DrankAgod Hamerengenotquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zolang DrankA maar op de foto prijkt.
We noteren het even.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen kan niet met sets overweg, allemaal leuk en aardig al die legtoerooien die hij gewonnen heeft maar dit is het WK waar ze allemaal willen winnen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen kan niet met sets overweg, allemaal leuk en aardig al die legtoerooien die hij gewonnen heeft maar dit is het WK waar ze allemaal willen winnen.
Laat ik die vraag eens omdraaien.quote:
Kreeg in de vorige legs zijn eerste pijlen op een dubbelquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Grifte het volgende:
Zo, ik ben er weer. Hup Gurney
Thornton zo slecht als verwacht?
Geen leg gewonnen nogquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Grifte het volgende:
Nog geen leg gewonnen, die dwaas.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Grifte het volgende:
quote:
Laten we het bij de feiten houdenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog geen leg gewonnen, die dwaas.
Hij heeft wel een punt, van Gerwen is vrijwel onklopbaar met legs. Met sets is zijn dominantie een stuk minder.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Laten we het bij de feiten houden
Jelle cream.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Crème voor mannenNiet je eigen zaad als crème gebruiken
Ah.quote:
Van Gerwen had tegen Anderson een zware offday in 2015. Vorig jaar heeft hij alles eruitgehaald. Hij heeft nu drie WGP's gewonnen van de vier waarvan verlies door zijn eigen gechoke komt, ook een settoernooi.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, van Gerwen is vrijwel onklopbaar met legs. Met sets is zijn dominantie een stuk minder.
Mede daardoor denk ik niet dat hij dit WK gaat winnen. Zou zomaar weer een Lewis Anderson finale kunnen worden.
WGP finale verloren van Thornton en van King als het publiek niet geholpen had.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen had tegen Anderson een zware offday in 2015. Vorig jaar heeft hij alles eruitgehaald. Hij heeft nu drie WGP's gewonnen van de vier waarvan verlies door zijn eigen gechoke komt, ook een settoernooi.
Dat overgedramatiseer.
Sowieso is Taylor ook al jaren niet meer veilig op het WK in het setssysteem. Sinds het WK 2010 is het niveau alleen maar hoger geworden en heeft Taylor verrassenderwijs maar één keer het WK gewonnen. Wat was Taylor overheersend, geweldig, groots en alles.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat spelers minder dominant zijn in een setsysteem? Dat is er bijna inherent aan, imo
Dus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
WGP finale verloren van Thornton en van King als het publiek niet geholpen had.
Volgens mij heb je mijn post niet eens gelezen. Overigens was het WGP 2012 zijn eerste toernooi nadat hij in de zomer op de WMP zijn doorbraak startte, enorm vermakelijk dat je dat lukraak erbij haalt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
WGP finale verloren van Thornton en van King als het publiek niet geholpen had.
Toch vreemd dat hij dan al eens WK is geweest, om maar eens een voorbeeldje te noemenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Wint Van Gerwen geen toernooi waar ze sets hebben.
Hoe meer toernooien hoe hoger het niveau en hoe ouder hoe meer je niveau daaltquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso is Taylor ook al jaren niet meer veilig op het WK in het setssysteem. Sinds het WK 2010 is het niveau alleen maar hoger geworden en heeft Taylor verrassenderwijs maar één keer het WK gewonnen. Wat was Taylor overheersend, geweldig, groots en alles.
WK 2014, WGP 2012,14,16..quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Wint Van Gerwen geen toernooi waar ze sets hebben.
Hoezo overgedramatiseer? Is gewoon een stukje realisme. Als niet alle legs meetellen, heeft de meest dominante speler er het minste baat bij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen had tegen Anderson een zware offday in 2015. Vorig jaar heeft hij alles eruitgehaald. Hij heeft nu drie WGP's gewonnen van de vier waarvan verlies door zijn eigen gechoke komt, ook een settoernooi.
Dat overgedramatiseer.
Ik vind het gewoon overgedramatiseer inderdaad. Alsof Van Gerwen compleet ongeschikt voor settoernooien is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo overgedramatiseer? Is gewoon een stukje realisme. Als niet alle legs meetellen, heeft de meest dominante speler er het minste baat bij.
Maar wat heeft dat dan te maken met of Van Gerwen een setsspeler is of niet? Het enige wat je eigenlijk zegt is dat iedere speler (wie dan ook) minder dominant is in een setssysteem, wat ik met je eens benquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo overgedramatiseer? Is gewoon een stukje realisme. Als niet alle legs meetellen, heeft de meest dominante speler er het minste baat bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |