Wat ik denk stond al in m'n post hè?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja lekker zielig doen zodat mensen gaan dokken. Denk je echt dat een rechter daar niet naar kijkt en dat zijn advocaat het laat lopen?? Hij zou zich moeten schamen.
Volgens mij wel, ik kan hem niet meer vinden in elk geval.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Huh, hebben ze die weer offline gehaald?
Ja bericht is pleite.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Huh, hebben ze die weer offline gehaald?
Ze worden online flink uitgescholden en belachelijk gemaakt, dus ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 december 2016 17:16 schreef Physsic het volgende:
Vreemd. Zou het volledige bedrag al binnen zijn of zijn ze misschien op hun vingers getikt?
Ohh, wtf. Ja, dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ze worden online flink uitgescholden en belachelijk gemaakt, dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Ik geloof dat ze niet zo gediend zijn van kritiekquote:Op woensdag 28 december 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Op deze pagina gaat het gewoon verder de inzameling. Er zijn daadwerkelijk mensen die het een onterechte straf vinden. Hoe ziek is die geloofsovertuiging?![]()
https://www.facebook.com/(...)6171578194176/posts/
Laten we aub allemaal dat bericht rapporteren aan Facebook dat dit echt niet door de beugel kan. Hopelijk doet FB er iets aan als er meerdere meldingen binnen komen.
Volgens mij is het meer een cultuurdingetje dan de schuld van de geloofsovertuiging.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Op deze pagina gaat het gewoon verder de inzameling. Er zijn daadwerkelijk mensen die het een onterechte straf vinden. Hoe ziek is die geloofsovertuiging?![]()
Laten we aub allemaal dat bericht rapporteren aan Facebook dat dit echt niet door de beugel kan. Hopelijk doet FB er iets aan als er meerdere meldingen binnen komen.
Inclusief tips hoe hij onder de schuld uit kan komen waaronder gebruikmakend van die oh zo fijne dubbele nationaliteit.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Best wel hard.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of Nederlanders aardiger zijn kan ik als Nederlander niet zo goed beoordelen, maar 'aardig' zou ik ons volk niet direct willen noemen
Wat is een DUA in dat dialect precies?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze niet zo gediend zijn van kritiek.
Er is nauwelijks iets gedoneerd. Lees je dat ook?quote:Op woensdag 28 december 2016 17:40 schreef Sunri5e het volgende:
Dit soort figuren doneren dus...
[ afbeelding ]
Dat is een gebed of gebeden.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is een DUA in dat dialect precies?
Er is een hoger beroep geweest en tevens daarop nog een cassatie. De straf van zowel de vader van dit verhaal als zijn zoon, zijn beide keren gehandhaafd.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef Sigaartje het volgende:
En nog iets:
Als hij overtuigd is van zijn eigen gelijk, gaat hij in hoger beroep.
Dat heeft hij niet gedaan. Hij zamelt geld in om de vergoeding te betalen. Met andere woorden: hij heeft het vonnis geaccepteerd.
Precies. Dat een stel schaamteloze figuren dit verzinnen en dan ook nog een beroep doen op het geloof, wil gelukkig niet zeggen dat ze het namens de hele Marokkaanse gemeenschap, laat staan de moslimgemeenschappen doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Jaroon het volgende:
Maar blijkbaar denkt de Marokkaanse gemeenschap er een beetje over zoals wij. Er is nauwelijks overgemaakt.
Maar hier zou die ook de bak voor in moeten draaien. De waarheid verdraaien en mensen geld proberen af te troggelen. Schaamteloos.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:20 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Precies. Dat een stel schaamteloze figuren dit verzinnen en dan ook nog een beroep doen op het geloof, wil gelukkig niet zeggen dat ze het namens de hele Marokkaanse gemeenschap, laat staan de moslimgemeenschappen doen.
Zover ik weet, komt er wel gewoon een gerechtsdeurwaarder langs, maar heb het zelf nog nooit mee gemaakt gelukkig. Maar je hebt gelijk, daar kan gewoon een regeling mee getroffen worden geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2016 18:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik heb daar trouwens gereageerd dat ze wellicht met het CJIB geen regeling kunnen treffen, maar met die deurwaarder die langs gestuurd gaat worden (doet het CJIB dat wel echt eigenlijk?) wel kan. Dus dit gejank lijkt mij nogal voorbarig. Kan hij mooi een baan zoeken om zijn schuld af te betalen.
Die vader doet niet zoveel nu geloof ik he. En ik snap het wél dat je als familie en vrienden elkaar probeert te helpen. Dat dat nu zo openbaar gaat via Facebook is alleen bijzonder dom.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar hier zou die ook de bak voor in moeten draaien. De waarheid verdraaien en mensen geld proberen af te troggelen. Schaamteloos.
Dan ga je toch een jaar brommen.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zover ik weet, komt er wel gewoon een gerechtsdeurwaarder langs, maar heb het zelf nog nooit mee gemaakt gelukkig. Maar je hebt gelijk, daar kan gewoon een regeling mee getroffen worden geloof ik.
De regeling die het CJIB nu wou was 800 per maand. Op zo'n bedrag niet heel gek natuurlijk, maar ook niet gek dat dat niet te betalen is. Lastig verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |