churros met wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zin in donuts met chocola en churros
Neh, alles is precies zo geverfd dat het op een bepaalde plek moet staan (heb verschillende kleurvlakken). Alleen de kleine dingen en decoratie verandert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach, over een maand wil je de bank weer iets naar rechts als je een beetje de gemiddelde vrouw bent qua interieurwisselingen dus laat maar staan zo.
net nietquote:
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.htmlquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zaten er sowieso al bij. Heb dat ding al vijf jaar.
aspiequote:Op dinsdag 27 december 2016 21:13 schreef Myrr het volgende:
Die van ons staat gewoon vast, wat kut is, want ik wil de bank iets naar links, maar dat kan nu dus niet door die kut kast.
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/214(...)lukken-met-kast.html
bij hun ook blijkbaar maar ze waren eigenwijs en krijgen nu nog geld.
Ik laat me cremerenquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de dag dat je mij niet weigert dus
jammer genoeg niet letaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:16 schreef HRC2020 het volgende:
De sleur van het leven heeft me geraakt
Het blijft wel Amerika natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kind is dood door je eigen schuld en er dan nog geld voor eisen ook.
Kaneelsuiker natuurlijkquote:
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het blijft wel Amerika natuurlijk.
godkk wat positief deze post, ga eens wegquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sleur veranderen in kleur, dan komt het weer goed.
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Ze gaan ooit naar Marsquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze moeten Amerika een eigen planeet geven.
Vind je dat grappig jaquote:
wil jou wel op mercurius, of venusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of ons en zelf hier blijven omdat ze het toch al verpest hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |