Klopt idd zat het net te lezen, toen dit voorbij kwam.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:05 schreef Falco het volgende:
Nooowwww! De auteur van Watership Down ook al dood... Gisteren George Michael. Wat is dit voor epidemie?
Word nog regelmatig herhaald op Comedy Central, en zal me niks verbazen dat die aflevering door dit overlijden een dezer dagen weer te zien valt. Het gaat natuurlijk niet over haar, maar bijna elke aanwezige maakt wel een paar grappige opmerkingen over haar cokegebruik waardoor ze ongewild toch een beetje het middelpunt word.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb haar eigenlijk zelden meer op tv of op foto's gezien, de roast heb ik denk ik neit gezien of wel, weet ik niet meer
Stond 2016 misschien op de Maya kalender?quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:05 schreef Falco het volgende:
Nooowwww! De auteur van Watership Down ook al dood... Gisteren George Michael. Wat is dit voor epidemie?
Inderdaad, doe dat soort programma's gewoon op 3 januari ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
De NOS was erg vroeg met de doden compilatie van 2016 op 24 december![]()
Ze kunnen de 31ste weer een complete nieuwe uitzending vullen.
Die is iig 96 geworden, dat is een mooie leeftijd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:05 schreef Falco het volgende:
Nooowwww! De auteur van Watership Down ook al dood...
drugs- en drankverslavingen zijn niet goed voor je lichaamquote:Op dinsdag 27 december 2016 19:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
60 jaar pas.. ik had haar veel ouder geschat in SWVII..
Veelte jong natuurlijk
The Brat Pack leeft nog.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:09 schreef Evertjan het volgende:
godverdomme pakken ze alle jaren 80 iconen van ons weg!!!!!
Ah ja, dat wist ik niet dat ze daaraan heeft geleden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
drugs- en drankverslavingen zijn niet goed voor je lichaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |