Of gewoon permissie voor 4 uur vragen, heb ik voor afgelopen vrijdag ook gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
2 uur inplannen, eventuele volgende DJ met een uur speling, zodat je nog heen en weer kunt schuiven.
Groeten terug!quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
iedereen krijgt de groeten van Muis, morgen begint ze aan haar 1e chemo, ze is heel erg positief
Dat is zeker goed nieuws.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
iedereen krijgt de groeten van Muis, morgen begint ze aan haar 1e chemo, ze is heel erg positief
je hebt voorgeproefdquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Pre proeverijtje thuis wegens 90+ whisky proeverij morgenmiddag.
Ik heb mijn bijdrage ginmiddels wel gevonden...
Ja.quote:
dan ga je toch redelijk snel de goede kant opquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Moet ook even mijn geur en smaak even testen wat dit betreft.
Reuk is nog wel een probleem, smaak is redelijk tot goed...
Verkoudheid duurt meestal niet veel langer dan 2 à 3 dagen bij mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga je toch redelijk snel de goede kant op
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkoudheid duurt bij mij meestal niet veel langer dan 2 à 3 dagen bij mij.
Wat dat betreft ben ik net een vrouw, ik weet mijn doorlooptijd...
Ik spoel nog even door met 57,8% alcohol...quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:47 schreef just me het volgende:
Mijn timing is ook beroerd vanavond, tijd voor een drankje
Heel goed, weg met dat virusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik spoel nog even door met 57,8% alcohol...
quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:39 schreef just me het volgende:
dienstmededeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |