SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dan gaat ze moeilijk doen, en schreeuwen dat je nooit iets voor haar wil doen, en zegt ze dat je een maand niet met haar mag neuken en als ze dan op de kerstmarkt is wordt ze doodgereden.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan gaat die vriendin toch lekker naar de kerstmarkt?
Da's waar ouwe pikquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil zo'n vriendin naar de kerstmarkt terwijl jij dartsen wil kijken.
Lekker laten gaan.
Tenzij je er één hebt die ook liever sport kijkt dan gaat winkelenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wil zo'n vriendin naar de kerstmarkt terwijl jij dartsen wil kijken.
Lekker laten gaan.
Dan heb je niet de goede vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat ze moeilijk doen, en schreeuwen dat je nooit iets voor haar wil doen, en zegt ze dat je een maand niet met haar mag neuken en als ze dan op de kerstmarkt is wordt ze doodgereden.
Is allemaal zo makkelijk niet.
Kun je er daarna wel weer lekker zonder tegenspraak overheen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat ze moeilijk doen, en schreeuwen dat je nooit iets voor haar wil doen, en zegt ze dat je een maand niet met haar mag neuken en als ze dan op de kerstmarkt is wordt ze doodgereden.
Is allemaal zo makkelijk niet.
Dat zou puur genot zijn ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij je er één hebt die ook liever sport kijkt dan gaat winkelen
Zo zie ik het voor me althans.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede vriendin
Humphquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Kun je er daarna wel weer lekker zonder tegenspraak overheen.
En dan ook nog aan sport doet natuurlijk, dus niet met een BMI van 30 de bank kapot maakt.quote:
En het dan allemaal beter weten zeker. Mooi niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij je er één hebt die ook liever sport kijkt dan gaat winkelen
Anca Zijlstra iets voor je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook nog aan sport doet natuurlijk, dus niet met een BMI van 30 de bank kapot maakt.
Ik denk dat je dan beter gewoon wat biefstukjes op de grond kan leggen met ketchup, en daar overheen gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Kun je er daarna wel weer lekker zonder tegenspraak overheen.
Telt neuken ook als sport?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan ook nog aan sport doet natuurlijk, dus niet met een BMI van 30 de bank kapot maakt.
Aparte fetisj, maar we respecteren hetquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter gewoon wat biefstukjes op de grond kan leggen met ketchup, en daar overheen gaan.
Als m'n pogingen bij het biatlon volgende week mislukken richt ik me daar misschien maar op ja.quote:
Kun je die ketchup niet beter achterwege laten, die biefstukjes op een bord leggen en het gewoon opeten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter gewoon wat biefstukjes op de grond kan leggen met ketchup, en daar overheen gaan.
Wie ga je ontmoeten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als m'n pogingen bij het biatlon volgende week mislukken richt ik me daar misschien maar op ja.
Waar is dat, Duitsland?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als m'n pogingen bij het biatlon volgende week mislukken richt ik me daar misschien maar op ja.
Zou de biefstukjes wel eerst kort bakkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je die ketchup niet beter achterwege laten, die biefstukjes op een bord leggen en het gewoon opeten?
Italië en Duitsland, maar met dames uit Braziliëquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is dat, Duitsland?
Duitse chicks.
Pics of namenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Italië en Duitsland, maar met dames uit Brazilië
Braziliaanse damesquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Italië en Duitsland, maar met dames uit Brazilië
Neuh, staat ook zo in het programma van de PDC. Waarom zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef icloud het volgende:
Holy moly we gaan dadelijk richting de twee uur, als de andere partijen ook zo lang duren.....
Ik zag trouwens dat barney pas om 21:00 uur begint of is dat een fout van unibet, lijkt me nogal gek gezien het lange partijen zijn.
Engelse tijd is dat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:33 schreef icloud het volgende:
Holy moly we gaan dadelijk richting de twee uur, als de andere partijen ook zo lang duren.....
Ik zag trouwens dat barney pas om 21:00 uur begint of is dat een fout van unibet, lijkt me nogal gek gezien het lange partijen zijn.
20:30 gaat RTL uitzenden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, Eng tijd 8pm vanavond
Heerlijk, want ik ben pas 20.45 thuisquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, staat ook zo in het programma van de PDC. Waarom zou ik niet weten
Alles op jou afgestemdquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Heerlijk, want ik ben pas 20.45 thuis
Dan wordt het diep in de nacht.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nope, Eng tijd 8pm vanavond
BARNEY ARMYquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Voorbeschouwen op HOLLANDSE avond
Daar gaat 'iequote:
Ah maar ik hoef geen samenvatting te zien, want ik kijk het nu al.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee volgens de rtl tv gids, 20:00-20:30 samenvatting daarna live.
De HOLLANDSE avond begint sowieso pas om 9 uur.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Nu moeten we langer wachten op de NEDERLANDERS.
OKEY!quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De HOLLANDSE avond begint sowieso pas om 9 uur.
En dan zegt hij dat hij iets niet meer mocht zeggen, waarna hij dat alsnog zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is Frank Verhoeven aangesproken op dat hij bepaalde dingetjes toch even achterwege moet laten
Genot
Hopen dat er lijfstraffen op staanquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij iets niet meer mocht zeggen, waarna hij dat alsnog zegt.
Sleutel bedoel je? Of Momentum?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan zegt hij dat hij iets niet meer mocht zeggen, waarna hij dat alsnog zegt.
Dat ja.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk sloopt Gurney die prutser. Wat een hel was deze wedstrijd.
Dat komt helemaal goed denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk sloopt Gurney die prutser. Wat een hel was deze wedstrijd.
quote:
Nee schudden genotquote:
Krijgen we geen WILL GRIGG'S ON FIRE meer?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:50 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen straks weer even gezellig Sweet Caroline meebrullen
Alleen de voorronde, en Cullen heeft het als vast opkomstnummerquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we geen WILL GRIGG'S ON FIRE meer?
Slechtste investering ooitquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef luckass het volgende:
Even een half oudejaarslotje gekocht, is toch heerlijk man.
Eindcijfer?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef luckass het volgende:
Als hij maar aan het woord kan zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel werkt even zijn lijstje open deuren af. Godsteringtyfusallemachtig.
Jammer dat Cullen eruit isquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen de voorronde, en Cullen heeft het als vast opkomstnummer
Ik heb een heel lot gekocht, eindcijfer 26quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:51 schreef luckass het volgende:
He, waarom geen 23?!quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb een heel lot gekocht, eindcijfer 26
Zoals ieder jaarquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fantaseer maar alvast over die miljoenen
26 cm. Hohohoho ontopic maar weer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:55 schreef luckass het volgende:
[..]
26 is een prima leeftijd ouwe reus
quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:56 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat Vinnie nu niet aan tafel zit
Zit die nog opgesloten?quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En de eerste ronde verloor hij van The Viper.
Wiequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:57 schreef luckass het volgende:
Hopelijk zien we Koroleva op een groot podium binnenkort
Mani fapt zich al de blaren bij de gedachtequote:Op dinsdag 27 december 2016 15:57 schreef luckass het volgende:
Ze is 13quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:57 schreef luckass het volgende:
Ik vind al jouw posts bereinteressant hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Sweet Caroline draaien ze altijd heel veel bij schansspringwedstrijden in Duitsland en Oostenrijk enzo
Dit interesseert helemaal niemand, maar dan heb ik het toch gezegd
De eerste alquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:00 schreef Max23 het volgende:
Na hoeveel legs gaat het nee-schudden beginnen?
Ik druk de stopwatch in.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:00 schreef Max23 het volgende:
Wel een gespierde nek.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
Thornton is zo mogelijk nog dikker geworden
WGP wel gewonnenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo Thornton nummer 9Die raakt nog geen skippybal op een meter de laatste jaren.
Waarom zou je een skippybal op een meter raken?quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo Thornton nummer 9Die raakt nog geen skippybal op een meter de laatste jaren.
*Het laatste jaar. Hij stond 30e over het jaar 2016 (inclusief WK 2016)quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
3quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:00 schreef Max23 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
And i would schud mijn hoofd 501 Times
Bristow is al weg tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:06 schreef Nober het volgende:
Nine score by Thornton, I'd be happy with that.
Sky
Mertensquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, ik ben net weer begonnen met FIFA 13 met Napoli. Welke spelers zou ik moeten halen?
Nouriquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, ik ben net weer begonnen met FIFA 13 met Napoli. Welke spelers zou ik moeten halen?
FIFA carrière modusquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een type Messi, zodat je een beetje door de muurtjes in Italië heen kunt voetballenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emenikequote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mertens, Moratatatatata, Higuain.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de rest van de dag geen aidsworpen meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef luckass het volgende:
Een verademing vergeleken met die twee darteritis-figuren net.
Milik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hou je mondquote:
Zit niet in spelquote:
Goeiequote:
Ik dacht aan Ezequiel Lavezzi, lekker trio Lavezzi - Cavani met daarachter Hamsik bohhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een type Messi, zodat je een beetje door de muurtjes in Italië heen kunt voetballen
Kiki Musampa.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dobeygod dalijk bohhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest van de dag geen aidsworpen meer.
Whaleyquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schakenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |