Staat er niet inquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Zorro het volgende:
Phd
Komt Jim Diamond solo ook nog of staat I should have known better er schandalig niet in?
De beste mama appelsap imoquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut koeman gooit alle dingen om
Volgens Wiki al niet meer sinds 2001.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Zorro het volgende:
Phd
Komt Jim Diamond solo ook nog of staat I should have known better er schandalig niet in?
2001 voor het laatstquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Zorro het volgende:
Phd
Schandequote:
Aiaiaiai aiaiaiaiaiaiquote:
"Je ligt op m'n buik en je komt er niet uit"quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'We raken wel bekend, jullie hebben nog niet betaald' is ook mooi.
Na 2001 niet meer gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Zorro het volgende:
Phd
Volgend jaar stem ik er op. Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mee eens
Getwijfeld om daarop te stemmen ipv dee van Ph. D.
Doe dan allebei. Anders zul je net zien: én geen Jim Diamond, én geen Ph.D.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mee eens
Getwijfeld om daarop te stemmen ipv dee van Ph. D.
of, "Luilak hang je jas op"quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
"Je ligt op m'n buik en je komt er niet uit"
Vonden ze destijds op MTV Europe ook. Werd er grijsgedraaid.quote:
Bij Borsato gisteren ''Waarom nou jij''quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriet is je verkoopt boerenkool, pakt de shampoo erbij
Die stond vorig jaar precies boven deze
"Ik zat alleen in een vuile kameel" is een goede tweedequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
"Je ligt op m'n buik en je komt er niet uit"
Ben ook wel fan van "Waar is toch dat zebrahondje voor"quote:
QFTquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alane is sowieso een grote mama appelsap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |