quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Kan autorefresh ook op iPhone? Zo irritant om steeds te verversen.
QFTquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar je bent wel te veel vrouw omdat je bang bent dat je mening op weerstand stuit bij anderen.
Mijn hypejobs zijn beter dan die van jou.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die mislukte hypejob van een Guardiola van je.
Plastic Productie Pop. Maar het klinkt niet slecht natuurlijk. En dat zijn de Monkees bijvoorbeeld ook en daar luister ik ook graag naar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt hij muziek?
Of zingt ie de producties in?
Desktopweergavequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Kan autorefresh ook op iPhone? Zo irritant om steeds te verversen.
Daar ik nooit iets hype lijkt mij deze post niet geheel op waarheid gebaseerd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hypejobs zijn beter dan die van jou.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ik nooit iets hype
lievquote:
Altijd objectief, zoals je weet.quote:
ik dacht eigenlijk zelf dat ik het geen leuk nummer vond. Maar zo net eigenlijk toch best welquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je daarvoor niet echt hoeft te schamen.
Ja, die clip inderdaad. Volgend jaar gaat deze op mijn lijst. Hij is weer helemaal terug in mijn geheugen.quote:
Staat er niet inquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Zorro het volgende:
Phd
Komt Jim Diamond solo ook nog of staat I should have known better er schandalig niet in?
De beste mama appelsap imoquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut koeman gooit alle dingen om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |