Knap, er was helemaal geen clipquote:

Is gewoon de single - versie ditquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ondanks dat ie niet helemaal gedraaid wordt

Zou kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat Jeff Wayne volgend jaar dood dan?

Dat dus, ik vind dit heerlijk en Mr. Blue Sky is mijn meest favoriete nummer ooit, ik hou van Queen... maar John Miles' Music vind ik een van de grootste muzikale draken ooit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:16 schreef Bugno het volgende:
Dezelfde bombast als John Miles, maar dit werkt wel

De vraag is niet: wie wíl je dat er morgen doodgaat.quote:

Wie weetquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Ah, daarom ben je zo'n fan van Blof?quote:

Mi scusa.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:17 schreef D. het volgende:
*maar niets meer zegt over het hunten en kapen dit jaar

De Palmer in kwestie is Carl Palmer, en die leeft gelukkig nogquote:

Kan je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Knap, er was helemaal geen clip

Oh verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De vraag is niet: wie wíl je dat er morgen doodgaat.

De film dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Knap, er was helemaal geen clip

Neil Young - Greendalequote:

Nee, anders had ik gezegd: "Ik heb 'n zwak voor verhalende lyrics, geschreven door iemand op LSD"quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, daarom ben je zo'n fan van Blof?

he's gonna move yaquote:

Of Justin. Krijgen de Moody's ook een boost.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Raf is al jaren zwangerquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
Breaking: Estavana Polman en Rafael van der Vaart zijn zwanger.

Hij is zwanger?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:

Die wordt geboren met een gouden ketting met naamplaatjequote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:

bedankt hansquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |