Dat is toch Woman in Love?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht altijd dat er een BeeGee meedeed aan Guilty. Welk nummer is dat dan?
barbraquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht altijd dat er een BeeGee meedeed aan Guilty. Welk nummer is dat dan?
De rest heeft niet meer zoveel zinquote:
Radiohead Top 2quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vinden ze vaker bij hun grootste hit, net als Radiohead Creep kut vindt.
Terwijl ik Creep dikke prima vind trouwens
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:JamesBlunt twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 16:32:06Coming out is hard. RT @megyn_wbu: Why is my brother listening to James Blunt reageer retweet
met recht, hij bakt er echt bitterweinig vanquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voelde plaatsvervangende schaamte, dat gehakkel ook.
Ik bedoelde meer dat het niet als duet wordt vermeld, maar het is natuurlijk niet echt een duet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
barbra
geschreven en mede gezongen door bg
barry heeft Woman in love ook geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Isorden het volgende:
Nou hebben de Bee Gees en Barna wel meerdere nummers samen gedaan dacht ik
wat is dit dan wel?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het niet als duet wordt vermeld, maar het is natuurlijk niet echt een duet.
Woman In Love sowieso.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Isorden het volgende:
Nou hebben de Bee Gees en Barbra wel meerdere nummers samen gedaan dacht ik
De oudste Gibb heeft de langste adem.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De rest heeft niet meer zoveel zin
Samen nummertjes gemaakt?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Isorden het volgende:
Nou hebben de Bee Gees en Barbra wel meerdere nummers samen gedaan dacht ik
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef peaceman het volgende:
oh ja, deze vind ik stiekem toch wel leuk
Een duet...jezus, dit was mijn Ruud de Wildje.quote:
Waneer is iets een duet dan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het niet als duet wordt vermeld, maar het is natuurlijk niet echt een duet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |