SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb die Aline niet eerder gezien, maar ik begrijp dat die Wilgo van 52 ook de vader van haar jongste kind is en dat dat jongste kind haar vierde kind is?
Oudste twee van 1 vader.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb die Aline niet eerder gezien, maar ik begrijp dat die Wilgo van 52 ook de vader van haar jongste kind is en dat dat jongste kind haar vierde kind is?
Zijn het niet haar opa en oma? Dacht dat ze met haar moeder geen contact meer had en haar vader nooit gekend had oid.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Die ouders zijn ook echt heel erg blij met alles zo te zien...
Moeders is ook zo qua kleurquote:
Nou ja, liever dat ze zo denkt dan dat meisje uit de vorige aflevering, die vond dat haar leven carrière technisch al verneukt was op d'r 19e.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ja hoor, Sharona wil advocaat worden
Die John (ex van Aline) zei in de originele aflevering dat zij tenminste nog kon gaan werken, maar voor hem was het klaar want hij was al 47quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nou ja, liever dat ze zo denkt dan dat meisje uit de vorige aflevering, die vond dat haar leven carrière technisch al verneukt was op d'r 19e.
De jas over de jurk heen maakte het wel perfect afquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Er was alleen geld voor een jurk, niks meer over voor de kappert of een make upje?
Steriliseren lijkt me beter.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:11 schreef ook_gek het volgende:
Zo iemand moet je verplicht anticonseptie toedienen. 1 om tegen zich zelf te beschermen 2 ten behoeven van de kinderen. Dat hele gezin heeft nul toekomst!
Echt ? Hoeveel doen er mee en hoeveel kinderen hebben ze ? Ik ga ook eens kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:47 schreef Crientj het volgende:
Nee joh! De volgende die alweer zwanger is. Daaaamn.
Ik zat ook te twijfelen of ik die trouwjurk nu wel of niet geslaagd vond.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Het Leontien Leco gedumpt? Ze ziet er twintig jaar jonger en zevenhonderd keer mooier uit dan een paar jaar geleden
Ik had echt nooit een trouwjurk geregeld. Liever fietsjes voor de kinderen of zo
Ik vond het wel redelijk duidelijk dat die jurk on a budget was, want zij was aangetrokken tot een op het oog veel duurdere jurk, maar werd richting deze gepusht. Die overigens helemaal niet mooi zat bij de boezem, veel te ruim... ik had echt eerder iets geregeld waar ze lang wat aan hebben, zoals fietsjes of bedjes of zo. In elk geval iets voor die arme kleintjes...quote:Op woensdag 28 december 2016 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen of ik die trouwjurk nu wel of niet geslaagd vond.
Hij riep hard dat Leontine het zou regelen. Waarop zij lachend zegt dat ze met haar man moet overleggen, en ik denk dat het dan klaar is.
Maar nee, dit heugelijke feit verdient een jurk, aldus Leontine.
Als die man dan ook bij haar blijft, ach ja dan is het misschien leuk. Maar het programma regelt het wel mooi even
quote:Op woensdag 28 december 2016 16:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Volgende week nieuwe reeks/aflevering?
Hier een preview
http://www.npo.nl/vier-ha(...)1-2017/BNN_101382043
Ik denk dan ook, er zijn drie vaders. Met vermoedelijk ook familie. Die kunnen toch wel iets kopen.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond het wel redelijk duidelijk dat die jurk on a budget was, want zij was aangetrokken tot een op het oog veel duurdere jurk, maar werd richting deze gepusht. Die overigens helemaal niet mooi zat bij de boezem, veel te ruim... ik had echt eerder iets geregeld waar ze lang wat aan hebben, zoals fietsjes of bedjes of zo. In elk geval iets voor die arme kleintjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |