Da's niet jouw schuld toch?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn werk niet doen.![]()
Nog 1,5 uur!!!
Marco en band werden met een hoogwerker over de muur getild. Toen kwamen Ruud en co er achter dat Big Brother toch wel een dingetje was in Nederland.quote:
Ik kan het me niet meer herinneren.quote:
U vraagt, de NOS draait.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:40 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het clichebericht dat het record aan pin-transacties op de dag voor kerstmis verbroken was gemist dit jaar.
Goed verhaal, dank je wel!quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij onze introductieweek was er iemand die dit nummer helemaal kon meezingen dus die noemden we vanaf dat moment Marco Borsato. Tot zover mijn verhaal over dit nummer.
Goed verhaal welquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij onze introductieweek was er iemand die dit nummer helemaal kon meezingen dus die noemden we vanaf dat moment Marco Borsato. Tot zover mijn verhaal over dit nummer.
Ojee, de leeftijd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren.
Poe gelukkig. Anders ga je toch het jaar uit met een soort gemis.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
U vraagt, de NOS draait.
http://nos.nl/artikel/207(...)eer-per-seconde.html
Bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denk in mogelijkheden, niet in problemen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iets met werken achter een bureau. Gaat niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |