het komt toch altijd goedquote:
lol, deze shit dig jij ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even een uurtje wat anders doen dus...
Keep them coming...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:31 schreef EggsTC het volgende:
En zo kan ik eeuwen doorgaan... al deze shit die ik in mn oude mappen vond men o-m-f-g
Wat is de titel, van wie?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:33 schreef EggsTC het volgende:
Muziek technisch is dit echt een hoogstandje.
Neophyte Evil Activities - World Eclipsequote:Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is de titel, van wie?
Hé, stilte...?
Ah, Neophyte...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neophyte Evil Activities - World Eclipse
Normaal gesproken wordt dit niet echt gewaardeerd op de radio, maar nog steeds 7.quote:
quote:
Jij nog?quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Al staat het volume niet helemaal open.
Ik neem aan dat jij het gros van deze nr's kent.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij nog?
Het went langzaam, hè...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel meer heb van toen.quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij nog?
Het went langzaam, hè...
Lang niet alles, ik was meer van de trance.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het gros van deze nr's kent.
Met z'n drietjes, gezellig...quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik ben tijdens mijn staptijd nog naar een paar houseparty's gegaan, en zat ik eigenlijk altijd in een hardstyle cafeetje. Ik was daar dan alleen met de barvrouw en de dj.
Bijna hele avond voor half geld (of minder) zuipen.
Dat waren nog eens tijden.
Zeker..... op een gegeven moment heb ik de dj zover gekregen om de muziek wat zachter te zetten, omdat ik de barvrouw niet meer goed kon verstaan. Toen is de dj maar aan de bar er bij komen zitten en heeft hij wat hardstyle achtergrondmuziek opgezet.quote:
Da's toch wel triest.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker..... op een gegeven moment heb ik de dj zover gekregen om de muziek wat zachter te zetten, omdat ik de barvrouw niet meer goed kon verstaan. Toen is de dj maar aan de bar er bij komen zitten en heeft hij wat hardstyle achtergrondmuziek opgezet.
Ik weet niet of Mad nog wil, maar ik ga zo plat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
Als jullie er zin in hebben, zet me dan maar nog een uur hoor he , ik heb nog zat
Hoe zeer ik het ook waardeer, bewaar maar wat voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:47 schreef EggsTC het volgende:
Als jullie er zin in hebben, zet me dan maar nog een uur hoor he , ik heb nog zat
Goed plan wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zeer ik het ook waardeer, bewaar maar wat voor een volgende keer.
Ik heb dit vanaf mn 13e gespaard ongeveerquote:Op dinsdag 27 december 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe zeer ik het ook waardeer, bewaar maar wat voor een volgende keer.
Ik maak het vandaag niet te laat, mijn verkoudheid heeft er wel wat 'ingehakt'...
Bewaren is altijd goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb dit vanaf mn 13e gespaard ongeveer
Thanks for the ch00nagequote:
Prima, neem de tijd...quote:Op woensdag 28 december 2016 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb mijn jaarlijst (Top 50) ingepland voor zaterdagmiddag van 15:00 tot 18:00 uur. Als er bezwaren zijn, hoor ik het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |