Nee deschrijver van Watership Down.quote:
twitter:JamesBlunt twitterde op maandag 08-02-2016 om 13:32:00One day, I hope I'm more popular than @Nickelback. reageer retweet
Ik schakel nu inquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
BARNEY ARMY gaat NU los, voor de liefhebbers van het pijltjes smijten
Maar sta jij ervan te kijken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Die versie van Save A Prayer van Eagles of Death Metals is er wel snel uitgedonderd trouwens.
Ik geef toe, hij heeft wel humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etcetera, etcetera, etcetera, Held!
Thanks, but no, thanks!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
BARNEY ARMY gaat NU los, voor de liefhebbers van het pijltjes smijten
Ik vind hem best goede liedjes hebben op zijn albums...ja die heb ik...echt gekocht...inderdaad, dat ben ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geef toe, hij heeft wel humor
En een k*tstem
stuk.....quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry ik liet het kransje vallen.
twitter:JamesBlunt twitterde op donderdag 08-10-2015 om 10:49:39Just that and a few super models. RT @_idkmatilda: has James blunt done anything other than that one song in his whole career reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |