steekt vinger op.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er niet in de zomer van 2001 in Rimini.

Wie ben jij?quote:

Midnight City is uit 2011 he, dat reken ik inmiddels als 6 jaar geleden. Anders zouden ook Get Away van Yuck en Belong van Pains of Being Pure at Heart bij mij meedoenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Reflektor, Let It Happen en Midnight City ook nog bij mij.

Ook daar maken ze wel eens de verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor PSV was.

* Dagoduck nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er niet in de zomer van 2001 in Rimini.

Iemand die jou helemaal niet serieus neemt.quote:

Elke generatie heeft recht op zo'n plaatje in de t2k, en wij hebben dze wel denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:29 schreef Cee het volgende:
Het is niet eens nostalgie voor mij, was allang van school af volgens mij. Dit is gewoon goed.

sorry... ik had toen geen geld.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist al dat we daar toen iemand misten.

Herkenbaar +1quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog met casettebandjes de Top 40 opnemen. L amours toujours. Daddy DJ. Dat soort meuk.

Weer eensquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Hierna gelukkig weer iets goeds
Van mijn lijstje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |