Jezus. Jezus jezus jezus. Brian May, man...quote:Op maandag 26 december 2016 22:00 schreef peaceman het volgende:
1521 She's The One Robbie Williams(origineel is mooier)
1520 Yours Is No Disgrace Yes![]()
1519 So Far Away Dire Straits![]()
1518 The Way We Were Barbra Streisand![]()
1517 Cold As Ice Foreigner![]()
1516 Make Me Smile (Come Up And See Me) Steve Harley & Cockney Rebel![]()
1515 How Soon Is Now The Smiths![]()
![]()
![]()
1514 Weekend Earth & Fire![]()
1513 Waarom Nou Jij Marco Borsato![]()
1512 Somebody To Love Jefferson Airplane![]()
1511 Too Much Love Will Kill You Brian May![]()
1510 No Surrender Kane![]()
1509 Dancin' Fool Frank Zappa
De titel komt me wel heel bekend voor maar ik kan me het nummer niet voor de geest halen. Hoogstwaarschijnlijk gaat er wel een lichtje branden als ik het hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 22:02 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Als je The Smiths niet kent lijkt mij dit geen goed idee!
Hou je niet van kutjes?quote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag best wat normaler hoor met je mening...
Dit is best heel behoorlijk hoor. Met die prachtige clip erbij...quote:
Toch niet die Nielson-bagger he?quote:
trustequote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik beweeg me ondertussen richting de slaapkamer om daar verder te luisteren. Alvast welterusten en goedenacht
truste Fredquote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik beweeg me ondertussen richting de slaapkamer om daar verder te luisteren. Alvast welterusten en goedenacht
Tot ziens Fred!quote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit ook niet zijn beste. Bij zijn concerten zingt hij deze altijd en dan denk ik 'oh ja, deze is er ook nog', maar ja, het is voor alle kleffe stelletjes in the house en zo.quote:
Ook al overleden dit jaar. 2016 was echt erg.quote:
Ik 1515. Goeieavond. 1516 trouwens ook, net als Zappa.quote:
Dancin' fool, die had hij zelf een keer aangevraagd.quote:Op maandag 26 december 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch niet die Nielson-bagger he?
quote:
Ik wacht ook op Make me smile, maar ga ook van So Far Away genietenquote:Op maandag 26 december 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
De eerste helft tot Steve Harley valt te skippen.
Ga ik ook even doen...
Ik vind so far away zo ongeveer het saaiste Dire Straits-nummequote:Op maandag 26 december 2016 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht ook op Make me smile, maar ga ook van So Far Away genieten
JAAAAquote:Op maandag 26 december 2016 22:05 schreef asco het volgende:
Eindelijk thuis.
Nachtje doorhalen dit dat.
Dat is nog best een prestatiequote:Op maandag 26 december 2016 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind so far away zo ongeveer het saaiste Dire Straits-numme
Dit. Ken 10 betere nummers van ze. Hoe hoog staat Romeo & Juliet?quote:Op maandag 26 december 2016 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben benieuwdquote:Op maandag 26 december 2016 22:05 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
Grandmaster Caz is 'n vergeten grootheid.
Tsja ik ken ook niet meer dan die 2 liedjes en ik denk een hele hoop mensen met mijquote:Op maandag 26 december 2016 22:05 schreef peaceman het volgende:
Vorige topic vroeg ik of Al Stewart naast de twee bekende liedjes nog meer gemaakt heeft wat de moeite waard is. Heb volgens mij nog geen antwoord gekregen..
Dire Straits haat hier is bijna net zo lachwekkend als de Coldplay-aversiequote:
Dat magquote:Op maandag 26 december 2016 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik ken ook niet meer dan die 2 liedjes en ik denk een hele hoop mensen met mij
Minogue?quote:Op maandag 26 december 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Kali eigenlijk in de top 2000?
slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2016 22:03 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |