Genieten ja? Ik heb er dan een hele andere kijk op. Ik vind dit soort programma's ideaal als afschrikmiddel voor jonge meiden. Wat er van de kinderen terecht moet komen, no one knows. Ik vind dat alles behalve genieten eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond.
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Haal de bingokaart maar weer voor de dag! Dit gaat echt genieten worden.
Wanneer begint die?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond.
Net voorstukje gezien van dit seizoen. Haal de bingokaart maar weer voor de dag! Dit gaat echt genieten worden.
Ik geniet van dramatische televisieprogramma's ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Genieten ja? Ik heb er dan een hele andere kijk op. Ik vind dit soort programma's ideaal als afschrikmiddel voor jonge meiden. Wat er van de kinderen terecht moet komen, no one knows. Ik vind dat alles behalve genieten eigenlijk.
Nou dat beloofd idd veel goedsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nou potentieel heeft de eerste aflevering wel.. zij heeft een angststoornis en hij is dakloos en heeft een wietverslaving
Van hartequote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou dat beloofd idd veel goeds
Ik kan vanavond niet kijken ( ben jarig) dus morgen maar ff terugkijken
In deze laag van de bevolking denk ik niet dat het indruk maakt. Maar ik snap je wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Genieten ja? Ik heb er dan een hele andere kijk op. Ik vind dit soort programma's ideaal als afschrikmiddel voor jonge meiden. Wat er van de kinderen terecht moet komen, no one knows. Ik vind dat alles behalve genieten eigenlijk.
6 kinderen toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Moeder heeft vijf kinderen. Van hoeveel mannen?
Ik denk een leerachterstand gewoon de politiek correcte benaming is voor laag IQ.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Een leerachterstand, hoe loop je dat als Nederlander op? Zijn het niet gewoon kinderen met een laag IQ?
Ook tienermoeder denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:38 schreef Mariposas het volgende:
Zo, haar moeder begon ook niet te laat met kinderen zo te zien.
zwakbegaafd heet dat ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Een leerachterstand, hoe loop je dat als Nederlander op? Zijn het niet gewoon kinderen met een laag IQ?
Ik heb het er net over met diegenr met wie ik kijk. Ik vind het idd ook wel erg intiem.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of vinden jullie het normaal dat een 'wildvreemde' zomaar aan een zwangere buik komt. Ik vind dat nogal intiem, maar ik zie het heel veel bekende moeders doen bij dit programma.
Ja dat. Heb het wel vaker in dit programma gezien, werd ook zo genoemd bij een meisje wat wel heel gemotiveerd was, maar gewoon wat minder slim.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk een leerachterstand gewoon de politiek correcte benaming is voor laag IQ.
Ah dus toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik denk een leerachterstand gewoon de politiek correcte benaming is voor laag IQ.
Ik heb op dit moment een goede vriendin en een schoonzus die beiden zwanger zijn (quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb het er net over met diegenr met wie ik kijk. Ik vind het idd ook wel erg intiem.
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik gok dat Tatum de kinderwagen gaat betalen.
In geval van tweeling wel prettig denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik gok dat Tatum de kinderwagen gaat betalen.
Daar dacht ik ook over na.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:44 schreef Crientj het volgende:
Maareh.. 15 weken en een beetje en dan al met zo'n buikband rondlopen?
Vind moeder tot nu toe wel sterk overkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft moeder zelf nog een stoornis? Of is ze zelf heel gewoon met "enkel" afwijkende kinderen?
quote:
Volgens mij heeft ze wel een lieve moeder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:46 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Vind moeder tot nu toe wel sterk overkomen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:44 schreef Crientj het volgende:
Vanaf hoeveel weken is dat wel normaal?quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:44 schreef Crientj het volgende:
Ja dieoma bedoelde ik. Ik zou gillend gek worden met al die kinderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel een lieve moeder.
Minimaal 25 lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Vanaf hoeveel weken is dat wel normaal?
Hehe.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Fixed.![]()
Zelfs met 42 weken zwangerschap is het niet ok.
Ja die bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja dieoma bedoelde ik. Ik zou gillend gek worden met al die kinderen.
Alles in je hoofd is de makkelijkste manier om vandaag de dag nog een uitkering te krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een wajong vanwege een depressie. Erm, ok.
Waarvoor dient het eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Fixed.![]()
Zelfs met 42 weken zwangerschap is het niet ok.
Naja als je eindeloos zelf zwanger wordt dan zul je vast van kinderen houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja dieoma bedoelde ik. Ik zou gillend gek worden met al die kinderen.
Een wajong is wel het slechtste wat je zo'n persoon kan geven. Geen sollicitatieplicht, elke maand gratis geld... Welk doel heb je dan nog eigenlijk in het leven?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles in je hoofd is de makkelijkste manier om vandaag de dag nog een uitkering te krijgen.
Weet iemand toevallig hoe dit komt?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Chai het volgende:
Opvallend hoe deze figuren hun weg nooit weten te vinden in alle andere bureaucratie qua woningen en andere toeslagen, maar op de een of andere manier wel altijd aan een wajong komen?
Het is gewoon een uiterst tacky accessoire. Of voor verlenging van te korte shirts.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:47 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waarvoor dient het eigenlijk dan?
eerder domquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Rekeningen de prullenbak ingooien is echt zielig.
Shit zeg. Ik kan er echt met m'n verstand niet bij!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef leolinedance het volgende:
haha 56 euro per week aan blikjes energydrink
Zij ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Shit zeg. Ik kan er echt met m'n verstand niet bij!!!!
Je vraagt je toch af wat voor werk ze zou kunnen doen met nul verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Als het bedrag te hoog is dan bel je toch even voor een regeling.
Tja als je enkel naar één rekening kijkt en niet naar maandelijkse bedragen dan zie je het probleem ook echt niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef Crientj het volgende:
56 euro aan blikjes drinken? Wat de fuck?
Nee is een microdermal.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik kom net binnenvallen- heeft die gast nou een diamantje op z'n porum geplakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |