Mertensquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, ik ben net weer begonnen met FIFA 13 met Napoli. Welke spelers zou ik moeten halen?
Nouriquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens, ik ben net weer begonnen met FIFA 13 met Napoli. Welke spelers zou ik moeten halen?
FIFA carrière modusquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een type Messi, zodat je een beetje door de muurtjes in Italië heen kunt voetballenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Emenikequote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mertens, Moratatatatata, Higuain.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de rest van de dag geen aidsworpen meer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:07 schreef luckass het volgende:
Een verademing vergeleken met die twee darteritis-figuren net.
Milik.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hou je mondquote:
Zit niet in spelquote:
Goeiequote:
Ik dacht aan Ezequiel Lavezzi, lekker trio Lavezzi - Cavani met daarachter Hamsik bohhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een type Messi, zodat je een beetje door de muurtjes in Italië heen kunt voetballen
Kiki Musampa.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dobeygod dalijk bohhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest van de dag geen aidsworpen meer.
Whaleyquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schakenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |