Zelfspot vooral!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef toe, hij heeft wel humor
En een k*tstem
instartfoutje van ruud de wildquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ie in het intro ineens random een regeltje zingt.
Het is zijn stem. Daar knap ik op af bij elk liedje denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
You're Beautiful is een prima liedje. Ik snap die haat nooit zo
Top2000 op de etherquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
BARNEY ARMY gaat NU los, voor de liefhebbers van het pijltjes smijten
Dat vinden ze vaker bij hun grootste hit, net als Radiohead Creep kut vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel geinig dat hij dit zelf ook een kutnummer vindt.
De man maakt zichzelf wel genoeg belachelijk in de laatste postsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Noobie, waar blijft je berggeitenrant?
Als je vooral bekend staat om een matig nummer terwijl je briljante muziek hebt gemaakt snap ik zie frustratie wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vinden ze vaker bij hun grootste hit, net als Radiohead Creep kut vindt.
Terwijl ik Creep dikke prima vind trouwens
twitter:JamesBlunt twitterde op donderdag 17-09-2015 om 13:17:58U’re just a jealous runner-up in the Rudest Cunt Competition. RT @ooliviae:James Blunt is the rudest cunt on this earth, I fucking hate him reageer retweet
Je zou denken dat ie nog nooit radio heeft gemaakt.quote:
dat nummer is fucking perfectquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat vinden ze vaker bij hun grootste hit, net als Radiohead Creep kut vindt.
Terwijl ik Creep dikke prima vind trouwens
het is echt geklooiquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou denken dat ie nog nooit radio heeft gemaakt.
Is ook zoquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht altijd dat er een BeeGee meedeed aan Guilty. Welk nummer is dat dan?
ik vind eigenlijk geen enkel nummer van Radiohead in de top 2000 goed genoeg voor in mijn persoonlijke Radiohead top 10. Nou, misschien Paranoid Android.quote:
twitter:JamesBlunt twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 16:32:06Coming out is hard. RT @megyn_wbu: Why is my brother listening to James Blunt reageer retweet
Dat is toch ook zo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht altijd dat er een BeeGee meedeed aan Guilty. Welk nummer is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |