Ik hoop het. Extreme kwam toch later.quote:
Klopt zeker niet. Extreme zat bij de allereerste lichting top 40-nummers die ik bewust heb meegemaakt.quote:
hoe veel meter nu?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Haha hahahaha hahahaha hahaSpaarrente is weer verlaagd, wist niet dat het nóg lager kon.
Dijenkletser.quote:
450.quote:
Stefan Stassegodquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vind deze presentator niet slecht. Praat misschien een beetje veel, maar hakkelt in ieder geval niet voortdurend, praat grammaticaal correct Nederlands en probeert wat toe te voegen aan de muziek. Geen idee wie het is, maar van de presentatoren een van de betere.
Is Stefan Stassequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik vind deze presentator niet slecht. Praat misschien een beetje veel, maar hakkelt in ieder geval niet voortdurend, praat grammaticaal correct Nederlands en probeert wat toe te voegen aan de muziek. Geen idee wie het is, maar van de presentatoren een van de betere.
Dankjequote:
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Klopt zeker niet. Extreme zat bij de allereerste lichting top 40-nummers die ik bewust heb meegemaakt.
Is lastig als je net uit de baarmoeder komt.
onlosmakelijk met elkaar verbonden voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zekers, dit is samen met If I Had Words mijn oudste muziekherinnering
hij lult elk intro volquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:44 schreef Dwersdriever het volgende:
Net als Barracudaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |