D. Webster gooit MVG naar huis.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
QF: MvG - Gurney, dat wordt leuk
Ik koester de stille hoop dat MvG gewoon wereldkampioen wordt. Maar er staan er nog een aantal knap te gooien.quote:
Vreemde postquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Crème voor mannenNiet je eigen zaad als crème gebruiken
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik koester de stille hoop dat MvG gewoon wereldkampioen wordt. Maar er staan er nog een aantal knap te gooien.
Van Gerwen kan niet met sets overweg, allemaal leuk en aardig al die legtoerooien die hij gewonnen heeft maar dit is het WK waar ze allemaal willen winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik koester de stille hoop dat MvG gewoon wereldkampioen wordt. Maar er staan er nog een aantal knap te gooien.
uhm, oké?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Crème voor mannenNiet je eigen zaad als crème gebruiken
DrankAgod Hamerengenotquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zolang DrankA maar op de foto prijkt.
We noteren het even.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen kan niet met sets overweg, allemaal leuk en aardig al die legtoerooien die hij gewonnen heeft maar dit is het WK waar ze allemaal willen winnen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen kan niet met sets overweg, allemaal leuk en aardig al die legtoerooien die hij gewonnen heeft maar dit is het WK waar ze allemaal willen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |