te huilenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle George Michael fans teleurgesteld.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Tomorrow peoplequote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Ik snap het, denk ik, hoop ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee...dus het is een duet, datdacht ik eerst...toen bedacht ik me, misschien doet hij geen couplet...dan is het geen duet...en toen deed hij een couplet, dus het is wel een duet.
Snap je het nog...mooi..ik ga er even over denken.
Hij heeft wel gelijkquote:
Dat is jouw mening. Maar blijkbaar niet die van NL getuige de lijstquote:
wow wow wowquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Uccie het volgende:
Nou als ik nu in de auto zat, zou de vangrail ook aantrekkelijk worden.
Ik weet wat wansmaak is...van persoonlijk oogpunt...dit valt daar niet eens meer onder.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar blijkbaar niet die van NL getuige de lijst
*nu komen er weer posts dat er zo veel smakeloze mensen zijn in NL
Nederland is een smakeloos land. Vooral vrouwen want Claudia de Breij komt niet zomaar op plek zeven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar blijkbaar niet die van NL getuige de lijst
*nu komen er weer posts dat er zo veel smakeloze mensen zijn in NL
Ja dat begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral vrouwen want Claudia de Breij komt niet zomaar op plek zeven.
ja, dan lijken we net echte mensenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef asco het volgende:
Af en toe een relletje is altijd zo schattig.
Ja, die is wel echt fantastisch he.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook An Ocean Between the Waves kunenn staan
acht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral vrouwen want Claudia de Breij komt niet zomaar op plek zeven.
Zo ver wil ik niet gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, dan lijken we net echte mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |