quote:
Was Urbanus idd!quote:Op woensdag 28 december 2016 14:47 schreef Fogel het volgende:
Dat was overigens vrij naar de grap van Urbanus (?) met zijn rekenwondervarken.
"Hoeveel is 3x3?" Varken: Neuf!
"Hoeveel is 6+3?" Varken: Neuf!
Iemand zegt dat ie vals speelt omdat het antwoord altijd 9 is..
Urbanus vraagt "hoeveel is 4+4?" en geeft het varken een schop: HUIT!
Heel erg bij benadering, moet begin jaren 90 geweest zijn dat ik het voor het laatst hoorde.
Daar kunnen we ons dus wel aardig mee vermaken!quote:Op woensdag 28 december 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Totale speelduur Top 50 is 3 uur en 13 minuten
Ik zal derhalve een kwartiertje eerder beginnen dan gepland.quote:Op woensdag 28 december 2016 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar kunnen we ons dus wel aardig mee vermaken!
ik ben hier druk met het starten van een rechtszaakquote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Geen enkele post hier vanavond?
Top2000 it is now...quote:Op donderdag 29 december 2016 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Geen enkele post hier vanavond?
mistig dagje vandaagquote:
Daar ook al?quote:
Volgende vrijdag is morgen hè?quote:Op donderdag 29 december 2016 09:08 schreef just me het volgende:
Hoop het ook voor je!
Zo meteen nog 3 uurtjes poetsen en dan niet meer poetsen tot volgende vrijdag
zo dan jij bent utigeslapenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
zo dan jij bent utigeslapen
volgende week vrijdag dus
Dat klinkt ernstig...quote:Op donderdag 29 december 2016 06:16 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ik ben hier druk met het starten van een rechtszaak
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]aan de meest wispelturige UI-user van Radio 49.
Dit moet nieuwjaar voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2016 11:30 schreef Melting het volgende:
[..]aan de meest wispelturige UI-user van Radio 49.
Hoezo moet het nieuwjaar voorstellen dan?quote:Op donderdag 29 december 2016 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit moet nieuwjaar voorstellen(vind het niet zo geslaagd)
Voor de N-shows heb ik trouwens 3 verschillende UI's gemaakt
1: [ afbeelding ] 2: [ afbeelding ] 3: [ afbeelding ]
Weet ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 29 december 2016 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo moet het nieuwjaar voorstellen dan?
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet![]()
Had zitten klooien met vuurwerk en champagneglazen, maar dat werd veel te priegelig.
Het is ook niet tof. Ben al een paar maanden bezig met één of andere Nederlander met migratieachtergrond om mijn borg terug te krijgen.quote:
Vervelend. Hopelijk komt er snel een oplossing.quote:Op donderdag 29 december 2016 16:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het is ook niet tof. Ben al een paar maanden bezig met één of andere Nederlander met migratieachtergrond om mijn borg terug te krijgen.
quote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
De stem die ik gebruikte voor text to speech is ineens foetsie...![]()
Vaarwel Daniel 2016 - 2016.
arme Daniel....quote:Op donderdag 29 december 2016 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
De stem die ik gebruikte voor text to speech is ineens foetsie...![]()
Vaarwel Daniel 2016 - 2016.
Beloofd...quote:Op donderdag 29 december 2016 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Andere stem gebruiken.... Gelukkig luistert MadMaster zaterdag toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |