Jij kijkt nog wekelijks naar een seniele bejaarde op een stoeltje in het Emirates Stadium te Londen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet dat jij bent opgegroeid met de dartpijl, maar ieder mens die nog bij z'n gezonde verstand is kijkt niet naar die gênante vertoning.
Ik moet trouwens bij dit nummer ook altijd aan iemand denken. Weet je wie ik bedoel?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk dat ik effe een streampje aanzwengel ja. Zo effe kijken of er in DRT in het topic eentje staat
JT
Nog altijd beter dan die mislukte hypejob van een Guardiola van je.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt nog wekelijks naar een seniele bejaarde op een stoeltje in het Emirates Stadium te Londen.
Nee hoor. JT kan prima nummers makenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:37 schreef livelink het volgende:
Ik ben zeker weer te veel vrouw als ik zeg dat ik blij ben met Justin Timberlake in de top 2000?
Ik denk waarschijnlijk aan totaal iemand anders dan jij bij dit liedje (als ik binnen die groep moet denken)quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik moet trouwens bij dit nummer ook altijd aan iemand denken. Weet je wie ik bedoel?
Die komt idd nogquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef livelink het volgende:
Mirrors komt toch ook nog? Of heb ik die al gemist?
Morgenvroeg tussen 5 en 6.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef livelink het volgende:
Mirrors komt toch ook nog? Of heb ik die al gemist?
QFTquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die goede muziek maken!![]()
Mensen die uit een boyband komen, vooroordelen moet afschudden en goede muziek maken!![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:37 schreef livelink het volgende:
Ik ben zeker weer te veel vrouw als ik zeg dat ik blij ben met Justin Timberlake in de top 2000?
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk waarschijnlijk aan totaal iemand anders dan jij bij dit liedje
Maakt hij muziek?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die goede muziek maken!![]()
Mensen die uit een boyband komen, vooroordelen moet afschudden en goede muziek maken!![]()
Ik geloof dat je je daarvoor niet echt hoeft te schamen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Kan autorefresh ook op iPhone? Zo irritant om steeds te verversen.
QFTquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar je bent wel te veel vrouw omdat je bang bent dat je mening op weerstand stuit bij anderen.
Mijn hypejobs zijn beter dan die van jou.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die mislukte hypejob van een Guardiola van je.
Plastic Productie Pop. Maar het klinkt niet slecht natuurlijk. En dat zijn de Monkees bijvoorbeeld ook en daar luister ik ook graag naar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt hij muziek?
Of zingt ie de producties in?
Desktopweergavequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Kan autorefresh ook op iPhone? Zo irritant om steeds te verversen.
Daar ik nooit iets hype lijkt mij deze post niet geheel op waarheid gebaseerd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hypejobs zijn beter dan die van jou.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ik nooit iets hype
lievquote:
Altijd objectief, zoals je weet.quote:
ik dacht eigenlijk zelf dat ik het geen leuk nummer vond. Maar zo net eigenlijk toch best welquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je daarvoor niet echt hoeft te schamen.
Ja, die clip inderdaad. Volgend jaar gaat deze op mijn lijst. Hij is weer helemaal terug in mijn geheugen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |