Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee joh met je perenbek
Voor sommigen is dat wel een publieke plekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Gewoon achter je pc man
overloperquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
weet cachet dat ook?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
wch natuurlijk duhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn foplul?
vraag ik me ook afquote:
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.quote:
Een prima begin van de dag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.quote:
ja je weet nooit. Misschien sleep assault. je weet het niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaan
Oke Pharkusquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |