Goedemorgen.quote:
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dusquote:Op woensdag 28 december 2016 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Mooi op tijd op vandaag.
Je had haar af kunnen bellen of vragen of ze alsjeblieft iets later wilde komen...quote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dus
we hebben 11 uur afgesproken het valt nog mee, maar ik vind het wel fijn om alvast de lunch boodschappen enzo in huis te hebben dus dat maar gaan doen als ik me van de top 2000 los kan rukkenquote:Op woensdag 28 december 2016 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had haar af kunnen bellen of vragen of ze alsjeblieft iets later wilde komen...
Wel gezellig.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg straks een vriendin op bezoek en die moet ik van de trein halen, ik had geen keus dus
dank jequote:Op woensdag 28 december 2016 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel gezellig.
Veel plezier alvast.
Oeis dat is minder maar fijn dat het nu beter gaatquote:Op woensdag 28 december 2016 09:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb met zware griep op bed gelegen![]()
Vandaag voel ik me voor het eerst weer OK eigenlijk
Qua gezondheid gelukkig wel! Scheelt dat ik in ieder geval niet ziek ben op oudejaarsdag, kerst geef ik tegenwoordig niet veel meer omquote:Op woensdag 28 december 2016 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oeis dat is minder maar fijn dat het nu beter gaat
geen geloof meer in de kerstmanquote:Op woensdag 28 december 2016 09:28 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Qua gezondheid gelukkig wel! Scheelt dat ik in ieder geval niet ziek ben op oudejaarsdag, kerst geef ik tegenwoordig niet veel meer om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |