Triest die meiden lijken allemaal doodongelukkig en depressief. Nog een baby kan dat vast oplossen.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet van hoeveel seizoenen gister de meiden waren. Maar op het oog zijn ze gekker bezig met snel weer zwanger worden dan de meiden uit Teen Mom
Ja, heb jij ook weer gelijk in. Maar ik gun die kinderen gewoon liever iets dan hun niet-nadenkende moeder... ze hebben het al zwaar zat lijkt me....quote:Op woensdag 28 december 2016 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dan ook, er zijn drie vaders. Met vermoedelijk ook familie. Die kunnen toch wel iets kopen.
Eline was voorheen een meid met geen enkele mimiek. Ik wist niet of het depressie of een stoornis of beperking was.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest die meiden lijken allemaal doodongelukkig en depressief. Nog een baby kan dat vast oplossen.
Ontevreden ook
De vader van de 2 oudste kinderen van Aline is geen oude kerel hoor. Toen ze zwanger was van de 3e kwam die nog helpen met de kinderkamer.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook gezien gisteren die van negentien had twee ex kerels van over de 50 die is dus ook een keer zwanger geweest van een vent terwijl ze zelf nog geen 18 was!
Kunt ook online 1 van de 2 terug kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Shit, dinsdag's om 2030.. Nu moet ik kiezen tussen dit of Peter Jan Rens
Ja ga ik ook doen, wil beide niet missen. Of beter gezegd; ik wil de FOK!comments niet missenquote:Op woensdag 28 december 2016 21:57 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Kunt ook online 1 van de 2 terug kijken.
Ik kijk zelf nooit tv, mijn tv is het afgelopen jaar nog niet aan geweest, kijk alles wat ik wil zien online.
Toch jammer dat hun (van dit programma) Facebook pagina weg is. Reacties daar waren ook wel om te smullen.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, wil beide niet missen. Of beter gezegd; ik wil de FOK!comments niet missen
Schijnt verwijderd te zijn vanwege de negatieve reacties.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch jammer dat hun (van dit programma) Facebook pagina weg is. Reacties daar waren ook wel om te smullen.
Ik had ook geen andere reden verwacht.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:09 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Schijnt verwijderd te zijn vanwege de negatieve reacties.
Ach, die reacties krijgen ze sowieso wel, onder andere hier en ook op het Viva forum dus die facebookpagina weghalen was niet nodigquote:Op woensdag 28 december 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had ook geen andere reden verwacht.
Plebsquote:Op woensdag 28 december 2016 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch jammer dat hun (van dit programma) Facebook pagina weg is. Reacties daar waren ook wel om te smullen.
Maar ze willen natuurlijk wel nieuwe paupers werven voor het volgende seizoen en dan is zo'n eigen fb-pagina geen reclamequote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ach, die reacties krijgen ze sowieso wel, onder andere hier en ook op het Viva forum dus die facebookpagina weghalen was niet nodig
Had Melissa ze geen spullen gegeven die daarna gestolen werden volgens het stel ?quote:Op woensdag 28 december 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Waarom mogen ze niet filmen bij Tony en Samantha thuis? Beetje vreemd allemaal hoor. Familie is natuurlijk bullshit.
Ik weet niet waar je het over hebt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 december 2016 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had Melissa ze geen spullen gegeven die daarna gestolen werden volgens het stel ?
Denk dat het daarmee te maken heeft.
Over de reden waarom ze er niet mochten filmen.quote:Op donderdag 29 december 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt eigenlijk.
Over welke spullen heb je het? Dat bedoelt Amarantha met haar vraag...quote:Op donderdag 29 december 2016 02:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Over de reden waarom ze er niet mochten filmen.
Dit ja.quote:Op donderdag 29 december 2016 04:59 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Over welke spullen heb je het? Dat bedoelt Amarantha met haar vraag...
Goh.... wat raar, dan konden ze zeker ook niet bewijzen dat het hun spullen waren en die niet onder het beslag van die "kennis" vielen.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:44 schreef Alieda-R het volgende:
Die spullen die gestolen waren hadden ze al voordat ze aan het programma meededen.
Ze hadden alles nieuw gekocht en bij kennissen opgeslagen, maar opeens bleek de opslag ontruimt te zijn door de deurwaarder en waren alle spullen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |